Jump to content
Ghost_MC

Проблем с климатика(може би)

Recommended Posts

Здравейте колеги..Искам да се извиня,ако вече е говорено по този въпрос,но не намерих нищо..Сега към проблема:От както почнаха жегите започнах и с пускането на климатика,в началото сичко беше наред може би заради по хладното време,но пред 1-2 седмици в един адски топъл ден климатика почна да духа леко топъл въздух,затова отидох при майстор да ми го напълни и наистина климатика беше почти празен,напълнихме го и сичко заработи перфектно.Провериха го дали не изпуска от някаде,налягане и т.н. сичко си е ОК.Обаче вече 3 ден в най-голямата жега ми се налага да обикалям наляво надясно,пускам климатика,духа си студено,но температурата в купето не се променя както би трябвало да е.Колата работи 30 мин,климатика на 4-та степен,а вътре все още е горещо.Моля ако някой знае решението на проблема да помогне защото не издържам в тази жега с тази черна кола.Благодаря ви предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доста теми за климатици има напоследък :lol: вземи термометър и замери температурата от дюзите - при празен ход и вентилатор на 4 - при празен ход и вентилатор на 1 - при 3-4000 оборота и вентилатор на 1също така виж дали и колко често включва/изключва компресора, при празен ход и вентилатор на 4 не би трябвало да изключва изобщо в тези жеги

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е да затваряш клапата да върти вътрешния въздух, иначе постоянно вкарваш топъл от вън. Почти съм сигурен, че ще си решиш проблема така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да ти кажа и аз така си мислех, обаче не ми харесва резултата - върти се студеният въздух около таблото, а напеченият въздух в купето си стои горещ и задушенповече ми харесва без рециркулация - въпреки че се губи повече енергия за охлаждане (и най-вече за дехидриране) на външният въздух

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги проблема се реши за сега,утре като стане пак горещо ще си каже,но ходих на майстор и проблема се оказа следния.Предния път като ми го пълниха ходих при едни приятели които поправят хладилници,но имат всякакъв вид фреон и викам айде ще идя там че ще си платя само фреон-а и ще ми излезе много по ефтино.Да ама не Тъй като те ми вкарват фреон-а директно от бутилката без какъвто и да било уред не могат да регулират налягане-то,тоест вкарали са ми повече налягане от колкото фреон,затова и компресора постоянно се изкл./вкл. и не духа както трябва.За сега проблема е решен,но утре на жегата ще си каже.Всичко работи добре,да се надяваме така и да е за напред,единственото което засече уред-а е,че някъде има много малък теч(минимален),майстора каза че може да не ми прави проблем поне 2-3 години(дано е прав).Остава тези дни да сменя филтъра на купето и да се надяваме резултата да е още по-добър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе като пуснеш да духа на 4, и пуснеш и централното "духало" (което е от горната страна) на таблото да праща студено и назад, затваряш клапата да върти вътре и мисля че ще охлажда значително по-добре. Иначе това е все едно домашен климатик пуснат на студено с отворен прозорец от които влиза топло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте отново...Днес пробвах климатика в жегата,но състоянието е същото като преди,не охлажда.Ходих пак при майстора и се оказа че съм изгубил 170 гр фреон за около 20 часа.Пробвахме да намерим теча но неуспешно.Някакви идеи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми значи продължаваш да търсиш теча. Може и да е в купето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

търсихме и в купета,отзад зад жабката в една кутия е другия радиатор(които беше супер мрасен).Така и не успяхме да свалим тази кутия само я открехнахме,тъй като тия японци са наслагали някакви щипки отзад и не можем да достигнем всичките.Напълнихме отново климатика но този път сложихме повече оцветител и да се надяваме в четвъртък като му я закарам отново да го оправи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отновонякой може ли да ми каже как се сваля тази кутия зад жабката,където се намира втория радиатор на климатика,защото само там остана да видим за теч,но не мога да сваля кутията,а теча трябва да е голям защото за 1 ден изгуби 180 гр фреон.Благодаря ви предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никой ли не знае как се сваля тази кутия(отвивам сички болтчета махам скобите,но кутията не се отваря)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

никой ли не знае как се сваля тази кутия(отвивам сички болтчета махам скобите,но кутията не се отваря)

Скобичките ,които защипват двете половини на кутията могат да се махнат САМО след като си извадил кутията от колата.Най малкото тръбите под стойката зад акумулатора я държат здравоПо-читавите сервизи за климатици имат и индикатор ,който се впръсква заедно с фреона в системата и с ултравиолетова лампа се локализира евентуалния теч.Успех Редактирано от Ombre

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вкарали сме такава течност,но никъде не се вижда теч,единствено не сме свалили тази кутия и не сме проверили там

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...