Jump to content
ivanOS

Honda Civic 1.7 Lx (motor D17a2) (вероятно Us-версия)

Recommended Posts

Здравейте съфорумци,имам нужда от съвет и/или мнение относно '01-'05 CIVIC LX coupe (ЛИНК). Двигателят е 1.7л D17A2 (ЛИНК).Живял съм няколко години в САЩ и там въпросният сивик е доста разпространен, в БГ съм го виждал но не съм наясно дали ще е добра идея да се вземе такъв автомобил ако няма да има възможност за нужната поддръжка. Отделно, частите по купето, тенекии, в случай на нужда(дано не се случва) и други дали ще се намират лесно. Според поста на наш съфорумец (ЛИНК)двигателят D17A2 се монтира на Honda Streem '01 +Вчера се консултирах с приятел от автосервиз който ми каза да си приготвя около 1200лв за смяна на началните консумативи на този модел. Доста се изненадах от сумата тъй като в САЩ рутинна смяна на агренаж + ролки + водна помпа е ~$350, а там труда е доста по скъп, с други думи частите идват не повече от $130-150 и са много по евтини. Според него, за колата ще са нужни 2 ремъка, 2 ролки, накладки, масло, филтри и др. (около 1200-1300лв).600лв си мислех че ще отиде първоначалното обслужване четейки тук из форума. Просто седя и се чудя дали мога да си позволя такъв автомобил, струва не малко за покупка и отделно ако трябва да добавя и 1200лв + регистрация + ГО и КАСКО, цената става непосилна си мисля.Дайте ми някъв съвет да се заигравам ли с такъв автомобил или по скоро да се придържам към европейските модели. Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мой приятел има такъв, само че двувратата версия (купе) със същия двигател 1.7, автоматик и е супер доволен - колата е върха. Какъв проблем с поддръжката като оригинални части се поръчват директно от Америка и в повечето случаи идват тук доста по-евтино от тия на Бултрако? Сега сложиха някакви шибани митнически ограничения, където всичко се обмитява и ДДС-ира, но мисля, че пак би било по-евтино.Мен много ме е яд, че не мога да поръчвам части от USA, щото съм с английска машина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам подобна, но е седан, не е купе. Ремъци, ролки и т.н. нямам представа колко струват, защото още не съм сменял. Вече се оглеждам де, защото след няколко месеца ми предстои. Намерих си едни интересен сайт в UK (само информативно) - Japarts и там като гледам комплект ангренажен ремък и ролки + водна помпа излиза около 450 лв. Иначе въздушен, горивен и маслен ми излязоха около 150 лв. - оригинални на Honda. Може и по-евтино, стига да не държиш да са с логото на Honda. Така може да спестиш около 50-60 лв., а дали си заслужава - сам преценяваш.За накладки не е страшно, има каквито искаш, ако няма могат да се внесат по поръчка. За моята си взех TEXTAR от вносителя за България, но понеже имаше налични само предните накладки, другото го чакам да дойде тази седмица. Общо предни и задни дискове и накладки излезе около 350 лв., а само накладките са около 120-130 лв. (предни и задни). За каквито и да било части има една тема във форума за доставка от Щатите. Текущата я пропусна, но може да се включиш в някоя от следващите, според в зависи кога купиш автомобила.Ако ти е е интересно, може да разгледаш из следните форуми:Руски http://www.civic-club.ru/forum/forumdisplay.php?f=82http://forums.drom.ru/honda-general/t28812.htmlАнглийскиhttp://www.honda-tech.com/forumdisplay.php?f=78http://www.civicforums.com/forums/182-7th-gen-honda-civicИма доста полезна и изчерпатерна информация за модела, която тук няма да намериш. Този форум е предимно 5-та и 6-та генерации Civic, както и някой и друг Prelude. И общо взето, ако ти е на сърце, го взимай, не робувай на предразсъдъци. Аз, лично, съм си много додволен от колата.ПП Ето как се сменя ремъка на тези Civic-и (моят е такъв): 2001 honda civic timing belt change tutorial part 1honda civic timing belt change part 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@ slade:точно за такъв модел като на твоят приятел говоря, автоматик с 2 врати. Възможно ли е да го попиташ за консумативите, от къде, колко, продробности? Ако пък е от форума да драсне някой ред. @ user:безценни линкове, благодаря много. Това с поръчката на части от САЩ е страхотно решение, аз самият имам много приятели и познати които без проблем ще ми купят каквото им поръчам оттам и ще го пратят, но може би общата поръчка би била по на сметка. Отделно и предполагам че хората от форума знаят какво трябва точно. Следното е списък с консумативи за смяна който намерих тук във форума, постнат от RAZOR_X.(благодарнисти към него):за автомобил Accord 1.8i, Honda Accord 1.8i, 16v"На въпроса за консумативите. Цени в Бултарко с оригинални HONDA консумативи същия Accord като посочения от теб:ангренажни ремъци 2 броя (109 лв + 103 лв) 209 лвролки 2 броя (209 лв + 223 лв) 432 лвтруд за ангренажите и ремъците 110 лвДвигателно масло 66 лв (16 лв на литър)Маслен филтър 32 лвтруд за смяна на масло и филтър 10 лввъздушен фитър 59 лвтруд смяна на въздушен филтър 5 лвПоленов филтър 83 лвтруд за смяна на поленовия филтър 15 лвГоривен филтър 91 лвтруд за смяна на ГФ 12 лвмасло скоростна кутия 39,6 лв (18 лв на литър)труд за смяна на маслото 10 лвОбщо 1176,60 лв (с ДДС) "Замислих се че това са 1200лв, а автомобила е предполагам около 2000та година, колко ли ще отиде да по нова.....направо се стресирАх! :);) П.П. половината от Pizza-delivery индустрията в САЩ движи на хонди.....явно има защо ;);)

Редактирано от ivanOS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

...Цени в Бултарко с оригинални HONDA консумативи...

Бултрако нереално завишават цените на консумативите и частите, но пък не е речено, че трябва да вземаш нещата задължително от там за да са оригинални. Освен доставките от Щатите, има и фирми които могат да ти внесат нужните части по поръчка за около седмица. Аз ползвам тези и проблеми съм нямал. Има си каталог, разгледай го и ако искаш звънни за цени, за да се ориентираш предварително: HONDA CIVIC VI Coupe (EM) 1.7 i VTEC (не се притеснявай, че пише "VI", фактически става въпрос за 7-ма генерация). Или пък, ако знаеш VIN номера на автомобила, може да питаш директно за частта, която те интересува. Не замяна, а оригинална Honda част. Редактирано от user

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За триене...

 

ПП Това мнение, не горното! 'Щото в тоя форум сакън да не споменеш някой, който ти върши работа, но не е правилният човек! !!!

Редактирано от user

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ slade:точно за такъв модел като на твоят приятел говоря, автоматик с 2 врати. Възможно ли е да го попиташ за консумативите, от къде, колко, продробности? Ако пък е от форума да драсне някой ред.

Ами той отиде направо в сервиз където се занимават само с Хонда (но не Бултрако) и там всичко му смениха и му прегледаха първоначално. За справка виж раздел сервизи/магазини. За съжаление си с два ремъка и все едно обслужваш 2 коли, но какво да се прави.. повече коне - повече разходи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление си с два ремъка и все едно обслужваш 2 коли, но какво да се прави.. повече коне - повече разходи.

Под "2 ремъка" майсторът му най-вероятно е имал предвид и ремъка на алтернатора. D17 са SOHC и са с по един ремък, поне доколкото аз знам. Моята е D16 и е с един, а те споделят доста общи части с D17. Да каже някой с D17, май Oto Kluge кара (или поне е имал такава след фейслифта, защото продава фарове и стопове за модела 2004-2005).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

точно сега гледам в hondapartsnow.com и мисля че всъщност мотора е с 1 ремък само. Ето линкче ТУК - 2DR LX (SPECIAL EDITION) | KA 4ATДа, имам предвид 1 агренажен ремък и някъв друг за другите неща предполагам(компресор климатик и прочие). Предната ми кола беше '95 BМW 318ti и беше с верига в мотора + 2 гумени ремъка( за водна помпа, компресор на климатика, алтернатор и май още нещо)

Редактирано от ivanOS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказва се, че частите не са чак толкова страшни (нищо общо с 450-те лева само за ремък ролки и водна помпа). Ей сега се разрових по-усилено, предвид това, че и мен ме чака обслужване на 100,000 км. и какво открих:

 

14400-PLM-014 BELT, TIMING (Replaced by: 14400-PMM-A02): $16.24

14520-PLC-305 TENSIONER SET, TIMING BELT (Replaced by: 04145-PLC-315): $72.33

19200-PLM-A01 WATER PUMP: $53.66

 

Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

 

17220-PLC-000 AIR CLEANER: $15.97

15400-PLC-003 FILTER, OIL (TENNEX) (Replaced by: 15400-PLM-A01): $4.96

80292-S5D-A01 ELEMENT, FILTER: $7.75

80292-S5D-A01 ELEMENT, FILTER: $7.75

 

Или общо около $180. Освен това ще сменя антифриза, маслото и свещите. Т.е. ще отидат към 500 лв.

При теб ще са повече, в зависимост от това какво още ще смениш (дискове, накладки, горивен филтър, масло на скоростна кутия) и с труда (смяна на всичко изброено + реглаж на клапани, защото не знаеш как е подържано преди това) може да ги докараш до споменатите от майстора ти 1200 лв., но ако уцелиш гледан автомобил, това ще са ти единствените по-крупни инвестиции. После ще се "бъркаш" само за бензин, масло и филтри. !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мене ме кефят тея Сивици, ама ме плаши автоматика, до колкото съм чувал развали ли се оправия няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@ user:Тези части които изброяваш за въпросният автомобил (D17A2) ли са или за твоята машина?Аз разцъках вчера hondapartsnow.com сглобих подобна конфигурация за $110. Вероятно сам изпуснал разни малки нещица, но факта е факт: Излиза мноооооооого по тънко:huh: Трябва да се види как стоят нещата при минаването на митницата в СФ и какво се плаща там, иначе и аз мога да поръчам части. Ако знаете нешо повече си кажете.@ kobayashiДосега съм виждал 2 хонди автоматици с проблем в трансмисията. Едната беше акорд 91 година на 250-300,000 мили, а другата сивик 90-92 на 350,000мили. Акорда нямаше задна но вървеше страхотно иначе, сивика получи шум когато е на 4та скорост(автоматик е) и я пуснеш по инерция. Не мисля че нито единия, нито другия от собствениците им си е жалил колата, както гледам доста хора в БГ ги обслужват и гледат. Въпросните хонди и двете правеха pizza-delivery до спукване. Мисля че автоматичните трансмисии са надеждни.

Редактирано от ivanOS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами стават и за моята и за твоята. Както ти казах вече, D16V1 и D17A2 споделят доста общи части. Освен изброеното от мен, може да добавиш и:38920-PLR-003 BELT, COMPRESSOR: $15.04 56992-PLM-003 BELT, POWER STEERING PUMP (BANDO): $11.43Това са другите 2 ремъка, та общо стават 3. Водна помпа не знам дали искаш да сменяш, но от това което съм изчел, сдават багажа между 130K-160K км. и смяната й е като да смениш ангренаж. Ти си прецени. Аз лично ще я сменя, затова и сумата ми не клони към $110, колкото ти си го докарал, а към $180.За митницата нямам опит. Каквото съм купувал е от UK и там митница няма. Единствено от Dealextreme.com (Hong Kong) съм си взимал джунджурии за около $20 и там пак няма мито, дойдоха в пощата. Иначе май митото за автомобилни части е 5% и върху това има ДДС - 20%. Т.е., ако частите са $200 (примерно) и доставката е $50, то всичко ще дължиш $315 x 1.6 ~ 500 лв. А ако по някаква случайност минат, може и да се разминеш с мито и ДДС (гледам по форумите, че често се случва). Това обаче са си мои предположения, някой по-запознат ако има...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мене ме кефят тея Сивици, ама ме плаши автоматика, до колкото съм чувал развали ли се оправия няма.

Преди 10-тина години да!Относно доставката съм забелязал, че ако не е някой грамаден пакет изобщо не минават през митница и го пишат малък пакет.По темата мога да добавя, че на моя акордеон пълно обслужване (масла, ремъци, филтри и пр. накладки) ми костваше малко под 700 лв. разбира се не оригинални но най-доброто което докопах на пазара. Щом колегата има възможност за доставка от Щатите по всяко едно време мисля, че поддръжката няма даже да я усети.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние хубаво си говорим за частите за обслужване ама ходих да гледам един син сивик оня ден който бях харесал като цена. Въпросната САЩ версия 1.7л....има го в мобилето.....собственикът му искаше малко под 9,000лв. На снимките изглежда добре но когато всъщност отидох там видях че колата е ЕХ модел с единствена екстра - автоматик и джанти от LX сложени. Всичко е ръчно в купето, таблото дори няма оборотомер, джантите са взети от LX модела, агренаж не е обслужван никога, на около 110,000км е (70,000miles). Най-важното обаче беше че колата е здраво удряна от дясната страна, фарът пред пътника е нов, калника и бронята са нови, вратата е правена, задна броня е нова, липсват 2та подкалника на задната броня, гумите са летни- различни марки и за смяна. Автомобилът вървеше добре принципно, но салонът беше мърляв. Според моят "зъл гений"-майстор на автомобилите, лагер на главина отзад виел тихо, имала ръжда на места по мотора където автомобил не би трябвало да има ръжда. Праговете китосвани и се нагърчила боята леко. Към края преди собственикът да си замине си мислех че и за 7000лв да я даваше бих много се замислил дали да я взема. Моето предишно автоматично БМВ 1995та 318TI със 140 коня, на 300,000км според мен вървеше бая повече като съоношението конски сили/кг е в полза на хондата. Може би да погледна друга такава, но малко се разочаровах чесно казано.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, съжалявам, че така се е получило. Аз моята я видях само на снимка и ми беше достатъчно да я купя. Не съм я водил в сервиз, дори не бях я видял на живо. Имам си интуиция и досега не ме е подвела, просто занех, че това ще е моят автомобил. Не съжалявам за момент и по-доволен от кола досега не съм бил. Общо взето е като рекламата на Мицубиши Паджеро от едно време: "Върви, върви и само върви. Ако спре, сипете бензин, друга причина няма." :lol:

Не знам какъв ти бюджета, но ето една, която от доста време я гледам: Honda Civic 1.7 EX VTEC Coupe. Ако ти хареса и се разберете за цената, задължително я провери дали не е "удавник", защото има доста внос от САЩ, което са именно такива. А това е гаранция за проблеми на по-късен етап. Въпреки, че на тази пък цената й не е ниска, но никога не знаеш... Имаше някъде възможност по VIN-а да се прави проверка on-line, та не пречи. И питай за оригиналните фарове, би трябвало да светят по-добре от тази селяния, с която колата е в момента (поне аз от моите нямам некакви оплаквания с крушки Philips X-treme Power).

Не се отчайвай, твоят автомобил ще те намери. Успех! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледал съм я тази кола, хубава изглежда но далеч над бюджета който съм си определил за автомобил. Аз ако реша принципно да отида още малко нагоре в цената (към 15к), тогава мога направо да си внеса автомобил от САЩ. Продължавам да се оглеждам за хонди...ще видиме ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...