Jump to content
kalinski84

Може ли да се премахне филтъра за твърди частици

Recommended Posts

Та въпроса ми е имали проблем ако се премахне филтъра за твърди частици (chorcoal canister).Из чужди сайтове има няколко противоречиви мнения... Някой гласят:-проблем с налягането на горивото-двигателя може да се изпържи защото там нещо си ..... не съм мн добър с английскияНякой махал ли го е????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква ти е целта? Какво мислиш, че ще постигнеш като го махнеш този филтър. Да не би да икономисваш от консумативи или имаш намерение да слагаш барут за по бърз вървеж, че не искаш филтъра да ти го хване. Дай малко жокери пък някой може и да ти огвори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

просто искам да разбера бърка ли се работата на мотора ако се премахне.. и има ли пагобни последствия за двигателя... А колкото до икономисване на консумативи :rolleyes:....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(chorcoal canister) Колега ако не се бъркам това е една черна цилиндрична кутия ... която събира бензинови изпарения(има път от резервоара към нея) от нея вече има няколко маркучета който влизат 1.в дросела 2. към IACV клапана...(ако не се лъжа ролята и е вентилация на резервоара) Ако греша поправете ме защотото и мен ме интересува това нещо :rolleyes:Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=48651 ;)п.п. HondaRacing - не е IACV, PCV се нарича клапана. :) Purge Cutoff Valve, проблема е че са няколко такива. Единият е върху канистъра от горе, и него ецу'то го отпушва чат-пат да изгаря изпаренията от резервоара, а другото пцв е това, дето седи закрепено на всмукателя и то играе ролята за вентилацията на картера, но това второто се отпушва чрез вакум, няма жици по него. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив колега, има жици и към PCV клапана на вмукателя...иначе обяснението ти е точно :lol:

 

Ограденото в синьо е двупиновия конектор на Purge Cut-off клапана, а пишката посочена с червената стрелка, през маркуч отива към канистъра:

Публикувано изображение

 

Има още един клапан който не е PCV, пак на всмукателя в долната му част, той се отваря от налягане....

 

 

 

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така се казваше сори за грешката :lol: значи до някаде съм на прав път .. е => не виждам проблеми за премахването му ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

......

:D :D :) Айде да не спорим, моля. :)

Публикувано изображение

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не спорим, явно не сме се разбрали, че говорим за едно и също нещо :newbie:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PCV е съкращение на 2 различни неща: - Purge Cut-off Valve - Positive Crankcase Ventilation (на снимката)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, но колегата KALMARA не ме разбра какво му казвам и че дефакто говорим за едно и също - всмукателя има два PCV клапана единия е електрически и е за канистъра Purge Cut-off Solenoid Valve, другия се отваря от налягане Positive Crankcase Ventilation и е за картерните изпарения...Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...