Jump to content
the13b2

Сyап инжекцион д14а3 на д13б2 ?

Recommended Posts

Сетъп-а ако може така да се нарече е следният: Смукател с дросел, инжектори бензинова рейка, всички датчици по инжекциона, външна бензинова ел. помпа, главно реле делко и комп д14а3. Като оставим на страна окабеляването какви възможни проблеми би имало при този вид суап и възможен ли е изобщо ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сетъп-а ако може така да се нарече е следният: Смукател с дросел, инжектори бензинова рейка, всички датчици по инжекциона, външна бензинова ел. помпа, главно реле делко и комп д14а3. Като оставим на страна окабеляването какви възможни проблеми би имало при този вид суап и възможен ли е изобщо ?

Колега, може ли само да попитам каква е целта на това упражнение, защото от 75 коня както си сега да станеш 75 коня, колкото е Д14А3 не ми се вижда оправдано в никакъв случай. То дори и да махнеш гарнитурата на дросела и да станеш около 90 коня пак не е оправдано при всичкия зор дето те чака да го направиш.Иначе успех ако си решил твърдо !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
цък ако си мислиш че е малък филма с инсталацията си в грешка иначе ще има малка разлика сигурен съм след тва дето си решил да го правиш дросела ще ти стане смени си резервоара с помпа къде си е на него мисля си даже че от 6 генерация сивик ще ти стане или търсиш от 5 ген.и успех Редактирано от atanasbe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Целта на упражнението е да се махне карба, защото колкото е хубав толкова и пречи за нещо по-нататък. Идеята ми беше ако някой е запознат с инсталацията на инжекционните и карбураторните Хонди да даде мнение това което имам достатъчно ли е или имам нужда от нещо друго. Бензиновата помпа е лесна, заменена е вече от външна ел помпа. Притеснението ми е около генератора да не би да се окаже, че трябва и той да се сменя, тъй като по схемите на д14а3/4 и другите сходни двигатели въпросният е с 4 жици докато при мен е с 3.Благодаря на всеки отзовал се с мнения и препоръки. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, Д14 ще ти е по-голям филм, щото е на друго ОБД. Пък и няма сми да правиш на парче, и после да надграждаш - много по-скъпо излиза. Реши си до къде можеш да стигнеш с тази кола и започвай като събереш парата.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Д15 мисля че беше ОБД0 а Д14 е ОБД 2 ще трябва да земеш цялата инсталация от Д14 виж линка дето ти го пращам колегата е направил почти същото цък

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основния проблем - нечипваемо ЕЦУ (засега:cool: По инсталацията ще имаш доста играчка с преправяне на куплунгзите - ама въобще не е болка, става за час- ако човек знае какво правиАлтернаторът не знам дали ще е проблем, но при ОБД0 и 1 не е. Компа си бачка та пушек се вдига.Нещо, което заблязах при мен при настройките - заради по-тясната тръбичка за обратното гориво налягането в рейката е по-високо. Решението е или афтърмаркет горивен регулатор, или - резервоар и нова бензинова магистрала...направих го в крайна сметка с резервоара, ама не знам дали с малко по-високото горивн налягане пък не е по-интересноДругото ...е мерак и инат :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За динамото едната жица поне при мен вървеше директно към компа там вече кво става не знам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

този към компа на ОБД0 и 1 спокойно може да се резне (както направи за проба Терориста - дължа му много бира за което!)Не знам на ОБД2 дали ще е така...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E не голям проблем, моля ако може някой да помогне ще леем бира. Еку-то от д14 не иска да пуска маса на инжекторите, знаете ли от какво може да е.. Чека свети без да премигва, има 5в ток на мап-а рацв-то (иацв-то) работи, делкото дава ток и при налчие на бензин пали, помпата вкючва както си му е реда, масите по еку-то са вързани по ред, главното реле е от ЦРхикс предполагам е вързано надлежно по ред, т.е. всичко си е вързано без 2-3 жици датчик ETC който е за температурата на охладителната течност и 2 жици от алтернатора.. Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mалък напредък, оправихме положението и еку-то показва само грешка 4 VSS сензор но пак не иска да отваря инжекторите. Имобилайзер-а ли спира горивото, само той не е вързан. Благодаря на всеки отговорил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно само аз си пиша.. :)Както и да е, автомобила запали, добре се форсира. Още не съм я изкарал на пътя като стане и това ще споделя има ли ефект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде честито ефект ще има 100%

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със кой смукател осъществи интервенцията, стоковия на Д14А3-ката или някакъв друг? Ако си със стоковия на Д14А3,махай го и слагай от Д16З6 или в по лощия случай от Д15Б7,ефекта е осезаем!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да с сток инжекциона на д14а3, за по нататък ще пробвам с "истинския" смукателен колектор за сега ще я покарам така да усетя как върви. Много благодарности на всички включили се с мнения и препоръки и най вече на AlexDj който ми осигури инжекционната система.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...