Jump to content
samux

Колеги, моля за помощ, става въпрос за дилема отностно покупка

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Добър ден, моля за съдействие, тъй като обмислям да купя едно Акордче, което много съм си харесал, обаче имам няколко технически въпроса:Модела е Акорд купе 2.0 втек 147 кс ръчни скорости, 99 г.Колата е на газ, на повече от 230к+ километра е със сигурност (нищо че пише 180 000).Притесняваше ме факта, че е на газ, обаче след като се посъветвах тук таме, и видейки приличното отношение цена/състояние, бях твърдо решил да я взема, до тази сутрин....Продавача бе много коректен към мен, като ми съобщи следното обстоятелство:Поради карането на газ изглежда, клапаните, разпределителния вал и главата са отишли, и той е говорил с Омбрето и е купил направо от него нов блок + там съответните джажи, гарнитури и тн.Ремонта общо ще излезе към 1200+ лв, вкл. части и трид, при което цената на автомобила става вече над 8500 лв.Принципно и при тези условия съм навит, макар цената да е сръвнително над пазарната, ако някой може да ми гарантира че колата няма да мръдне след това, обаче сега вече съм доста объркан, понеже различни хора, майстори и каращи на газ ми казват различни неща, и вече се побърквам:1. Омбре казва, че няма да има проблем ако карам само на бензин и че гарантира за тази кола понеже я познава добре, обаче този двигател при разход 14 на 100 ще ме разури ако го карам само така, и тъкмо бях наточил зъби да се прекръстя на газ.Омбрето казва обаче, че мина ли на газ, ще се сбогувам пак доста бързо с главата, вала и клапаните, и че газта по принцип е лоша работа за двигателите, особено при акорда, поради разни технически прични, които така и не разбрах, а Омбрето е може би човека с най- голямо име в България щом се отнася на свързани с Хонда технически въпроси, и аз му имам огромно уважение и доверие.2.Чичо ми кара Е класа 2004 г. 2000 куб. на газ и е изминал така над 180 000 км без никакъв, ама никакъв проблем,и казва от една страна да бягам от тази хонда, понеже според него за да износи гаста главата и клапаните, трябва или уредбата да е калпава, или калпаво монтирана, или изобщо да не е подходящата за този двигател уредба, или колата да е ръчкана дивашки, зле поддържана и да е карана над 400 000 км, при което не съм навит естествено да я взимам. От друга страна, казва че няма никакъв проблем да си карам на газ, че даже било по- добре за двигателя (а той прави над 100 000 км годишно, има и едно Пежо 407 2.0 също на газ, и то без ядове вече повече от 50 000 км), плюс това чичо ми е инженер и предполагам че малко или много разбира от тази работа.Дамиян, от автосервис експрес2, който мн се имам с него, също е на това мнение.3. По форумите намирам 50/50 мнения за и против гаста, с всякакъви различни теории, при което се обаждат и други хора с теории, които противоречат на предишните теории, и така...Та в момента изобщо не знам какво да правя, така че да питам вас, имайте предвид, че никога не съм карал на газ, не разбирам много от технически въпроси, свързани с коли въпреки че си карам здраво, в порядъка на 40-50 хил.км на година, от които поне 30хил. км. си ги правия с моята кола:Да се доверя на Омбрето, да купя колата, и да финансирам здраво бензиностанцийте като си плащам по 30 лв за 100 км градско каране?Да се доверя на двамата, тоест да си купя колата и да си карам на газ чат пат (примерно 1/2 от времето на газ, 1/2 на бензин) и да не ми пука, защото колата си има нова глава, а Омбрето казва, че всичко друго по нея е изрядно?Да бягам далече от тази кола, обаче все пак да имам на ум вариант газ, като си търся нова?Да бягам далече от тази кола, и никога, никога да не ми минава през акъла да купувам кола на газ?Колата е внос от Германия, и е карана 6 месеца в БГ.А цената, как ви се вижда?Мисля че е малко висока, от друга страна, бих ги платил ако имам гаранция че няма да пипам колата повече...Много ви благодаря предварително за съдействието, не разбирам много от коли и вече съм тотално объркан на тази тема, освен това със 100 зора съм събрал тези 8 бона и не искам да ги дам и после да си блъскам главата в стената, че съм взел няква кошница, освен това този автомобил е труден за препродаване...Поздрав!

Редактирано от samux

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи си друга такава кола / същата година и двигател /, но не карана на газ и прави каквото искаш / монтирай си АГУ и си карай на воля.За какво искаш да ремонтираш, след като доколкото знам можеш да вземеш читава Хонда същия модел и година за цена до 8к.П.П. Това "Акордче" да си го харесал..., колко да си го харесал ? :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо държиш да правиш ремонти при толкова автоморги с оригинални части от перфектни акорди от Англия? Купи си цяла глава комплект за 300-400лв и приключваш филма :P След това врътни 100.000 на газ, спести си 14.000лв от разликата в цената на горивата и пак повтори този номер приятелю :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз купих седан версията на този акорд и наследих абсолютно същите проблеми като твоята избраница (без да знам) и наскоро правих въпросния ремонт на главата. Колегите преди мен са ти дали две много добри предложения а аз ще допълня трето : сменяш леглата на клапаните с чугунени (или подсилени), сменяш клапаните, правиш реглаж на клапаните на всеки 20К километра и би трябвало да нямаш проблеми в близките 200К. За съжаление аз лично ще разбера със сигурност чак след 199 000км., надявам се :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз нещо не вдянах.

Защо е купил нов блок?! Айде, да заминат леглата на клапаните - съответно главата - добре.

Ама да замине блок ^_^

Колега, покупката на "нова" кола трябва да е приятна емоция, а не вкарване в приключения с майстори и разходи.

Не се обиждай, ама да дадеш над 8 бона за кола, знаейки, че след това се впускаш в ремонти за мен е безумие...

Редактирано от TipoMan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В край на крайщата се отказах, ще си карам Сивикчето докато не издъхне в мойте ръце, и после ще мо мисля, благодаря на всички колеги за акъла!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...