PeterNK 0 #1 Публикувано 9 Юли, 2010 http://www.exhaustwrapshop.com/default.aspxНа английски е exhaust wrap - на български ???Но ми се вижда относително прост начин за подобряване на двигателната система.Споделете ако сте го направили какъв е ефекта и тъностите ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #2 Отговорено 9 Юли, 2010 Термо-лента се казва. Продава се на доста места. Ето ти едно от местата от където можеш да я закупиш. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #3 Отговорено 9 Юли, 2010 http://www.nolimit-bg.com/product.php?id_product=474 088888 76 75 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #4 Отговорено 10 Юли, 2010 (Редактирано) Но ми се вижда относително прост начин за подобряване на двигателната система.Споделете ако сте го направили какъв е ефекта и тъностите ...Не знам защо не пишат колегите, които са наясно с нещата.. Общо казано по-висока скорост на газовете, по-ниска температура под капака, оттам и по малко засмукан горещ въздух от всмукателния тракт (особено ако не е изолиран)Разбира се слагане на изолационна лента не важи при керамичните изпускателни колектори Редактирано 10 Юли, 2010 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PeterNK 0 #5 Отговорено 11 Юли, 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_heat_managementТук пише, че лентите са кофти и истината е в керамичната боя - Някой да е ползвал керамична боя или да знае място където могат да правят такова покритие? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #6 Отговорено 11 Юли, 2010 Не е важно какво четеш и какво пише, а е важно да знаеш как да подбереш правилната информация от всичкия талаж изсипан на едно място. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BlueLude 4 #7 Отговорено 11 Юли, 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_heat_managementТук пише, че лентите са кофти и истината е в керамичната боя - Някой да е ползвал керамична боя или да знае място където могат да правят такова покритие?керамичната боя излиза към 250 паунда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PeterNK 0 #8 Отговорено 11 Юли, 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_heat_managementТук пише, че лентите са кофти и истината е в керамичната боя - Някой да е ползвал керамична боя или да знае място където могат да правят такова покритие?керамичната боя излиза към 250 паундаOK, но кой предлага услугата?Ето още идин линк какво покритие търся: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #9 Отговорено 12 Юли, 2010 доста коли разгледах на рали България, и нито на S2000, нито на S1600, а камо ли на WRC-тата колекторите не бяха 'бинтовани' Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #10 Отговорено 12 Юли, 2010 (Редактирано) Тези от WRC сигурно ползват някакви последни и скъпи технологии, композитни материали за стени... поне аз така си го обяснявам.. там явно лентата е излишна, както и на по-евтините и достъпни композитни колектори с керамика...но за онези евтините с тънки стени от Ebay... "Специалната термоизолационна лента за изпускателни колектори е задължително допълнение към всеки спортен или тунинг изпускателен колектор изработен от тънкостенни тръби. Тръбните колектори отдават по-бързо и повече топлина в атмосферата и се нагряват неравномерно, за разлика от чугунените. В резултат във вътрешността им се образуват микро-завихряния, които намаляват скоростта на изпусканите газове и увеличават обратното налягане.Термо-изолацията осигурява две много важни предимства:- Температурата под-капака на двигателя и в непосредствена близост до колектора намалява многократно. Това осигурява по-малко агресивна среда за по-чувствителните към висока температура компоненти, уплътнения, кабели и др. и води до по-висока надеждност. В зависимост от компановката на всмукателната част на двигателя, по-ниската температура под капака може да осигури засмукване на по-студен въздух, а от там и увеличение в мощността;- Температурата от външната и от вътрешната страна на тръбите на колектора се изравнява и се запазва висока. Това от своя страна води до по-висока скорост на газовете и премахване на микро-вихрите, които се получават вътре в тръбите при охлаждането им отвън.Резултатите измерени на шаси-динамометъра на **** съвпадат с обявените от производителя - увеличението в мощността се движи около 8 до 10к.с. при атмосферни двигатели с обем до 2000cc. Увеличението при трубо автомобили може да бъде и по-високо заради по-високата им чувствителност към температурата на засмуквания въздух"Източника е комерсиален тип, но ако има нужда ще го цитирам Редактирано 12 Юли, 2010 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #11 Отговорено 13 Юли, 2010 Не оспорвам нуждата или ползата от бинтовете, още повече и аз съм бинтован - просто споделямМежду другото, (да съм още повече в offtopic), на суперите колеторите минаваха настрани и над скоростната кутия, не под картера - явно двигателите бяха със сух картер, и отдолу няма място за кадаифа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове