Jump to content
Loony

Скромен тунинг

Recommended Posts

Здравейте колеги, исках да питам колко коня могат да качат колектори 4-2-1 с пълна генерация например Ф 63 или по малко и система за студен въздух на акорд 2.2 двигател 150 коня.Че иска ми се малко и звука да променя и може пак и конете да ги качи малко.Ако може дайте някой съвет с какво мога да го направя 200 коня и каква цена за това удоволствие да приготвя :rolleyes: Благодаря ви предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Добре започна, реално и трезво..

иска ми се малко и звука да променя и може пак и конете да ги качи малко.

Ама все едно седна някой друг пред компютъра ти после :rolleyes:

Ако може дайте някой съвет с какво мога да го направя 200 коня

200 коня с генерация и колектори.. :P Да не говорим ако целиш 200whp..Задължително влизаш във филма с валове, сгъстяване и т.н. А ще ти е доста доста трудно да изцедиш all motor 200whp от този двигател. И на фона на средствата, трудът и времето, които ще трябва да вложиш в нещо подобно - сумата за генерация и 4-2-1 ще ти се стори стотинки :PВърни се на свежата идея да се попромени звука и евентуално да качиш малко конете (това определено ще стане, с K&N филтърче, 4-2-1 колектори и генерация) :tooth::P Редактирано от Simeon Chikov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:offtopic: мерси за бърз отговор.Аз не мислих че работа по качване на 50 коня ще е толкова сложно, но все пак си знаех че няма да е лесно и евтино. Колко долу горе може да се очаква от колектори и система за студен въздух 5 - 10 коня поне ще дойдат в конюшнята ми :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

като мощност може и николко да не качиш.. просто ще облекчиш работата на двигателя с генерацията и колектора и ще има разлика в развъртането на мотора както и в ускорението с едни и същи коне ... за да качиш нови от горе на тази 150.. работата има 2 варианта единия е да поиграеш млако горивните настройки .. от там 5-10 кончета макс а другия е да отвориш мотора той май беше ф22 нещо си .. (за тях няма мн части..) трябва да го препилиш млако да го згастиш олекотиш и тн. тогава може да докараш повече от 150 .. но 200 без втек или турбо е мн трудно задача .. и колата нама да става за ежадневно каране ..50 коня от горе на атмосферка са си четери цифрени числа ..

Редактирано от AlexDJ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами тогава да забравим за 200 коня, но все пак тез разни приказки спортни филтри, колектори общо взето излизат само за красота и до там ли ? къв е смисала да давам около 1000 лева за колектори и тръби при положение че едно гърне за 150 лева ще върши същата работа.Някои хора викат абе около 2-5 кончета на тез работи може да дойдат и аз си викам ооо супер 1500 лева да събера за 2-те и сам готов 5-10 коня са при мен в кърпа вързани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тия хора що пишат тез работи да ли е верно http://www.knfilters.com/cold_air_intakes.htmсега аз не очаквам чудеса ама все пак

Редактирано от Loony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тука има една цифра като 6,0Л друго си е. :offtopic:-->Ако говориш за табличката.

Редактирано от m@ni@k@9111

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 hp от филтър :offtopic: ако е вярно ще си сложа 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре де хора вижте това Part 69-1208TS Product Specifications Product Style: 69 Series Typhoon KitsEstimated Horsepower Gain: 6.0 HP @ 5410 RPMColor: SilverReplacement Filter: RU-4950Street Legal In All States: See Application Link BelowSystem Type: Complete cold-air intake systemTUV Approved (Europe): NoWeight: 6.8 lb (3.1 kg)Product Box Length: 35.5 in (902 mm)Product Box Width: 13.25 in (337 mm)Product Box Height: 10.5 in (267 mm)тука си пише че таз екстра :offtopic: дава 6 коня при 5410 УУЖЖЖ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега да не те разочаровам но ... забрави комбинацията филтър -> +hp .. но пък ако искаш може да пробваш купи си филтър за 150 лева и един от 10 лева после може да пробваш даже без филтър :offtopic: качи я на дино и виж разликата :blink:Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво ще кажите за колекторите и генерацията знам че е голяма играчка, в града няма ли да ми правят проблеми и какво мога да очаквам от нея

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

за 50 кончета приятелю хората си копуват нови двигатели или си слагат турбинки :offtopic: с колектори 4-2-1 спортен филтър,иридиеви свещи и силиконови кабели аз лично мисла че могат да я бутнат твоята кола още не повече от 5 коня.всичко друго е в сферата на научната фантастика,или по-скоро самозалъгване.от по горе изброените наща-толкоза генерацията сега ако ти е запушена,демек имаш катализатор,който е стар и я смениш с нова може да усетиш малка разлика,някво отпушване да речемприятна занимавка,ма виж дали си заслужава първо

Редактирано от dufosvti2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз със сигурност съм решил да го направя независимо дали само само звук ще управя или я дойде някой заблуден кон при при мен ;):D :D,пак катализатора мие вече празно разширение ^_^

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не се отказвай от колекторите и генерация (също ти казаха и за филтър, свещи, кабели), само защото няма да качиш 50 коня. Разлика определено ще усетиш.

 

Дори да не качиш нито една конска сила, поне ще помогнеш на мотора да се доближи максимално до числото 150 (на вала). Тъй като предполагам осъзнаваш, че е бил 150к.с. преди доста години.

 

Успех и да споделиш впечатления скоро!

 

!!!

Редактирано от Simeon Chikov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за мненията, вече събрах част от парите и ще започвам малко по малко да ги закупувам и да ги слагам на колата ще има и снимков материал разбира се :P и мойте впечитления от всяка част сложена на колата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ето какво казва Bisi относно твоят двигател дано съм ти от полза Ok..as far as the motor goes it still has pretty low miles so after you take car of the maintanence portion you should be ready for more power. Its cool that you wanna do cams, gear and what not but until then try adding some simple bolt ons for cheap power. With these motors because of the displacement and head specs they respond well to an intake and exhaust. A cold air and a full exhaust (headers,high flow cat and full 2.5" piping) with a nice muffler will free up about 15hp and you will def feel the difference. Also just as a tid bit when you add a cam and cam gear it would be good to get your ecu chiped. A good company for that is Crome. Its about 80-100 dollars but it allows your car to be tuned to handle the cam changes and it will deliever more powere while keeping your gas milleage around the same. If you are looking for parts for the f series motor, know that some if not most of the H series block parts are interchangeable so that should give you a few more part options. I would do some research and even ask as so which parts are good for your build and which ones will give you the most bang for you buck.

Редактирано от EGocentric

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти това беше полезано нещо от къде го взимаш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...