Jump to content
ATMV

промяна на прекъсвача

Recommended Posts

Наложи се да махна катализатора ,и за момента съм с права тръба,с диаметъра на тръбата след катализатора(нищо друго не е променяно , средно гърне и крайно са си заводкси), колата някак си ускорява една идея по бързо,но проблема е в това ,че прекъсвача удря на 5900-6000 оборота,преди беше на 6500-6700,това на махането на катализатора ли се дължи и дали има още нещо нередно,сивик купе д15б7?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На място или в движение го пробваш ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В движение и на място е едно и също при мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моя отдавна си го махнах и нямам никакви проблеми с прекъсвача , дори почна да удря сякаш по нагоре - явно проблемът ти се дължи на нещо друго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш възможност тествай с други уреди (оборотомер).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи след 100-на км ръчкане , взеха да си идват нещата на мястото ,но още едва достига червеното на оборотомера

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да пробваш да ресетнеш компютъра. При всяка промяна която засяга, влияе на двигателя е добре да се направи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. да откача акумулатора ли или нещо друго?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ще свърши работя. След това е желателно да я оставиш да си настрой свободния ход като поработи малко на място в сервизното ръководство е обяснено, нещо от сорта поработва малко после пускаш фаровете пак след малко пускаш друго. Мисля че може и без това да мине, ще се настройва в "движение" и когато и се отдаде случай ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след рестартиранен а ЕЦУтоест откачане на акумулатора 30-50 км и ецу влиза в нормален режим. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодя колеги ,ще го направя :shock:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А евентуално откачане на акумулатора за известно време би ли повлияло зле на компа на ГИ (газовия инжекцион) :shock::lol: нещо да се разбазика например...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не би трябвало, газовия компютър само удължава импулсите на бензиновите инжектори а ламбда сондата я следи за да не влезе двигателя в критичен режим, нещо като защити. При метановите уредби ако компютъра отчете много бедна смес минава на бензин а при пропан бутана не знам дали е така възможно е изобщо да не ползва ламбда сондата освен при настройка.Можеш да я оставиш да поработи малко на място после да я покараш и на бензин малко. По принцип казват че 20% от изминатото разстояние трябва да е на бензин за да нямаш проблеми с бензиновите инжектори

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а за колко време трябва да стои откачен акумолатора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 секунди :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...