Loony 26 #1 Публикувано 7 Юли, 2010 Здравейте колеги, исках да питам колко коня могат да качат колектори 4-2-1 с пълна генерация например Ф 63 или по малко и система за студен въздух на акорд 2.2 двигател 150 коня.Че иска ми се малко и звука да променя и може пак и конете да ги качи малко.Ако може дайте някой съвет с какво мога да го направя 200 коня и каква цена за това удоволствие да приготвя Благодаря ви предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
В16А2 41 #2 Отговорено 7 Юли, 2010 (Редактирано) Добре започна, реално и трезво.. иска ми се малко и звука да променя и може пак и конете да ги качи малко.Ама все едно седна някой друг пред компютъра ти после Ако може дайте някой съвет с какво мога да го направя 200 коня200 коня с генерация и колектори.. Да не говорим ако целиш 200whp..Задължително влизаш във филма с валове, сгъстяване и т.н. А ще ти е доста доста трудно да изцедиш all motor 200whp от този двигател. И на фона на средствата, трудът и времето, които ще трябва да вложиш в нещо подобно - сумата за генерация и 4-2-1 ще ти се стори стотинки Върни се на свежата идея да се попромени звука и евентуално да качиш малко конете (това определено ще стане, с K&N филтърче, 4-2-1 колектори и генерация) Редактирано 7 Юли, 2010 от Simeon Chikov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Loony 26 #3 Отговорено 7 Юли, 2010 мерси за бърз отговор.Аз не мислих че работа по качване на 50 коня ще е толкова сложно, но все пак си знаех че няма да е лесно и евтино. Колко долу горе може да се очаква от колектори и система за студен въздух 5 - 10 коня поне ще дойдат в конюшнята ми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AlexDJ 7 #4 Отговорено 7 Юли, 2010 (Редактирано) като мощност може и николко да не качиш.. просто ще облекчиш работата на двигателя с генерацията и колектора и ще има разлика в развъртането на мотора както и в ускорението с едни и същи коне ... за да качиш нови от горе на тази 150.. работата има 2 варианта единия е да поиграеш млако горивните настройки .. от там 5-10 кончета макс а другия е да отвориш мотора той май беше ф22 нещо си .. (за тях няма мн части..) трябва да го препилиш млако да го згастиш олекотиш и тн. тогава може да докараш повече от 150 .. но 200 без втек или турбо е мн трудно задача .. и колата нама да става за ежадневно каране ..50 коня от горе на атмосферка са си четери цифрени числа .. Редактирано 7 Юли, 2010 от AlexDJ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Loony 26 #5 Отговорено 7 Юли, 2010 Ами тогава да забравим за 200 коня, но все пак тез разни приказки спортни филтри, колектори общо взето излизат само за красота и до там ли ? къв е смисала да давам около 1000 лева за колектори и тръби при положение че едно гърне за 150 лева ще върши същата работа.Някои хора викат абе около 2-5 кончета на тез работи може да дойдат и аз си викам ооо супер 1500 лева да събера за 2-те и сам готов 5-10 коня са при мен в кърпа вързани. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Loony 26 #6 Отговорено 7 Юли, 2010 (Редактирано) Тия хора що пишат тез работи да ли е верно http://www.knfilters.com/cold_air_intakes.htmсега аз не очаквам чудеса ама все пак Редактирано 7 Юли, 2010 от Loony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JK_HONDA 58 #7 Отговорено 7 Юли, 2010 (Редактирано) Тука има една цифра като 6,0Л друго си е. -->Ако говориш за табличката. Редактирано 7 Юли, 2010 от m@ni@k@9111 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
R-Racing 86 #8 Отговорено 7 Юли, 2010 20 hp от филтър ако е вярно ще си сложа 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Loony 26 #9 Отговорено 7 Юли, 2010 добре де хора вижте това Part 69-1208TS Product Specifications Product Style: 69 Series Typhoon KitsEstimated Horsepower Gain: 6.0 HP @ 5410 RPMColor: SilverReplacement Filter: RU-4950Street Legal In All States: See Application Link BelowSystem Type: Complete cold-air intake systemTUV Approved (Europe): NoWeight: 6.8 lb (3.1 kg)Product Box Length: 35.5 in (902 mm)Product Box Width: 13.25 in (337 mm)Product Box Height: 10.5 in (267 mm)тука си пише че таз екстра дава 6 коня при 5410 УУЖЖЖ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
R-Racing 86 #10 Отговорено 7 Юли, 2010 Колега да не те разочаровам но ... забрави комбинацията филтър -> +hp .. но пък ако искаш може да пробваш купи си филтър за 150 лева и един от 10 лева после може да пробваш даже без филтър качи я на дино и виж разликата Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Loony 26 #11 Отговорено 7 Юли, 2010 А какво ще кажите за колекторите и генерацията знам че е голяма играчка, в града няма ли да ми правят проблеми и какво мога да очаквам от нея Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #12 Отговорено 8 Юли, 2010 (Редактирано) за 50 кончета приятелю хората си копуват нови двигатели или си слагат турбинки с колектори 4-2-1 спортен филтър,иридиеви свещи и силиконови кабели аз лично мисла че могат да я бутнат твоята кола още не повече от 5 коня.всичко друго е в сферата на научната фантастика,или по-скоро самозалъгване.от по горе изброените наща-толкоза генерацията сега ако ти е запушена,демек имаш катализатор,който е стар и я смениш с нова може да усетиш малка разлика,някво отпушване да речемприятна занимавка,ма виж дали си заслужава първо Редактирано 8 Юли, 2010 от dufosvti2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Loony 26 #13 Отговорено 8 Юли, 2010 Аз със сигурност съм решил да го направя независимо дали само само звук ще управя или я дойде някой заблуден кон при при мен :D,пак катализатора мие вече празно разширение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
В16А2 41 #14 Отговорено 8 Юли, 2010 (Редактирано) Не се отказвай от колекторите и генерация (също ти казаха и за филтър, свещи, кабели), само защото няма да качиш 50 коня. Разлика определено ще усетиш. Дори да не качиш нито една конска сила, поне ще помогнеш на мотора да се доближи максимално до числото 150 (на вала). Тъй като предполагам осъзнаваш, че е бил 150к.с. преди доста години. Успех и да споделиш впечатления скоро! !!! Редактирано 8 Юли, 2010 от Simeon Chikov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Loony 26 #15 Отговорено 8 Юли, 2010 Благодаря ви за мненията, вече събрах част от парите и ще започвам малко по малко да ги закупувам и да ги слагам на колата ще има и снимков материал разбира се и мойте впечитления от всяка част сложена на колата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #16 Отговорено 9 Юли, 2010 (Редактирано) ето какво казва Bisi относно твоят двигател дано съм ти от полза Ok..as far as the motor goes it still has pretty low miles so after you take car of the maintanence portion you should be ready for more power. Its cool that you wanna do cams, gear and what not but until then try adding some simple bolt ons for cheap power. With these motors because of the displacement and head specs they respond well to an intake and exhaust. A cold air and a full exhaust (headers,high flow cat and full 2.5" piping) with a nice muffler will free up about 15hp and you will def feel the difference. Also just as a tid bit when you add a cam and cam gear it would be good to get your ecu chiped. A good company for that is Crome. Its about 80-100 dollars but it allows your car to be tuned to handle the cam changes and it will deliever more powere while keeping your gas milleage around the same. If you are looking for parts for the f series motor, know that some if not most of the H series block parts are interchangeable so that should give you a few more part options. I would do some research and even ask as so which parts are good for your build and which ones will give you the most bang for you buck. Редактирано 9 Юли, 2010 от EGocentric Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Loony 26 #17 Отговорено 10 Юли, 2010 Благодаря ти това беше полезано нещо от къде го взимаш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове