Данчо 31 #1 Публикувано 15 Май, 2010 Здравейте на всички...ами пак я опрях до форума.Някои колеги ме знаят, други не, но аз много се колебая в действията си по принцип.За акорда ми беше голямо чудене, за 7мака се кумих много, за 4ката се кумих много(в крайна сметка още не съм я зел), а сега се кумя и за друго, а именно това което е причината да отворя тази тема.Скоро се върнах от чужбина, бях на гости на един френд, който има скутерче.И няколко дни прекарах със скутера, обикалях наляво надясно и усетих удобството от това да не чакаш в задръстване, да паркираш където искаш и прочее.Удобствата няма смисъл да ги изброявам, на всички са ни ясни.Гледам от 2 дни скутери като убезумял и какви са ми въпросите:-Ясно е че с малко скутерче ще съм най-проходим градско, а и от тук възниква въпроса с един 150-200 кубиков скутер ще бъде ли много по-непроходим?Един вид, ще изгубя ли най-големия плюс, а именно да не чакам в задръствания?-Вървежа, това което карах аз беше 50 кубиково пиаджо, в началото ми се струваше, че летя(не бях карал скутер), а след 30-тата минута вече ми се струваше бавничко.За това сега искам да взема нещо по-прилично(не искам да се трепя).Спрял съм се на хонда(не разбирам).Ще съм благодарен да ме посъветвате кой от следните модели е най-добре според горните критерии.Повече от 2к лева МАКСИМУМ 2.5 няма да дам за скутер:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=detailshttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=detailshttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=detailshttp://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=detailsчестно казано джазза най-много ми харесва.Благодарен съм на всякакви съвети, дори и други марки.Благодаря Ви! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #2 Отговорено 15 Май, 2010 Това какво общо има с мотор ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #3 Отговорено 16 Май, 2010 Колега, за тези пари, по-добре си вземи истински мотор, има ги доста, а ако ще е скутер, то нека е 50 кубиков, от малките.Карал съм голям 250 кубиков скутер, две лета - ни орел, ни рак, ни щука, не е бърз, не е особено икономичен, не е много маневрен в града, кара се изключително трудно, в сравнение с истински мотор, аз лично бих го оприличил, че е все едно да яздиш кон, седнал наобратно, това е порази лошия баланс на масите.Единственото, което се ядва, е относително по- високата скорост, и вариаторната кутия, но мисля че по-добре ако ще е скутер да е малък. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #4 Отговорено 16 Май, 2010 Скутер ако взимаш гледай да не е като Бъргман или този Джаз на габарити.Губиш предимството маневреност , когато са такива издължени и наистина не е нито скутер,нито мотор.Ако идеята ти е да караш в трафика,то тогава и 50 кубика ти стигат напълно,защото колите около теб ще са спрели и ти трябва много леко да минаваш между тях,като внимаваш да не ти отворят врата или да не ти пресече някой без да гледа между колите.Отделно , че 50-ките могат да се тунинговат и започват да вървят доста прилично.А дори с тунинга няма да ти стъпи на 2.0К сигурно.Аз карам мотори,но от скоро се замислям за скутер също.Обаче обезателно трябва да е с габаритите на 50-кубиков.Може да е 125 и 4Т,но да не е по-голям на геометрични размери.А 125 4Т си върви доста прилично.И като разход би трябвало да е добре.Проблема на скутера е,че те насмитат колите-защото скоростта ти е малка.Следователно трябва доста да внимаваш в огледалата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #5 Отговорено 16 Май, 2010 (Редактирано) Колега, за тези пари, по-добре си вземи истински мотор, има ги доста, а ако ще е скутер, то нека е 50 кубиков, от малките.Карал съм голям 250 кубиков скутер, две лета - ни орел, ни рак, ни щука, не е бърз, не е особено икономичен, не е много маневрен в града, кара се изключително трудно, в сравнение с истински мотор, аз лично бих го оприличил, че е все едно да яздиш кон, седнал наобратно, това е порази лошия баланс на масите.Единственото, което се ядва, е относително по- високата скорост, и вариаторната кутия, но мисля че по-добре ако ще е скутер да е малък.Какво имаш предвид под истински мотор за тези пари колега.Ще съм благодарен да кажеш.Иво, ок брат, няма да е по-голям от 50 кубиков.Ама какви са ми вариантите за размер на 50 кубиков и повече от 10 коня.Гледам има априлии РС, които ги дават повечко коне.Ти вярваш ли, че наистина някой може да ми отвори врата на светофар умишлено?Мога ли да разчитам на тебе за покупката на такова нещо?В смисъл такъв, предполагам не крие големи рискове като при колата, но все пак.Теро, да си ме видял да пиша мотор? Редактирано 16 Май, 2010 от ДанчоИванов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #6 Отговорено 16 Май, 2010 " Към мотористите" ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #7 Отговорено 16 Май, 2010 (Редактирано) Да?Добре де Иво, dylan-a е съвсееем малко по-дълъг от обикновен скутер и е 15 коня?Не мислиш ли че е вариант:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=detailsсега видях и това:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=details Редактирано 16 Май, 2010 от ДанчоИванов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #8 Отговорено 16 Май, 2010 (Редактирано) Бате,аз не ги разбирам...имал съм 2 скутера до сега.За мен е важно и да е красив.Докарах от Англия 50 кубиков с тунинг на 70cc (malossi).С мен върви с 85 км/ч,за разход незнам.Jetforce2 Peugeot на размер е с идея по голям от Yamaha Aerox и се води 2-местен.В моята класация е в топ 10 за най красив скутер.Продавам го! Редактирано 16 Май, 2010 от Dragi4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #9 Отговорено 16 Май, 2010 Да?Добре де Иво, dylan-a е съвсееем малко по-дълъг от обикновен скутер и е 15 коня?Не мислиш ли че е вариант:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=detailsсега видях и това:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topme...&f1=detailsТези двата стават.Априлията е много готина даже,но иска много пари.Че те чисто новите скутери са по 3000лв сигурно....Ако го даде за 2000лв е екстра.Иначе Yamaha Aerox много я хвалят и много я човъркат,това знам.По принцип не съм много в час,защото не карам такива но с каквото мога ще помогна.Виж предложението на Драгич,звучи чудесно.Правилната марка е Хонда според мен,най-малкото ще мога да ти помагам с оригинални консумативи на чудесни пари.Драгич,я вкарай някоя снимка на този скутер бре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #10 Отговорено 16 Май, 2010 Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamoni 37 #11 Отговорено 16 Май, 2010 Браво Драго,скутера е трепач,ако и върви така както изглежда ще е супер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitko vtec 38 #12 Отговорено 16 Май, 2010 (Редактирано) Ти вярваш ли, че наистина някой може да ми отвори врата на светофар умишлено?Наистина умишлено не,но по невнимание на няколко пъти щях да се качвам на марширутка със скутера.А по темата имам Хонда Дио 50сс и като здравина е здраво но братми с пиаджото ме изпреварва доста доволно.Маи италианските ше са по бързи Редактирано 16 Май, 2010 от mitko vtec Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #13 Отговорено 16 Май, 2010 За сега априлията страшно ме кефи.Ще разпитам и за на Драго моторетката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
deqngenov 21 #14 Отговорено 16 Май, 2010 SUZUKI EPICURO според мен е много по хубав от тези които показа на линковете,нисичак удобен за каране и върви прилично Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #15 Отговорено 17 Май, 2010 Тая Априлия не е ли с десен волан?... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #16 Отговорено 17 Май, 2010 (Редактирано) Карал съм Honda Dio 50 кубика е, много малък, много маневрен, много икономичен. А са и без пари в мобилете Прилагам снимка да видиш как изглежда за твое улеснение Редактирано 17 Май, 2010 от yokozuna™ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PazzO 3 #17 Отговорено 17 Май, 2010 (Редактирано) CBR 600 F2/F3 ! Сега ако са кача на скутер са пребия кат куче, вземи си по голям мотор, някой CB 400 HYPER VTEC, ще ти варши чудна работа и няма да ти гори въобще много ! Аз на "резачките за дърва " неим викам мотори... С тес въшки най са пада лесно , наистина единсвтрения им + е че са маневрени през задръствания, но с мойта 250ка кавазаки ги късах Редактирано 17 Май, 2010 от PazzO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #18 Отговорено 17 Май, 2010 Тая Априлия не е ли с десен волан?... Не бе,но задължително захождаш отдясно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sunny 0 #19 Отговорено 17 Май, 2010 (Редактирано) Колега,като съвет мога да ти кажа да не си взимаш 50 куб.Причината е,че си много по-бавен от колите,винаги те подминават,трябва да караш плътно в дясно,и така изпреварването става още по-страшно защото оставят много малко място между теб и колата!Казвам ти го от опит!Аз в момента карам 125 куб 4т и съм доволен и от маневреност в града и от разход и от скорост!Гори ми около 3/100(колкото 50 куб 2т)а максималната ми скорост е 120км.За мен тук в Пловдив задръстване няма,а си вървя на равно и с колите!НА светофара се изтрелвам пръв и рисковете са по-малки,защото мога да се държа по-надалеч от големият поток!МОже да си го караш и извънградско и спокойно да си потдържаш 90 км с двама души!Макси скутера е и по-удобен за пътуване,а не като някое дио да се сгънеш на двеТа съвета ми е-Огледай се за нещо 125,150 куб-ямаха маджести,малагути мадисон(Двете са с еднакъв двигател на ямаха),априлиа леонардо.Това са само примери за добри скутери.А и имай на предвид,че 125,150,180,250 куб.вървят почти еднакво!Разликите идват само при по-голям наклон! А и повярвай-ако се зарибиш ще ти се прииска да се разходиш някъде извън града,и тогава ще ти трябва по-големичко!С ямахата ми преход с двама души от примерно 200км.не се усещат,а и е удобен като мотор Редактирано 17 Май, 2010 от sunny Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sunny 0 #20 Отговорено 17 Май, 2010 CBR 600 F2/F3 ! Сега ако са кача на скутер са пребия кат куче, вземи си по голям мотор, някой CB 400 HYPER VTEC, ще ти варши чудна работа и няма да ти гори въобще много ! Аз на "резачките за дърва " неим викам мотори... С тес въшки най са пада лесно , наистина единсвтрения им + е че са маневрени през задръствания, но с мойта 250ка кавазаки ги късах Пич,говориш глупости!Викаш пада се лесно,ама ако ти с този цбр паднеш(Недай се Боже)По-трудно ще станеш... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xtuners 8 #21 Отговорено 17 Май, 2010 И аз да дам мнение понеже се считам за компетентен по въпроса. Първо ..в София ако не си на 2 колела, не се движиш ..това е ясно. с малък 50 цц скутер пак не става да се движиш, защото е прекалено бавен, а в София специално трафика е бърз. Аз лично карам Gilera Runner 180 . Това е решението за мен поради следните причини: 1. попринцип модела предлага доволна гама двигатели ..за всеки вкус общо взето - 50 цц двутактов - 125 цц двутактов - 180 цц двутактов - 200 цц четиритактов всички модели са на една и съща рама с едни и същи спойлери и с водно охлаждане. 2. 180 кубика 2 такта е много бърз скутер. в зависимост от състоянието вдига от 120 до 160 км/ч ..без никакви тунинги по него. Дори 50 цц спокойно се движи с 90-100 км/ч . Тоест не се съобразяваш с никакви коли и на сфетофарите минаваш спокойно по средата заради малкия размер на скутера като цяло. 3. поради причината , че това е наистина легендарен скутер , резервни и тунинг части има много. Това е попринцип решаващ фактор при избора на модел. Цените за частите са от много високи до много ниски .. зависи от двигателя с който е оборудван скутера. 4. Позволява различни настойки в зависимост от това , дали ще го караш градско или извън града. При моя модел (най-мощния) има един много сериозен недостатък и той е , че гори 100 октана бензин и няма как да свалиш разхода под 5л на 100 км. Ето е една примерна снимка на модела , извадена от нета. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Riko_Chervenia 102 #22 Отговорено 17 Май, 2010 (Редактирано) А бе Иванов,не е от значение с какъв мотор си за да избягваш движението и да се кефиш на вятъра!Аз със ХОРНЕТА си карам кат пич и нямам проблеми със задръстванията,нито с движението! Не е от значение големината на мотора,а уменията ти да го управлявашАко не се чувстваш сигурен във себе си по-добре не си взимаи нищо защото ще патиш. . .не даи божеСъс 50 кубиков или със 1000 кубуков пак може да се убиеш или някои друг да те претрепе!Пък да знаеш от опит,70 кила по-леко падат от 100!!!А за колегата по-горе,ако мотора ти гори 5 на 100 то по-добре да си карам 600-хорнет,защото и тои гори толкова,пък е 100 коня и върви и доста по-бързичко. . .Просто е мотор,не тротинетка с двигател,горяща 5 на 100!!! Редактирано 17 Май, 2010 от Riko_Chervenia Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sa6o46 21 #23 Отговорено 17 Май, 2010 тия френските пежа ги зарежи, за нищо не стават!само италянски или японски!априлия леонадро 150 разгледай! перфектен градски скутер, харчи малко, пъргав е и маневрен, макс прави към 110 120 като до 90 набира за норматив, което е перфектно за града! и за мен е един от най красивите скутери!за паданията обаче е вярно, със скутер се пада най лесно. при една и съща скорост, предпочитам да падна с мотор отколкото със скутер... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #24 Отговорено 17 Май, 2010 Рико, да де, ама все пак е хубаво да вдига 70-80 поне.Иначе мерси за съвета.А относо пежата що такова мнение? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Riko_Chervenia 102 #25 Отговорено 17 Май, 2010 Рико, да де, ама все пак е хубаво да вдига 70-80 поне.Иначе мерси за съвета.А относо пежата що такова мнение?А бре за колите хубави има доста,но моторите са само японските! Това е лично впечатление,пък и на доста приятели и колеги!Все пак си е твоя работа какво ще избереш,но се консултираи с твои близки хора и по-точно с мотористи,не скутерджии. . . Не искам никои да убидя,но за мен мотор значи 4-тактов и японски,това еТия парпаретки до 150 куб.двутактови не са за препоръчване! Многоса капризни и имат много къс живот,колкото и да ги хвалят,пък и горят колкото 4-тактовите,че и повече! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xtuners 8 #26 Отговорено 17 Май, 2010 а и забравих най-важното. Когато си купуваш скутер, НИКОГА не слушай тези които карат "големи" мотори и никога не давай да го прави майстор, който е много добър на "големите" мотоциклети. а Рико, проучи точно какво е Gilera Runner 180 FXR, защото в момента ти се смеем 3ма човека на изказванията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tunyo 3 #27 Отговорено 18 Май, 2010 Да изкажа и аз некомпетентното си мнение Това от аватара ми е Honda Vokal -4-ри такта, 50cc ,4hp ,48kg ,50km\h, 4l\100km модел 1983г. Имам го от 13-14г. и съм горе-долу на ясно с предимствата и недостатъцита на подобно возило. Според мен най-добрата комбинация от характеристики е- 50сс-100сс- 70-80км/ч. или повече-до 4-4.5л/100км MAX-да е лек--(моя си го разнасям като пръскачка из лозе по етажите,пресичам заедно с пешеходците когато не ми се чака светофара,бутам го по пешеходните зони,и т.н. а и не знаеш къде ще ти се наложи та го оставяш )-да не е много по широк от теб-за да се промушваш м/у колите по-лесно-да не е много дълъг-поради същата причина-да е 4-ри тактов-(аз не бих направил изключение)-да е с маааалко по-големи гуми от обичайните (май 10 цола бяха)че много лесно се пада-да е двуместен-да е с дискови спирачки-да има стартер и манивела-(моя има само стартер и съм абонат в магазина за акумулатори)-цвят, вид охлаждане, марка-мисля че не са от съществено значение-да има клаксон от ЗиЛ Та............незнам къде колко и по кое време на деня ще го караш но за мен това е оптималният вариант за скутер.Този който имам аз е добър само за час пик в центъра и разстояние м/у светофарите от по няколкостотин метра където трафика е по-бавен.Това е от мен.Изборът е твой.Успех с покупката.п.п.аз като си гледам критериите -то може и да няма такъв п.п.2 ...и все пак съм пристрастен: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Riko_Chervenia 102 #28 Отговорено 18 Май, 2010 (Редактирано) а и забравих най-важното. Когато си купуваш скутер, НИКОГА не слушай тези които карат "големи" мотори и никога не давай да го прави майстор, който е много добър на "големите" мотоциклети. а Рико, проучи точно какво е Gilera Runner 180 FXR, защото в момента ти се смеем 3ма човека на изказванията.Всеки може да се смее на каквото си иска,но за мен тези моторетки не са ефективни!Със скутер 250 куб.4-тактов може да си пътуваш където си искаш и на дълго и на късо разстояние без умора от пътя,а малката пърпаретка не е за дълъг път!Тя е за да идеш на работа или да си купиш хляб от близката БИЛА и толкоз!Пък за провирането между колите то става с почти всички мотори ако мажеш да ги управляваш добре!Горенето е еднакво и не е оправдано за 100 куб.5 на 100,когато 500 или 600 куб. пак горят толкова!Това имам в предвид,че е по-практичен по-големия мотор Редактирано 18 Май, 2010 от Riko_Chervenia Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogo 25 #29 Отговорено 18 Май, 2010 Преди 2години бях в Барселона и 30-40% от скутерите бяха Honda SH - 125 и 150 бяха най-разпространените, но мисля имаше и с други кубатури. Тогава направо полудях - сигурно някъде в къщи имам поне 20-30 снимки на такива скутери. Гумите са им по-големи, което мисля е много голям плюс по дупки и паваж... Със сигурност някой ден ще се оборудвам с нещо такова.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hardtech 0 #30 Отговорено 18 Май, 2010 Колега от всичко изчетено до тук мисля че идеалният скутер за теб е Хонда Бали-100цц, 8-коня не е много малък скутера,и е много икономичен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #31 Отговорено 18 Май, 2010 Мерси още веднъж за съветите от всички.Доста полезна тема се получи поне за мен.Имам следния въпрос:Защо се пада лесно от скутер?И защо всички казват, че се пада по-лесно от колкото от пистарка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #32 Отговорено 18 Май, 2010 Защото малките колела не помогат за равновесието.Колелата имат жироскопичен ефект,колкото по-бързо се въртят,толкова мотора е по-стабилен.Следователно и размерът им има значение за стабилността.Иначе със скутер се пада гадно,защото всеки го кара като краден и го подценява,а падането е зверско.Отделно че самата стойка е гадна и падаш като чувал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #33 Отговорено 18 Май, 2010 Аз ще се опитам да ти отговоря въпреки по-скромния ми опит. Като се кача на скутер сядам в някаква нелогична поза, все едно съм седнал на стола в кухнята. Това ми се струва доста дискомфортна поза за движение. Другото което е че гумите им са твърде малки. Не знам защо но не мога да го управлявам това. От време-навреме карам на брат ми CBR 600 f4. И ми е много по-лек за управление. Вероятно не съм свикнал на скутера, но начина на управление ми се струва абсурден. Това е мнение от човек който е карал малко пистарка, малко скутер и предимно ЕТЗ 251 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kick 46 #34 Отговорено 18 Май, 2010 и аз да си кажа тогава, първят скутер които си взех беше ямаха маджести 150, беше ми много кеф, минавах от всякъде на светофара първи и като светне зелено на 2м късам всички коли, но след това по най бързия начин се изнасям в дясната лента защото в лявата става опасно, реших че ми трябва нещо с което ще мога да дръпна на светофара повечко за да не бързам да се престроявам чак толкова бързо в ляво, и ето че продадох маджестито и всех пак маджести но 250 малеее.... голям кеф голямо нещо вървежа значително по голям, можех вече да дърпам и колите на старт та и някой не само на старт, вече се движех в средната лента като истински учасник в движението :-) тук е момента да кажа че разходът на първя скутер беше към 3.5 4.0 на 100 на втория вече стигаше до към 5.0 5.5 на 100 минаването между колите вече идваше малко проблемно но... пак на светофара първа линия, един ден реших да отида с него до язовир искър, обадиха ми се приятели колата ми беше за ремонт и..... айде на мотора, до църна маца всичко беше ОК но след карулката имах чувсвото че съм тръгнал с колелото а не с мотора 100-120км. в час макс и то с голям зор, казах си май е време за нещо по така, още на следващият ден бях го решил....продадох мотора и след седмица (неможах да издържа повече без мотор) вече бях собственик на honda silver wing 600 от тогава не мисля да се разделям с него, да в града е малко по тегаво вече не на всякъде мога да съм на първа линия но пък като реша да отида на искъра, или на жрепчево примерно (рибар съм) нямам никакъв проблем, на магистралата под 160-180 не падам никъде та мисълта ми беше такава ако ти трябва мотор (скутер да не се обиди някой) само за града, вземи си нещо което е повече от 50к. поне 150 иначе ще ти се наложи да не излизаш от бус лентата, а там е много опасно за мотористи та дори и със скутери, ако искаш да съчетаеш вършенето на работа из града с кефа от карането, поне 400-600к. средно полужение няма това е от мен УСПЕХ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #35 Отговорено 18 Май, 2010 (Редактирано) Темата не е затова и умишлено пропуснах, но моето мнение също е за мотор и против скутер. Направо prelude да вземе да те навие за едно Сузуки Бандит 400 и ще си доволен Редактирано 18 Май, 2010 от Alexandro Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kick 46 #36 Отговорено 18 Май, 2010 ами аз доколкто разбрах, колегата не се двоуми дали да е скутер, пистарка, чопър, туар и тн. а е решил да е скутер, и въпроса му беше какъв да е той 150 или 50, 250 и тн. може да не съм разбрал нещо все пак, но държа да подчертая че въпросната honda silver wing 600 е СКУТЕР за тези който незнаят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #37 Отговорено 18 Май, 2010 Темата не е затова и умишлено пропуснах, но моето мнение също е за мотор и против скутер. Направо prelude да вземе да те навие за едно Сузуки Бандит 400 и ще си доволен е,аз отдавна го смених този модел.сега карам супермото и ви казвам че няма по-удобен и бърз мотор в града.няма скутери,няма хеликоптери. но агресията е голяма а и идеята на авторът е да се вози като човек,а не да е постоянно на задна гума. скутерче за града е екстра. аз лично бих си взел 50кубика,но се кара като колело и си също толкова незачитан в движението все едно си колоездач. Априлията от линковете на авторът много ми хареса между другото,но е грехота да караш скутер и да ти харчи 5л./100км. поне според мен. точно затова бих карал 50 кубиков и дори няма да му давам яко газ,щото те от зор харчат доста. аз се бях огледал наскоро на Honda Cub 90 , което е класиката в жанра и е 90 кубика 4Т...харчи няма и 2л/1000км. обаче си иска здрави нерви май Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Riko_Chervenia 102 #38 Отговорено 18 Май, 2010 А бре Иванов,що не си купиш един готин бегач? Няма да гори бензин,а кюфтета и пържоли кво?Пък и е почти същото като скутер 50 куб. и книжка не искат брат! Е ,малко трудно е да го караш на едно колело,но пък на всякъде си кемаш кат пич!Маитапа на страна,купи си каквото ти се струва правилното и не питаи защото от питане само повече се объркваш!Като си вземеш нещо сам ще разбереш дали ти е кеф да го караш или не!УСПЕХ С ПОКУПКАТА и безавариино каране Все пак да отбележа че за какъвто и да е мотор вече искат книжкаАко нямаш по-добре обърни внимание на първите две изречения! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #39 Отговорено 18 Май, 2010 Тея 21 коня на априлията адски ме блазнаят, Иво е прав много Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #40 Отговорено 18 Май, 2010 Тея 21 коня на априлията адски ме блазнаят, Иво е прав много ама разхода ще ти е като на 100 коня,да знаеш.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове