UglyDucky 9 #1 Публикувано 31 Юли, 2010 (Редактирано) Като че ли са ми къси пружините?Какво следва да направя и нормално ли е луфта който се получава маркиран на снимката с зелена стрелка?Моите пружини застават на позиция "1" ,а нормалното е позиция "2" . Мога ли да карам така или е опасно?Един колега ми каза че той също е бил така ... благодаря ви за мненията... колеги с койлове...пишете! Като и сложа джантата и я пусна си прибират ама в това положение стоят на 1ва позиция... Редактирано 31 Юли, 2010 от UglyDucky Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
UglyDucky 9 #2 Отговорено 31 Юли, 2010 Ееее никой ли няма да помогне ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kick 46 #3 Отговорено 31 Юли, 2010 споко и аз бях така можеш да си караш но ще има едно пукане от време на време, и то най вече като слизаш от бордюри примерно, когато пружината се растегне и след това се намести П.П като ти паднат две три пломби ще ги махнеш и ще сложиш понижаващи, повярвай ми П.П ако си със стокови амортисьори почвай да събираш парички за нови (ако мислиш да караш с койловърите ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
UglyDucky 9 #4 Отговорено 31 Юли, 2010 Возията е страхотна...наистина много ме радва.Благодаря ти за мнението колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kick 46 #5 Отговорено 31 Юли, 2010 това е времено явление ама ти си знаеш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nonamed 50 #6 Отговорено 1 Август, 2010 (Редактирано) Не трябва да са така. Вдигаш и нагоре с шайбите докато опрат в тампона - така, че пружините леко да са под напрежение. Височината почти няма да ти се промени от тази, на която хлопат, ефектът и возията обаче ще са доста различни. Редактирано 1 Август, 2010 от nonamed Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude_2.3 21 #7 Отговорено 1 Август, 2010 Махни ги тези неща, не са сигурни ,не си играй с такива неща - ще се претрепеш някъде. Преди време исках да повдигна колата и пробвах с такива , много паянтови ми се сториха. След това си взех сток пружини и се повдигна , не е толкова стабилна , но пък мога да карам в града.Ако искаш спортна возия - жълти/червени пружини, ако искаш по-меко возене - сток пружини. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #8 Отговорено 2 Август, 2010 Една дори малка част от пълния ход на амортесьора да остане без въздействието на пружината.. не е добре във никакъв случай това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
UglyDucky 9 #9 Отговорено 13 Август, 2010 ами карам вече доста време и нямам проблеми като че ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #10 Отговорено 13 Август, 2010 Не е редно, скъси стеблото на амортисьор или сложи спомагателни пружини. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
UglyDucky 9 #11 Отговорено 19 Август, 2010 мислех варианта със скъсяване на стеблото ама като че ли всичко е наред за сега и не съм го направил.Макар че ми се струва че по този начин не използвам пълния капацитет на окачването,защото при завой пружината се разгъва и охлабва като амортесьора е свободен при разгъване (до колкото си иска и се появявва луфт) и при згъване свободно се сгъва без да му действа напрежение от страна на прожината(5см луфт) Дали има смисъл в това което мисля ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове