Jump to content

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Като че ли са ми къси пружините?Какво следва да направя и нормално ли е луфта който се получава маркиран на снимката с зелена стрелка?Моите пружини застават на позиция "1" ,а нормалното е позиция "2" . Мога ли да карам така или е опасно?Един колега ми каза че той също е бил така ...

 

Публикувано изображение

 

благодаря ви за мненията... колеги с койлове...пишете!

 

 

Като и сложа джантата и я пусна си прибират ама в това положение стоят на 1ва позиция...

Редактирано от UglyDucky

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее никой ли няма да помогне ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

споко и аз бях така :) можеш да си караш но ще има едно пукане от време на време, и то най вече като слизаш от бордюри примерно, когато пружината се растегне и след това се намести :) П.П като ти паднат две три пломби ще ги махнеш и ще сложиш понижаващи, повярвай ми :) П.П ако си със стокови амортисьори почвай да събираш парички за нови (ако мислиш да караш с койловърите )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Возията е страхотна...наистина много ме радва.Благодаря ти за мнението колега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е времено явление :) ама ти си знаеш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не трябва да са така. Вдигаш и нагоре с шайбите докато опрат в тампона - така, че пружините леко да са под напрежение. Височината почти няма да ти се промени от тази, на която хлопат, ефектът и возията обаче ще са доста различни.

Редактирано от nonamed

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махни ги тези неща, не са сигурни ,не си играй с такива неща - ще се претрепеш някъде. Преди време исках да повдигна колата и пробвах с такива , много паянтови ми се сториха. След това си взех сток пружини и се повдигна , не е толкова стабилна , но пък мога да карам в града.Ако искаш спортна возия - жълти/червени пружини, ако искаш по-меко возене - сток пружини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една дори малка част от пълния ход на амортесьора да остане без въздействието на пружината.. не е добре във никакъв случай това

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами карам вече доста време и нямам проблеми като че ли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е редно, скъси стеблото на амортисьор или сложи спомагателни пружини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
мислех варианта със скъсяване на стеблото ама като че ли всичко е наред за сега и не съм го направил.Макар че ми се струва че по този начин не използвам пълния капацитет на окачването,защото при завой пружината се разгъва и охлабва като амортесьора е свободен при разгъване (до колкото си иска и се появявва луфт) и при згъване свободно се сгъва без да му действа напрежение от страна на прожината(5см луфт) Дали има смисъл в това което мисля ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...