Jump to content
Japan_PoweR

рязане на амортисьори и пружини

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

искам да ви попитам някой правил ли го е това нещо и знаете ли как става самата операция?понеже много е висока и немом да я дишам вече. Люлям се се едно сам на уселителен парк!очаквам изцяло хондаджийски мнения!аа и м/у другото ако ми предложите да си сложа спортни.. искам но нямам пари заради това съм прибягнал към този вариант!благодаря предварително!?

Редактирано от Japan_PoweR

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш изцяло хондаджийски мнения, а задаваш изцяло жигулски въпрос.Това нещо НЕ МОЖЕ да се направи както трябва. Или ако може ще струва повече от комплект хубаво окачване. Това че си скъсил стъблото на амортисьора няма да му намали хода! Ще се пребиеш като куче някъде.За 450 можеш да си купиш нерегулируемо спортно окачване на FK (амортисьори с пружини), а ако ти е много - за 100 - 150 ще си намериш читави спортни пружини от някъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Значи да започна..Амортисьорите не се режат ! Режат се пружините 2-3 навивки и готово но..понеже твойте амортисьори не са пригодени за ниски пружини ще започнеш да подскачаш из пътя като патка :) и доста бързо ще им "свърши" живота.И накрая ще имаш 4 отрязани пружини и 4 изтарвали амортисьора,по добре си сабери някой лев и си купи окачване :D да не съжеляваш после :)

Редактирано от fresh4y

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз само да вметна: рязането на кое да е от двете няма да намали люлянето :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Искаш изцяло хондаджийски мнения, а задаваш изцяло жигулски въпрос.

точно заради исках да се допитам до вас.. ако операцията е безпроблемна.. да го направя..но след тези отговори.. няма как да стане!а и да вметна, че в момента немога да държа колата над 140km/h по равен и прав път!!!се едно се боря с мечка.. Редактирано от Japan_PoweR

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Искаш изцяло хондаджийски мнения, а задаваш изцяло жигулски въпрос.

точно заради исках да се допитам до вас.. ако операцията е безпроблемна.. да го направя..но след тези отговори.. няма как да стане!а и да вметна, че в момента немога да държа колата над 140km/h по равен и прав път!!!се едно се боря с мечка..
Ами при това положение може и вече вече амортисьорите да си заминават, смисъл това не е нормално да го прави. А и другото което исках да отбележа, е че ако високите и меки пружини се отрежат и станат къси и меки, някъде ще се получи сакътлък, но нали те отказаха колегите вече, няма да те мислим :) Редактирано от zeetz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

не е лошо да пишат хора дето са го правили, а не някой да си размишлява на глас какво ще стане. Едно мнение няма дето да има нещо общо с действителността.

 

Искаш изцяло хондаджийски мнения, а задаваш изцяло жигулски въпрос.

 

Това нещо НЕ МОЖЕ да се направи както трябва. Или ако може ще струва повече от комплект хубаво окачване. Това че си скъсил стъблото на амортисьора няма да му намали хода! Ще се пребиеш като куче някъде.

Значи да започна..Амортисьорите не се режат ! Режат се пружините 2-3 навивки и готово но..понеже твойте амортисьори не са пригодени за ниски пружини ще започнеш да подскачаш из пътя като патка :) и доста бързо ще им "свърши" живота.

е че ако високите и меки пружини се отрежат и станат къси и меки,

:) :) :) Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Щом е неуправляема си провери амортесиорите:) Ако са отишли ги смени с газови и предните пружини можеш да им вземеш с 1 намотка правата.Колата става неописуемо стегната и в същото време не подскача.Аз съм така с англишманката и мога да ти кажа-ефекта е уауп.п.Специани благодарности на автора на горния пост за това :) :) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси много засега все още се колебая между този вариант за газовите или направо комплект.. спортно окачване..но за спортното ще трябват повечко парички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...