manniakk 22 #1 Публикувано 15 Май, 2010 (Редактирано) вчера както всичко си беше наред при поредното запалване отказа да завърти стартера. Давам контакт, всички лампи си светват тръгваш да въртиш и нищо. релето и помпата си се чуват но няма сигнал до стартера. колата беше 1.4 но сега е с b16 и p30 еcu. Презапоих главното реле. почистих контактния ключ и нищо. Колата е без имобилайзер. Бушона за starter signal е здрав. Шалтера е здрав защото когато окъся с отверка сигнала и плюса стартера завърта и си пали от раз. На бутане също палиДавайте идеи !!! Редактирано 15 Май, 2010 от manniakk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #2 Отговорено 15 Май, 2010 Освен патронника не виждам какво друго да е. Един колега го смени на скоро поради същата причина. Лошото е че и ключа вече ще е друг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
joro__ 0 #3 Отговорено 15 Май, 2010 вчера както всичко си беше наред при поредното запалване отказа да завърти стартера. Давам контакт, всички лампи си светват тръгваш да въртиш и нищо. релето и помпата си се чуват но няма сигнал до стартера. колата беше 1.4 но сега е с b16 и p30 еcu. Презапоих главното реле. почистих контактния ключ и нищо. Колата е без имобилайзер. Бушона за starter signal е здрав. Шалтера е здрав защото когато окъся с отверка сигнала и плюса стартера завърта и си пали от раз. На бутане също пали Давайте идеи !!! [/quo Колега и при мен така се получи....майстора ми обясни че накакви болтове в стартер не превели контакт Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #4 Отговорено 15 Май, 2010 на 99% съм убеден че проблема не е в стартера, ами по скоро по сигналния кабел. може ли някой да ми каже от къде се подава сигнала до стартера? дали директно от ключа или минава през еку-то Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #5 Отговорено 15 Май, 2010 а възможно ли е да е бубина? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #6 Отговорено 15 Май, 2010 (Редактирано) Бубината няма общо със стартера. По скоро като за начало и най-лесно, замери дали отива ток към стартера при врътване на ключа, поне да го елиминираш като проблем на 100%, тогава търси другаде :huh:Edit: Ах чета през ред, сега видяш че си тествал стартера !!!Но пак най добре е с уред по пътя вървиш, и гледаш къде спира да подава сигнал за стартера Редактирано 15 Май, 2010 от vex Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #7 Отговорено 15 Май, 2010 проблема е в токовете на 100% вече съм сигурен. някой знае ли къде са фабричните релета които режат запалването за фабричната аларма? най вероятно там някъде се губи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #8 Отговорено 15 Май, 2010 Фабричната аларма би трябвало да спира тока към горивната помпа или подаването на искра.. а не стартера Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #9 Отговорено 15 Май, 2010 И на мен ми се случва това, 2-3 пъти. Оказа се че е акомулатора. След като го смених и проблема изчезна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slim_Bone 2 #10 Отговорено 15 Май, 2010 (Редактирано) Колега и аз имах подобен проблем. Оказа се нагар по пластинките на контактния ключ или там както се казва. Значи проблема беше при една от старите ми коли. Разглобих цялата ключалка и зачистих медните пластинки. Един съсед ми каза тогава диагнозата на колата. Мислех си че е от стартера, после от какво ли не, но накрая се оказа нещо съвсем различно. Много трябва да се внимава, защото ако объркаш нещо или изгубиш пружинка колата ще може да се пали с всякъкав ключ. Аз се осрах както си пише по книгите и можех да си вадя ключа на запален автомобил без проблем. Другия варянт е да купиш всичко от някаква морга и да го смениш. Първо обаче се увери дали това е проблема, защото може и да се окаже нещо съвсем различно. При мен се получи точно това, и просто споделям мнение по въпроса. Редактирано 15 Май, 2010 от Slim_Bone Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slim_Bone 2 #11 Отговорено 15 Май, 2010 Както казва колегата по горе пробвай и с друг акумолатор, може и от това да е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #12 Отговорено 15 Май, 2010 реле на стартера, това което е до краката на шофьора. това показаха последните проучвания Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #13 Отговорено 15 Май, 2010 е оправи ли се? като дадеш в положение/въртене/ на тънкия кабел, който е с обувката и влиза в бубината на стартера отиваше ли ток? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #14 Отговорено 16 Май, 2010 махнах релето и като направя мост между двата дебели кабела почва да върти. на другата верига с тънкия кабел идват 12в. но релето не цъка. ще видя ако мога да изскуба едно такова реле за проба от другаде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #15 Отговорено 16 Май, 2010 e щом ти идва + на тънкия кабел, значи идва ток до там, кво реле те гони той подава +на бубината, вътре котвата прави мост между двата бронзови болта и подава за стартера. като подаваш директен + на обувката с тънкия кабел, бубината трябва да чатка/или се е скапала/. щом замостваш двата болта, и стартера върти значи е наред, но не идва ток от към бубината. ако и подадеш дирекно и чатка, значи болтовете/те са и контакти/са се скапали или оплетката, дето подават през нея за стартера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #16 Отговорено 16 Май, 2010 Аз до колкото разбрах, отива ток до релето, но то не цъка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slim_Bone 2 #17 Отговорено 16 Май, 2010 Интересно!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #18 Отговорено 16 Май, 2010 кое? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamoni 37 #19 Отговорено 16 Май, 2010 Имах го абсолютно същия проблем съвсем скоро,проблема ти е във стартера,при мен когато ги закъсявахме стартера си въртеше,но при нормално палене не се случваше нищо защото бубината вътре в стартера имаше проблем,смених я и всичко се оправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове