Jump to content
Slayer

D15z3 Мистерия

Recommended Posts

Здравейте, колеги, имам следния проблем: с D15Z3 VTEC-EПри потегляне за 2 метра и след това спиране, както когато спирам и потеглям в задръстване, оборотите ми рязко падат (само когато е топла колата!) и стигат до 500 след когато се вдигат до 1100-1200 и след това си се нормализират, като по някой път направо си гасне!!! Така това е проблема и се влошава. На празен ход без опити за потегляне оборотите не мърдат.Така.....какво съм направил до момента..1. Почистено EACV ( направо мога да ям на него), освен това е пробвано и с друго моторче.2. Почистен дросел и имаше какво да се почисти3. Никакви грешки няма в компа4.Колата си въри както преди нормално за vtec-e на скорост5.Почистен дистрибутор, имаше съвсем малко нагарКойто се сети за нещо, моля да споделиПоздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почисти си дроселовата клапа и всичко около нея

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на механизма за газта има една мембранка, която омкотява при пускане на педала на газта. да не би да не задържа и да не спуска плавно механизма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  pitbuls написа:

на механизма за газта има една мембранка, която омкотява при пускане на педала на газта. да не би да не задържа и да не спуска плавно механизма.

или бъркаш двигателя :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с Д15З3 и също ми падат оборотите обаче до 700 някъде и после се оправят. Не ми е тръгвала чак да гасне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не е нещо свързано с ламбда сондата? Само на горещо го прави, а всичко е изчистено....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остава да е нещо по токовете, дистрибутора капачка палец кабели та даже и свещи може и бензиновия филтър да е за смяна запушени инжектори. За ламбда сондата не знам дали може да се отразява точно по този начин на оборотите конкретно на този двигател на моя двигател без ламбда оборотите си играят непрекъснато :lol:.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Колега,Как ти е съединителя?Питам,щото тя като е топла и е на ок 800 оборота,ако ти отделя мн ниско двг-то се претоварва и ти дига оборотите за момент.За да схванеш какво те питам-карай на рандом предавка без никаква газ-примерно на 2ра с 10км/ч и натисни рязко съединителя.Оборотите ще се качат за момент до над 1000 :( Когато е студена е на богата смес и не се товари и не се налага да се меси компа май :tooth: п.п.И аз съм така.Правил съм си какви ли не експерименти.Даже на скоро установих че на 2ра пали и тръгва при ръчна почти до край !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам проблеми със съединителя. Отделя си някъде по средата на хода.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече е пробвано и с друга сонда - не е от нея, проблема продължава много да дразни. Вече не мога да паркирам без да угасне. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лоша маса на заден ляв габарит..........EACV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  misho написа:

Лоша маса на заден ляв габарит..........EACV

:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверка и настройка на клапаните ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
  Ioan написа:

Проверка и настройка на клапаните ?

Клапаните са регулирани преди 1000 км.Проблема обаче се реши, :huh::) изолирахме вакуум регулатора на EGR-а и А!!!, нова кола. Няма и помен от проблема, всичко си работи, няма грешки, няма EGR.Специални благодарности на Драгича и Стамен за съдействието за пробване на части. ДА живеете 100 години, точно! :) Катинар. Редактирано от Slayer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не давам катинар :devil: Я направи една снимка и отбележи и кажи кое точно сте изолирали :) EGR-а по-точноМного хора страдат от този проблем, аз го имам също, изолирах какво ли не, но не се оправи, може би съм сгрешил някъде :huh:Моля за снимки и подробности :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
http://japancars.ru/cat/honda/index.php?hm...;nplblk=E__0300Номер 11 от схемата колега, от него излиза един маркъч , който отива в една черан кутия зад дросела, закачен на купето, където е въпросния вакуум регулатор (виж схемата долу). Дано съм бил полезен. Успех.http://japancars.ru/cat/honda/index.php?hm...;nplblk=B__0110 Редактирано от Slayer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам проблеми с оборотите но по сериозни и подозирах нещо подобно въпреки че двигателя ми е другМожели повече пояснения какво значи изолирахте, сменили ли сте нещо или сте направили нещо друго. Сигорно доста хора ще са ти благодарни :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Под изолиране имах предвид запушване на маркуча, който излиза от EGR клапана и отива към регулатора му, с едно болтче и е преметнат на една страна, колкото да не трака нещо докато карам. Това си е чиста проба побългаряване. :) , но пък в случая работи супер и съм много доволен, защото сутринта ми огасна няколко пъти докато паркирах. :huh: Но пък EACV - то и дросела са ми свръх чисти, всики консумативи са сменяни и общо взето по метода на изключване дейтвахме с колегите, докато малко на случайност установихме, че вакуум регулатора на EGR-а не смуче достатъчно за да отвори клапана. И така...

Редактирано от Slayer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не много нахално хубав завършек ще е и една снимка на творението. Сигурно аз още утре ще почна да изолирам маркучите около вакум регулатора докато го оцеля. Благодаря за информацията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запуших го и аз клапана и оборотите направо се оправиха(д15б1) интересно каква е тая пластмасова цилиндрична кутия което струва към 300$ и мереше на бензин от нея нещо за екология било но явно вече се е изхабило и като виден българин го изолирах(CANISTER ASSY) :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Добре ама аз имам 2 такива подобни неща на колата. Едното е по-малко и е закрепено за двигателя от дясно а другото е зад него и е хванато за купето.Запушвам това което е хванато за двигателя, вадя му вакуума от колектора и запушвам, но нищо не става. Я кажете какво бъркам...Двигателя е D15Z6

Редактирано от jamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че трябва де е това което е закрепено за купето това което е на двигателя може да е нещо друго. може да запушиш само вакума на EGP клапана и/или на канистара вакума

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Кое от тези 3-те трябва да запуша и от коя страна? Пробвах доста вариянти, без резултат... Явно незнам кое е ЕГР

 

Публикувано изображение

Редактирано от jamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

3 - EGR, свързан с управлението му 1, изваждаш маркуча от 1, който трябва да е свързан с 3 и го затапваш.Другият вариант е да сложиш плочка под 3 и си готов.

Редактирано от sebulba
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ;) Явно не бъркам а просто както винаги моя проблем не е като на другите и няма да се реши лесно :) :) :);):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това си е нормално да ти се вдигнат малко оборотите и след това да паднат,нали после ги нормализира:blink:!Проблем е ако не ги норнализира :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...