Jump to content
NOS

Д13б2 проблем сЪС смукача на газ

Recommended Posts

когато е студена кочинката смукача я форсира до 3000 оборота за 2-3минпърво това адски много ме дразнивторо забелязах че нещо се вдигна и разхода от това форсираненякой да има представа как могат да се гласят оборотите на смукачапри топла кола са около 1000 така ги нагласих но незнам как да регулипам смукачаимали някакъв термо датчик за смукача и къде се намира да видя какви стойности на напрежение или съпротивление подава при студен двг и да се опитам да Фиксирам това за да огранича оборотите до примерно 1500-2000 при студена колаили пък нещо по самия смукач...има ли възможност за реглаж на оборотите на смукачачувал съм за някакви моторчета за газови уредби за регулиране на подаване на газ спрямо положението на педала на газта с такова нещо дали би станала работатаимам и друг интересен проблем с тая газ-като включа климатика на празен ход оборотите падат до 200-300 от 1000 и се изключва ,щом се изключи оборотите се вдигат до 1000 пак и климата пак се влючва и пак изключва и така непрекъснато за да не прави така трябва да форсирам колата и да я държа на 1000 оборота,стъпковия мотор за газови уредби може ли да реши тоя проблемизобщи можели да се монтира такова нещо на обикновена газовапоздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и мен силно ме интересива същото защото и аз имам същия проблем просто от къде се регулират оборотитр хаиде знаещите помагаите !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Колега,имаш в превдвид ламбда-контрол.Той е малко по-друга бира и няма нищо общо с "празния" ход.Даже и така се настройва-да не работи на празен ход :wub: Дали може да се монтира на карб не знам,тъй като иска да има колата tps(датчик на дросела).Също и ламбда сонда разбира се.Можеш да звъннеш на някоя фирма която го предлага няква алтернатива как да го направиш,но май ще е по-голям филм,отколкото да минеш на моно-инжекция.Там до колкото знам има на дросела тпс :lol: .Вариатн да ровиш по карбовете има,но намери някой които знае какво прави.успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре колега моята е с двигател d15b2 моноинжекция и на гас прави същите номера макар и да се форсира само до 2000 оборота

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Еми колега какво да ти кажа-ходи на майстор ;) За да ги дига има нещо,което може въобще и да не е свързано с газовата:)ЛАмбдата се монтира само при изправна газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

някой да има идеи-нищо не казвате ц ц ц :D а поне да кажете как се наглася автоматичния смукач? :book:и да подчертая че проблема с оборотите е само и единствено при празен ход на место и по инерция

Редактирано от NOS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със същия "проблем" само че при мен и на газ и на безнин държи около 2500 и накрая като ще ги сваля изведнъж ги вдига на 3000 и после падат на 900. Според мен са доста високи когато колата е студена иначе като загрее нямам проблеми с оборотите.По запознатите колеги да помагат наистина нещо свързано със смукача като регулировка неможе ли да се направи за да се свалят тези високи обороти.Иначе скоро си взех спрей за карбуратори и наистина много добра работа върши - буквално "лъсна" карба отвътре и съответно колата се "отпуши" и оборотите вече не играят както преди.Препоръчвам такова спрейче за всеки които е с карбуратор и кара на газ та дори и на бензин.Горивата които слагаме правят такива нагари и чернилки че няма начин да не попречи на работата на карбуратора .....и всичко останало през което минава:).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах същия проблем ,като запаля държеше 3000 оборота , но знам от къде се получи така - ходих на майстор и ми бараше болта на автоматичния смукач, намира се под въздушния филтър от ляво на карба , само че е ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО да не го барате :) Като се заиграх с този болт (мацнат е с жълто май) разхода ми стана ужасно висок :) Не е майтап работата , после не можах да му оцеля какво трябва да е положението и сложих моно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е което правих аз и помогна успех My link

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...