Jump to content
Борислав

Проблем със степените на чистачките

Recommended Posts

Странен проблем със степените на чистачките. В тези дъждовни дни се наложи да си ползвам чистачките и какво да видя като включа на 1-ва степен чистачките тръгват да чистят и запъват посредата на стъклото и след секунда две пак продължават да се движат. На втора степен за сега си движат нормално. Но нещо неми харесва тази работа с запъването да не откажат нацяло. Дайте савет от какво може да е. Дали от лосчето нещо недава добра връска или самото моторче на чистачките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеи, значи не знам при хонда как е но съм имал същия случаи с една Ланча, но едвали принципите и самия мотор са кои знае колко по различни. Значи сваляш си мотора на чистачките и разглобяваш отпред предавката, там ще видиш едно голямо зъбно колело което се върти от червяка на мотора, върху това зъбно колело има вградена една метална шаиба с различна дължина на контактните пътечки тя реално играе ролята на прекъсвач за степените на чистачките и за това къде да спират те. на самия капак които затваря кутииката с колелото има 2- 3 или 4 медни пластини с контактни пъпки които контактуват с всяка една от пътечките на тая шаиба. Белята при мене беше че греста с която е смазана там от времето беше станала твърда като сапун и контактните пластини не можеха да направят хубав контаткт при въртенето на плочата и чистачките спираха на средата на стъклото. Почистваш хубаво със спир и после нова грес и си патрон. Обърни внимание също така в какво състояние са пластините да няма някоя нагоряла или да няма нагорели язвички по самата плоча. При нужда надигни малко пластините за да правят по хубав контакт с плочата. По самата пластмаса където са краищата на пътечките също не трябва да има вдлъбнатини и язви, те се получват наи често когато осите на чистачките с времето от боклучците се затегнат и кинтактната пластина спира на самия краи на пътечката и от искренето нагаря и пластината и пласмасата под нея. Сигурно не ти е станало много ясно какво ти говоря но свалиш ли моторчето ще разбереш за какво става дума. Запомни този тип повреда по нъкъв начин не трябва да те накара да купиш друг мотор от морга , това нещо се оправя много лесно каквото и да му е станало, лично съм оправял 3 такива, верно не са били на хонда ама пък хондовските не са се родили там я :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти колега за информацията. Интересуваше ме каде да търся проблема дали в лосчето или в мотора на чистачките. тези дни ще го парчосам да видя какво става вътре и да се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо е моторчето, ако е от лостчето спрат ли повече няма да тръгнат докато не го раздвижиш :) а щом казваш че спират на средата на съклото и после сами тръгват само от тоя чарк е дето ти казах :) хаиде пиши ко е станало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така вече нямаше на каде и се наложи да почна да разглобявам че вече си работят постояно само да дадеш на контакт и си бачкат на втора степен постоянно без да спират. Разблобих моторчето почистих пистите както ми каза колегата гресирах всичко и после монтирах и няма никой в къщи проблема си продължава с работещите чистачки.Незнам какво да правя предполагам че проблема ще излезе от самия лост, но при смяна на степените на лосчето се чува че дава инпулс на моторчето и се променя силата на чистачките ама като го дам на първа степен се чува цъкане в моторчето но пак си работи постоянно както и на спряло положение. Давайте савети какво да правя че така не става нямат спиране.А дакажа че като задаржа копчето между степените спира и после като си го дам на някаква степен дали ще е изключена или включена си бачка постоянно.Незнам такова чудо не ми се е случвало ебати загатката. Имам нужда от помощ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите чистачки като са на степени се чува едно реленце някъде около бушоните, не е лошо да провериш и него да не е залепнало щом като дадеш контакт и те тръгват. Но лично много се съмнявам лостчето да ти праи тея номера освен да се е разнибитило нещо. Не знам що никои не обажда по темата, аз такава безпроблемна кола до сега съм нямам и опита ми с нея не е толкова голям :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите чистачки като са на степени се чува едно реленце някъде около бушоните, не е лошо да провериш и него да не е залепнало щом като дадеш контакт и те тръгват. Но лично много се съмнявам лостчето да ти праи тея номера освен да се е разнибитило нещо. Не знам що никои не обажда по темата, аз такава безпроблемна кола до сега съм нямам и опита ми с нея не е толкова голям :worthy:

Благодаря ти братле ама немога да го намеря това реле каде се намира толкова релета цъкат като дам на контакт че незнам кое да гледам направо съм се видял в чудо днеска да ровя по колата. Незнам от каде да е почна че ако парчосам всичко за да стиган до лосчето трябва да сваля волани кори всичко и ако излезе че не е отам ще е направо ужас. Ако някой може да ме насочи каде се намира това реле ще бъда благодарен.От одеве ровя по интернет да сваля някакви схеми за тези релета ама нищо немога да намеря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам че си от асеновград, пловдив ти е близо ако искаш мога те пратя в едно сервизче за автоаларми ама момчето е много къдърно и пипа всичко по ел инсталациите стига да е на кеф да не вали и да му се занимава :D Съвсем сериозно а и много евтино взима за такива работи, а ако улучиш и шефа му да е там е тогава няма как да ти откаже :worthy: За това ти предлагам да отоидеш към 11 часа тогав аи двамката са там :lol: Ама з апо сигурно да взема да ти дам телефон на шефа му много е пекън и двамата са много пекъни ама с предимство са колите за монтаж на аларми, хубавото е че в тоя сезон няма много такива и няма да те върнат, особено ако кажеш че Слави от фотото те праща, Ето телефон 0885 50 40 08 Илко. Инак и аз не знам къде е тва реле и кое е. Уж голям форум пък.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега благодаря ти много за одзоваването ако е едно реле за всичко което води чистачките и пръскачките го намерих но незнам какво да го правя одеве го свалихме и пак си бачкат чистачките и не спират. Незнам на какъв принцип бачка всичко с чистачките данеби това реле да трябва да прекъсва веригата а при свалено полужение да си работи ама невярвамда има такава простотия на този принцип който сам си го саченявам че вече незнам какво да мисля ебати късмета.Смятам да се поровя още малко и ако видя че нищо повече немога да направя ще се възползвам от ослугите на тези хора които ми препоръчваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А одеве какво ми направи впечатление като мина през дупка прекъсва схемата някаде и спират кадето им падне и след малко пак си почват.За сега още вали не е спряло но утре го дават да спира и тогава става гадно вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета одеве свалих и лосчето да го проверя какво е състоянието му и то е наред.Остана да се проверят релетата и да се намери кое реле е за чистачките, до колкото разбрах това реле диктувало палзата на първа степен и от там май ще излезе проблема само че незнам каде да го открия това реле. Ако някой може да даде някаква схема за релетата кое каде се намира направо ще супер и ще съм много благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И край проблема е решен.Направихме едно стабилно разглобяване на таблото за тренировка и там нищо не открихме.После се обадих на един колега кадето му благодаря за информацията и веднага му отидох нагости показа ми каде се намира прословутото реле свалихме от неговата кола вапросното реле и всичко си заработи както трябва.Два дена се видях в чудо заради това смотано реле което се е прецакало. Но най важното е че всичко стана взехме друго от морагат и всичко е ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.10.2010 г. at 20:37, Борислав написа:

И край проблема е решен.Направихме едно стабилно разглобяване на таблото за тренировка и там нищо не открихме.После се обадих на един колега кадето му благодаря за информацията и веднага му отидох нагости показа ми каде се намира прословутото реле свалихме от неговата кола вапросното реле и всичко си заработи както трябва.Два дена се видях в чудо заради това смотано реле което се е прецакало. Но най важното е че всичко стана взехме друго от морагат и всичко е ок.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...