ATMV 108 #1 Публикувано 20 Юни, 2010 Наложи се да махна катализатора ,и за момента съм с права тръба,с диаметъра на тръбата след катализатора(нищо друго не е променяно , средно гърне и крайно са си заводкси), колата някак си ускорява една идея по бързо,но проблема е в това ,че прекъсвача удря на 5900-6000 оборота,преди беше на 6500-6700,това на махането на катализатора ли се дължи и дали има още нещо нередно,сивик купе д15б7? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KpaTyH 25 #2 Отговорено 20 Юни, 2010 На място или в движение го пробваш ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #3 Отговорено 20 Юни, 2010 В движение и на място е едно и също при мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondakio 5 #4 Отговорено 20 Юни, 2010 Аз моя отдавна си го махнах и нямам никакви проблеми с прекъсвача , дори почна да удря сякаш по нагоре - явно проблемът ти се дължи на нещо друго. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #5 Отговорено 20 Юни, 2010 Ако имаш възможност тествай с други уреди (оборотомер). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #6 Отговорено 20 Юни, 2010 Значи след 100-на км ръчкане , взеха да си идват нещата на мястото ,но още едва достига червеното на оборотомера Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #7 Отговорено 20 Юни, 2010 Може да пробваш да ресетнеш компютъра. При всяка промяна която засяга, влияе на двигателя е добре да се направи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #8 Отговорено 20 Юни, 2010 Т.е. да откача акумулатора ли или нещо друго? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #9 Отговорено 20 Юни, 2010 Да, ще свърши работя. След това е желателно да я оставиш да си настрой свободния ход като поработи малко на място в сервизното ръководство е обяснено, нещо от сорта поработва малко после пускаш фаровете пак след малко пускаш друго. Мисля че може и без това да мине, ще се настройва в "движение" и когато и се отдаде случай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #10 Отговорено 20 Юни, 2010 след рестартиранен а ЕЦУтоест откачане на акумулатора 30-50 км и ецу влиза в нормален режим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #11 Отговорено 21 Юни, 2010 Благодя колеги ,ще го направя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lubo_90 0 #12 Отговорено 21 Юни, 2010 А евентуално откачане на акумулатора за известно време би ли повлияло зле на компа на ГИ (газовия инжекцион) нещо да се разбазика например... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #13 Отговорено 21 Юни, 2010 Не би трябвало, газовия компютър само удължава импулсите на бензиновите инжектори а ламбда сондата я следи за да не влезе двигателя в критичен режим, нещо като защити. При метановите уредби ако компютъра отчете много бедна смес минава на бензин а при пропан бутана не знам дали е така възможно е изобщо да не ползва ламбда сондата освен при настройка.Можеш да я оставиш да поработи малко на място после да я покараш и на бензин малко. По принцип казват че 20% от изминатото разстояние трябва да е на бензин за да нямаш проблеми с бензиновите инжектори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Japan_PoweR 2 #14 Отговорено 26 Юни, 2010 а за колко време трябва да стои откачен акумолатора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doctor 13 #15 Отговорено 26 Юни, 2010 10 секунди Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове