Jump to content
manniakk

спря да върти стартера

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

вчера както всичко си беше наред при поредното запалване отказа да завърти стартера. Давам контакт, всички лампи си светват тръгваш да въртиш и нищо. релето и помпата си се чуват но няма сигнал до стартера. колата беше 1.4 но сега е с b16 и p30 еcu. Презапоих главното реле. почистих контактния ключ и нищо. Колата е без имобилайзер. Бушона за starter signal е здрав. Шалтера е здрав защото когато окъся с отверка сигнала и плюса стартера завърта и си пали от раз. На бутане също палиДавайте идеи !!!

Редактирано от manniakk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен патронника не виждам какво друго да е. Един колега го смени на скоро поради същата причина. Лошото е че и ключа вече ще е друг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вчера както всичко си беше наред при поредното запалване отказа да завърти стартера. Давам контакт, всички лампи си светват тръгваш да въртиш и нищо. релето и помпата си се чуват но няма сигнал до стартера. колата беше 1.4 но сега е с b16 и p30 еcu.

 

Презапоих главното реле. почистих контактния ключ и нищо. Колата е без имобилайзер. Бушона за starter signal е здрав. Шалтера е здрав защото когато окъся с отверка сигнала и плюса стартера завърта и си пали от раз. На бутане също пали

 

Давайте идеи !!!

[/quo

Колега и при мен така се получи....майстора ми обясни че накакви болтове в стартер не превели контакт :huh:

Успех :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 99% съм убеден че проблема не е в стартера, ами по скоро по сигналния кабел. може ли някой да ми каже от къде се подава сигнала до стартера? дали директно от ключа или минава през еку-то

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а възможно ли е да е бубина?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Бубината няма общо със стартера. По скоро като за начало и най-лесно, замери дали отива ток към стартера при врътване на ключа, поне да го елиминираш като проблем на 100%, тогава търси другаде :huh:Edit: Ах чета през ред, сега видяш че си тествал стартера !!!Но пак най добре е с уред по пътя вървиш, и гледаш къде спира да подава сигнал за стартера :D

Редактирано от vex

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблема е в токовете на 100% вече съм сигурен. някой знае ли къде са фабричните релета които режат запалването за фабричната аларма? най вероятно там някъде се губи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фабричната аларма би трябвало да спира тока към горивната помпа или подаването на искра.. а не стартера :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми се случва това, 2-3 пъти. Оказа се че е акомулатора. След като го смених и проблема изчезна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега и аз имах подобен проблем. Оказа се нагар по пластинките на контактния ключ или там както се казва. Значи проблема беше при една от старите ми коли. Разглобих цялата ключалка и зачистих медните пластинки. Един съсед ми каза тогава диагнозата на колата. Мислех си че е от стартера, после от какво ли не, но накрая се оказа нещо съвсем различно. Много трябва да се внимава, защото ако объркаш нещо или изгубиш пружинка колата ще може да се пали с всякъкав ключ. Аз се осрах както си пише по книгите и можех да си вадя ключа на запален автомобил без проблем. Другия варянт е да купиш всичко от някаква морга и да го смениш. Първо обаче се увери дали това е проблема, защото може и да се окаже нещо съвсем различно. При мен се получи точно това, и просто споделям мнение по въпроса.

Редактирано от Slim_Bone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казва колегата по горе пробвай и с друг акумолатор, може и от това да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

реле на стартера, това което е до краката на шофьора. това показаха последните проучвания :w00t:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е оправи ли се? като дадеш в положение/въртене/ на тънкия кабел, който е с обувката и влиза в бубината на стартера отиваше ли ток?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

махнах релето и като направя мост между двата дебели кабела почва да върти. на другата верига с тънкия кабел идват 12в. но релето не цъка. ще видя ако мога да изскуба едно такова реле за проба от другаде

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

e щом ти идва + на тънкия кабел, значи идва ток до там, кво реле те гони :w00t: той подава +на бубината, вътре котвата прави мост между двата бронзови болта и подава за стартера. като подаваш директен + на обувката с тънкия кабел, бубината трябва да чатка/или се е скапала/. щом замостваш двата болта, и стартера върти значи е наред, но не идва ток от към бубината. ако и подадеш дирекно и чатка, значи болтовете/те са и контакти/са се скапали или оплетката, дето подават през нея за стартера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до колкото разбрах, отива ток до релето, но то не цъка :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах го абсолютно същия проблем съвсем скоро,проблема ти е във стартера,при мен когато ги закъсявахме стартера си въртеше,но при нормално палене не се случваше нищо защото бубината вътре в стартера имаше проблем,смених я и всичко се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...