Jump to content
PeterNK

От къде мога да купя термична защита?

Recommended Posts

http://www.exhaustwrapshop.com/default.aspxНа английски е exhaust wrap - на български ???Но ми се вижда относително прост начин за подобряване на двигателната система.Споделете ако сте го направили какъв е ефекта и тъностите ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термо-лента се казва. Продава се на доста места. Ето ти едно от местата от където можеш да я закупиш. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Но ми се вижда относително прост начин за подобряване на двигателната система.Споделете ако сте го направили какъв е ефекта и тъностите ...

Не знам защо не пишат колегите, които са наясно с нещата.. Общо казано по-висока скорост на газовете, по-ниска температура под капака, оттам и по малко засмукан горещ въздух от всмукателния тракт (особено ако не е изолиран)Разбира се слагане на изолационна лента не важи при керамичните изпускателни колектори :cool: Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_heat_managementТук пише, че лентите са кофти и истината е в керамичната боя - Някой да е ползвал керамична боя или да знае място където могат да правят такова покритие?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е важно какво четеш и какво пише, а е важно да знаеш как да подбереш правилната информация от всичкия талаж изсипан на едно място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_heat_managementТук пише, че лентите са кофти и истината е в керамичната боя - Някой да е ползвал керамична боя или да знае място където могат да правят такова покритие?

керамичната боя излиза към 250 паунда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_heat_managementТук пише, че лентите са кофти и истината е в керамичната боя - Някой да е ползвал керамична боя или да знае място където могат да правят такова покритие?

керамичната боя излиза към 250 паунда
OK, но кой предлага услугата?Ето още идин линк какво покритие търся:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доста коли разгледах на рали България, и нито на S2000, нито на S1600, а камо ли на WRC-тата колекторите не бяха 'бинтовани'

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тези от WRC сигурно ползват някакви последни и скъпи технологии, композитни материали за стени... поне аз така си го обяснявам.. там явно лентата е излишна, както и на по-евтините и достъпни композитни колектори с керамика...но за онези евтините с тънки стени от Ebay...

"Специалната термоизолационна лента за изпускателни колектори е задължително допълнение към всеки спортен или тунинг изпускателен колектор изработен от тънкостенни тръби. Тръбните колектори отдават по-бързо и повече топлина в атмосферата и се нагряват неравномерно, за разлика от чугунените. В резултат във вътрешността им се образуват микро-завихряния, които намаляват скоростта на изпусканите газове и увеличават обратното налягане.Термо-изолацията осигурява две много важни предимства:- Температурата под-капака на двигателя и в непосредствена близост до колектора намалява многократно. Това осигурява по-малко агресивна среда за по-чувствителните към висока температура компоненти, уплътнения, кабели и др. и води до по-висока надеждност. В зависимост от компановката на всмукателната част на двигателя, по-ниската температура под капака може да осигури засмукване на по-студен въздух, а от там и увеличение в мощността;- Температурата от външната и от вътрешната страна на тръбите на колектора се изравнява и се запазва висока. Това от своя страна води до по-висока скорост на газовете и премахване на микро-вихрите, които се получават вътре в тръбите при охлаждането им отвън.Резултатите измерени на шаси-динамометъра на **** съвпадат с обявените от производителя - увеличението в мощността се движи около 8 до 10к.с. при атмосферни двигатели с обем до 2000cc. Увеличението при трубо автомобили може да бъде и по-високо заради по-високата им чувствителност към температурата на засмуквания въздух"

Източника е комерсиален тип, но ако има нужда ще го цитирам ;) Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не оспорвам нуждата или ползата от бинтовете, още повече и аз съм бинтован - просто споделямМежду другото, (да съм още повече в offtopic), на суперите колеторите минаваха настрани и над скоростната кутия, не под картера - явно двигателите бяха със сух картер, и отдолу няма място за кадаифа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...