Jump to content
dido0o

въпрос за хонда акорд 97г

Recommended Posts

глася се да ви ставам колега ... интересуват ме акордите и сивика с кръглия фар .. не им ги знам генерациите за тва не пиша . та за сега имам един вариант с Акорд 97 г с мотора 115кс .. колата изглежда добре запазена ... и като гледах цените на консумативите като че ли не ми се видяха много високи .. смисъл че досега карах фиат браво и ги сравнявам с него . гледах че и акордите имат кусури .. верно ли изскачат проблеми с хидравликата .. как е разхода на тази кола .. какво ще ми препоръчате и дадете като информация от личен опит че да не се забатача с някоя барака .. щото никога не съм имал нещо общо с хонда .. и видях че из форума пише за английски и японски версии ... кое е по сполучливото и какда го позная

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,първо да те поздравя с добре дошъл и мисля, че добре си се ориентирал към Honda :devil: Значи, карам Accord, 97-ма год, мога да ти дам малко информация за него. Японските версии са си "чисто" японски - сглобявани в Япония с японски части. Английските са сглобявани в Англия, само че дали частите са изцяло японски или изцяло английски, или една част са японски, а друга - английски не знам, някой по-запознат ще трябва да ти каже. При сивиците например има разлика в интериора между японските и английските, за Accord-а не съм сигурен. Но най лесно ще ги познаеш по решетката. Англииските са с по-голяма, по-широка решетка. Моят Accord е английска версия и съм супер доволен, въпреки че казват че японските били доста по-качествени. Карам го от година и 1-2 месеца и досега единствения проблем който ме тормозеше беше с ел.стъклото на шоф. врата. Но там истинския проблем всъщност го създаде майстора на който се натъкнах. Проблема ми беше дребен, просто там е пипкава работа и не исках да се занимавам сам, затова отидох при майстор, който така го оправи че почти е** май**** на целия механизъм и после 3-4 месеца ходене по-мъките, докато намеря човек, който наистина разбира и ми отстрани проблема. Иначе в сервиз съм влизал само за смяна на консумативи. Колата е мн.здрава, вози комфортно, не мога да се оплача от нищо. Двигателя ми е 2.2 VTEC, 150 к.с. От към разход... какво да ти кажа, извънградско със скорост 120 км/ч (+/- 10 км/ч) ми гори 7 л/100км. За градско каране вече зависи много как я караш, от самия трафик и т.н. Най-ниският разход до който съм успявал да я сваля е 11 л/100км. Но... ако я понастъпвам съм стигал до 14 л/100 км. Аз лично съм доволен от разхода, но и не съм очаквал по-малко, все пак си е доста голяма и тежка кола, а пък и доста си я понастъпвам. Казваш че си намерил 1.8, 115 к.с. не знам там (както и при 2.0, 136 к.с.) какво е положението с разхода, но доколкото са ми казвали разлика почти няма или е минимална, но при по-големия двигател имаш повече запас от мощност, която може да използваш когато е необходимо, при изпреварване например (естествено всичко това е при нормално каране, при настъпване предполагам разликата ще е по-голяма, но все пак и с по-големия двигател, повече ще върви). От към подръжка и цени на части, както казах не ми се е налагало да сменям нищо до сега, но преди карах Vectra B и частите които съм взимал за обслужването не са по скъпи от на Vectra-та.Това е което се сещам в момента.Поздрави :bow:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=50455&hl=Тука има малко инфо за акордите.А за сивика незнам кфо имаш предвид под кръгъл фар ама май говориш за 6г японка който са много добри, но всичко зависи за кфо ти трябва колата. Акорда си е класи над сивика и извънградско е песен, ама трудно се паркира в града, а сивика си е градска кола, бърза и икономична. Всички Онди са здрави стига старите собственици да не са се ебавали много с нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=50455&hl=Тука има малко инфо за акордите.А за сивика незнам кфо имаш предвид под кръгъл фар ама май говориш за 6г японка който са много добри, но всичко зависи за кфо ти трябва колата. Акорда си е класи над сивика и извънградско е песен, ама трудно се паркира в града, а сивика си е градска кола, бърза и икономична. Всички Онди са здрави стига старите собственици да не са се ебавали много с нея.

за нещастие някой от въпросите ми ги няма разгледани в тази тема ... мерси все пак ... бях я изчел предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1-интересуват ме акордите и сивика с кръглия фар? - Кой са тия Сивици?

2-не им ги знам генерациите за тва не пиша?

Civic 4 генерация

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

Civic 5 генерация

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

Civic 6 генерация (англичанка)

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

Civic 6 генерация (японка)

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

Civic 7 генерация

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

3-та за сега имам един вариант с Акорд 97 г с мотора 115кс? Ако не се лъжа има 2.0 115 к.с. и 1.8 115 к.с./твоя вариант какъв е?

4-като гледах цените на консумативите като че ли не ми се видяха много високи? Съвсем малко по-високи от на сивика ама не е нищо страшно.

5-гледах че и акордите имат кусури .. верно ли изскачат проблеми с хидравликата? "Проблеми с рейката...моята е на път." "Оооогромен радиус на завиване....има моменти в който напрао ме е срам..баща ми завива с буса а аз не мога..." "рейката тропа доста, но не тече" -Тфа само от първата страница на темата.

6- как е разхода на тази кола? На мен малко под и към 7 извънграда и към 10 градско с 2.0 131 к.с.

7- видях че из форума пише за английски и японски версии ... кое е по сполучливото и какда го позная? Тук мисля, че сам може да се сетиш, че японското си е японско. Има и американски. И аз незнам точно ама след ама май японските и американските са комбитата и двувратите, а всички останали са англииски. Дизела е на Роувър и ако си вземеш дизелов акорд с 4 врати си 90% англииски.

Като обобщение ще ти кажа, че колата е екстра, дори англииска според мен пак е по-добре от някоя немска кочина, а не съм сектант, казвам ти го сериозно по-убаво от Онда нема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

акорда като го огледах по внимателно видях доста ръжди и се отказах .... сега съм харесал една 4врата хонда сивик .. 98 с всичките и екстри .. обаче е на салон и там ги знаете кви са мошенници... свети и лампата SRS ... оня там ми вика то тва е дето постоянно и е слаб акумулатора и дето го откачаме ... видимо няма удъри няма нищо криво ама немога да карам кола без балони щото вече съм се виждал с такъв от близо и тои ме опази да не мина през предното стъклокакво ще кажете за тази грешка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивиците седан са си рядкост и е много хубаво че си намерил такава, ама.....вече ти сам си решаваш дали да правиш компромис. Не си се оглеждал обаче внимателно за боядисването. Няма не удряна кола в БГ автокъщите има добре и зле скрити удари. Викни някой с теб да я огледа и види от къде е удряна и пак си помисли дали си заслужава компромис, щото ако е удряна от пред лоша работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно нормално е да и свети Айрбега ако наистина и е слаб акомулатора .При палена на двигателя и слаб ток се появява тая грешка , но пак си я огледайте обстойно колата да не има скрити жокери :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...