steffff 10 #1 Публикувано 15 Юни, 2010 Здравейте,сега си взех колата след смяна на съединител и ми направи впечатление ,че като се движа и натисна съединителя и оборотите падат до 500 и после се вдигат до 800,а на два пъти и угасна.Преди смяната не съм имал проблеми с това.Единствено при включен климатик падаха до 500 при изключване от скорост,но никога не е гаснела.Въпроса ми е какво може да се е случило при смяната за да стане така?Иначе темите за климатика и падането на оборотите съм ги чел.Някой вакум може ли да се е извадил при надигането на двигателя?Става въпрос за английски сивик d16y3.Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
steffff 10 #2 Отговорено 15 Юни, 2010 Сетих се за още нещо,може ли това че е съвсем нов съединителя да е проблема и да не отцепва напълно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
steffff 10 #3 Отговорено 16 Юни, 2010 Явно само аз имам грижи с новия съединител,както и да е нещата почнаха да се пооправят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #4 Отговорено 17 Юни, 2010 Може и да е от бензина, аз веднъж сипах скапан бензин - колата угасна 2 пъти, и после същата история като тебе, оборотите падаха до 400-500, после се оправят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edimen 7 #5 Отговорено 17 Юни, 2010 (Редактирано) На мен от скоро ми гго прави същия проблем ама на газ.. Редактирано 17 Юни, 2010 от edimen Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
steffff 10 #6 Отговорено 17 Юни, 2010 Не е от бензина,аз с него карах и преди смяната на съединителя.Не знам,вчера наместих всички маркучи и букси които могат да имат отношение към оборотите и нещата са нормални вече-закова на 800.Дано да е трайно.....А за проблемите на газ-колега,виж въздушния и газовия филтър ако не си ги сменял близките 5-6 хиляди километра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове