Jump to content
Ryuugan

накладки 5та генерация сивик с д16

Recommended Posts

При смяна срещнах 2 проблема:Предните се смениха като слънце, без ядове, без пъшкане и без пот на челото.Задните, от друга страна, ми съсипаха деня.Сменям накладките и апарата, който ги притиска към диска не може да се сложи върху тях. И то се разминава доста, с милиметър-два.Притискащият цилиндър ми изглежда в крайна позиция и сякаш не може да се събере повече и въпреки всичко не става.Пробвах да източа спирачна течност за да видя, дали ще има ефект, но май - не.Ръчната е откачена при смяна. Дали няма някакъв чалъм при смяна на задните накладки?Тъй като ми бе ограничено времето се сблъсках с 2ри проблем. Колата е без спирачки. Обезвъздуших 4те апарата, но от спирачки има само бегъл помен, крака ми потъва до долу за да спра. Пълних течност многократно при изкарването на въздуха. Нещо ми подсказва, че може да има още въздух някъде, но къде и как да го изкарам?Колата е 5та генерация сивик с д16.Благодаря за съдействието.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробвай да вкараш още цилиндъра навътре/ пробвай не само с натискане на вътре, но и с въртене/. трябва да влезе още. и обезвъздуши-задно дясно-предно ляво, задно ляво-предно дясно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха, не съм единствен :) Та сега, като разглобиш пак апарата и свалиш накладките ще видиш че на буталото има прорези с формата на кръст. Взимаш едната стара накладка и използвайки я като отверка започни да въртиш буталото, в едната посока то ще започне да се прибира и на там знаеш как е :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чакам си бирата :):P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Утре сутрин това ме чака, така че ще пробвам и да завъртя цилиндъра.А глупавото беше, че обезвъздушавах апаратите обратно на часовниковата стрелка и чак после се сетих, че са вързани на кръст... уви нямах време, защото закъснявах за работа.Само да се стегне змея и с питбула цяла каса ще изпиете.

Редактирано от Ryuugan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Японеца го е измислил много хитро явно буталото е от две части и челото му е на резба и се саморегулира за да не се налага буталото да излиза много на пред, и аз големи мъки видях докато не реших че тези прорези служат за нещо. Успех че трябва да се бръмчи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих накладките за нула време. Обезвъздуших на кръст и вече има стабилни спирачки.Обаче педалът лови много ниско, има ли начин да се поправи това?Казвайте си кога и къде да измислим нещо за бирата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо правиш така бе пич! Верния отговор е Чавдар и ти го знаеш :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, обаче имам ентусиазъм да човъркам и да се науча.ПП:Айде и ти казвай за бирата, че го отлагаме от миналата година... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом ти се човърка сложи едно шише на най далечното колело и когато обезвъздушаваш почти изпразни един два пъти казанчето със спирачна течност, авно някъде е останал въздух, и аз когато повече човъркам после си създавам повече допълнителна работа. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

покараи 100-км докато наклатките улегнат по дисковите и вси4ко 6те си е както преди.Задния цилиндър не е на резба -винта под него служи за ръчната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Японеца го е измислил много хитро явно буталото е от две части и челото му е на резба и се саморегулира за да не се налага буталото да излиза много на пред, и аз големи мъки видях докато не реших че тези прорези служат за нещо. Успех че трябва да се бръмчи.

недеи така-няма такъв филм

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

покараи 100-км докато наклатките улегнат по дисковите и вси4ко 6те си е както преди.Задния цилиндър не е на резба -винта под него служи за ръчната.

тва за цилиндъра кой го каза? и кой говори за винт под цилиндъра?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...