paRADOx 1011 #1 Публикувано 12 Май, 2010 Интересува ме, защото разликата в конете на двата мотора е доста голяма. Единият е 133кс, а другият - 150кс.Ако разликата е само в главата, то тогава директно отивам в ebay да си търся глава от A5?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todort4 0 #2 Отговорено 12 Май, 2010 Може да е по-изпилена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PazzO 3 #3 Отговорено 15 Май, 2010 Да и на мен ми стана интересно, някой ако може да разясни... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prodan 0 #4 Отговорено 15 Май, 2010 Още един проявил интерес Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #5 Отговорено 16 Май, 2010 (Редактирано) Явно има някаква грешка, защото всички сайтове които прерових съдържат противоречива информация: F20A 1997 SOHC Carb Accord 89/93 F20A 1997 SOHC Accord 90/94 F20A 1997 DOHC Ascot, Ascot Innova 89/95 F20A2 1997 112 SOHC DualCarb Accord 90/93 F20A3 1997 106 SOHC DualCarb Accord 90/93 F20A4 1997 135 SOHC Accord, Prelude 90/93 F20A5 1997 135 SOHC Accord 90/93 F20A6 1997 106 SOHC DualCarb Accord 90/93 F20A7 1997 133 SOHC Accord 91/93 F20A8 1997 133 SOHC Accord 92/93 Specifications Bore × Stroke: 85.0 × 88.0 mm Displacement: 1997 cc Compression ratio : 9.5:1 Valve Configuration: SOHC, 16 valves Max output : F20A2 and F20A4 133 PS @ 5400 rpm (PGM-Fi), 110 PS @ 6000 rpm (PGM-carb) Max output : F20A5 135 Ps @ 5400 rpm (PGM-Fi) Max output : F20A7 147 PS @ 5600 rpm (PGM-Fi) Max torque : F20A2 and F20A4 18.5 kg m @ 4300 rpm (PGM-Fi), 16.1 kg m @ 3800 rpm (PGM-carb) Max torque : F20A7 19.3 kg m @ 4400 rpm (PGM-Fi) Specifications * Bore × Stroke: 85.0 × 88.0 mm * Displacement: 1997 cc * Compression ratio : 9.5:1 * Valve Configuration: SOHC, 16 valves * Max output : F20A2 / F20A4 / F20A8 110 PS @ 6000 rpm (PGM-carb) 133 PS @ 5400 rpm (PGM-Fi), * Max output : F20A5 135 Ps @ 5400 rpm (PGM-Fi) * Max output : F20A7 147 PS @ 5600 rpm (PGM-Fi) * Max torque : F20A2 / F20A4 / F20A8 18.5 kg m @ 4300 rpm (PGM-Fi), 16.1 kg m @ 3800 rpm (PGM-carb) * Max torque : F20A7 19.3 kg m @ 4400 rpm (PGM-Fi) Според мен всички F20 мотори са около 106 - 135к.с. И това е много жалко...защото тогава единственият вариант за подобрение на F20A4 е турбина, или swap с H22A Редактирано 16 Май, 2010 от paRADOx Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garfi 41 #6 Отговорено 16 Май, 2010 (Редактирано) И Аз видях на няколко места, че е 135ps но реших че щом си написал 150ps значи имаш някаква информация за това.Не всички F20 са в границите на 106 - 135ps най-добрият пример за това е F20C1 Редактирано 16 Май, 2010 от garfi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #7 Отговорено 16 Май, 2010 f20b Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #8 Отговорено 16 Май, 2010 (Редактирано) http://forums.hondabg.com/index.php?showto...mp;#entry418520Bore × Stroke: 85.0 × 88.0 mmDisplacement: 1997 ccCompression ratio : 9.5:1Valve Configuration: SOHC, 16 valvesMax output : F20A2 / F20A8 110 PS @ 6000 rpm (PGM-carb)Max output : F20A4 133 PS @ 5400 rpm (PGM-Fi)Max output : F20A5 150 Ps @ 5400 rpm (PGM-Fi)Max output : F20A7 147 PS @ 5600 rpm (PGM-Fi)Max torque : F20A2 / F20A4 / F20A8 18.5 kg m @ 4300 rpm (PGM-Fi), 16.1 kg m @ 3800 rpm (PGM-carb)Max torque : F20A7 19.3 kg m @ 4400 rpm (PGM-Fi)Fuel consumption (Japan Combined Cycle) : 9.6 km/l (PGM-Fi), 9.8 km/l (PGM-carb)F20AThis engine was used in the 1990-1993 CB3 and CB4Honda Accord 2.0Si and Si-T in Japan. And the Honda prelude BB3-BB9 96-01 in Europe.SpecificationsBore × Stroke: 85.0 × 88.0 mmDisplacement: 1997 ccValve Configuration: SOHC, 16 valvesCompression ratio: 9.5:1Max power: 150 hp (112 kW) @ 6100 rpmF20BThis engine series was used in the CF4, CF5, CF9, CL3 Honda Accord and Honda Torneo from Japan. It uses a DOHC VTEC cylinder head similar to the H22A found in the Prelude but was designed to comply with many countries' sub-2.0 liter tax. The automatic transmission versions received the lower hp version (180 hp), as it was tuned for more mid-range torque than its manual transmission counterpart.SpecificationsAccord SiR wagon, SiR-T F20B 97-01 2.0LValve train: 4 Cylinder, DOHC VTEC, 16 Valve !!!Bore: 85.0 mmStroke: 88.0 mmDisplacement: 1997 ccTorque: 145 ft•lbf (197 N•m) @ 5500 rpmHorsepower: 200 hp (150 kW) @ 7000 rpmRed Line: 8200 rpmCompression: 11.0:1Fuel Control: OBD-2Max torque: 137 ft•lbf (186 Nm) @ 5000 rpm Редактирано 16 Май, 2010 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #9 Отговорено 16 Май, 2010 F20B This engine series was used in the CF4, CF5, CF9, CL3 Honda Accord and Honda Torneo from Japan. It uses a DOHC VTEC cylinder head similar to the H22A found in the Prelude but was designed to comply with many countries' sub-2.0 liter tax. The automatic transmission versions received the lower hp version (180 hp), as it was tuned for more mid-range torque than its manual transmission counterpart. Specifications Accord SiR wagon, SiR-T F20B 97-01 2.0L Valve train: 4 Cylinder, DOHC VTEC, 16 Valve Bore: 85.0 mm Stroke: 88.0 mm Displacement: 1997 cc Torque: 145 ft•lbf (197 N•m) @ 5500 rpm Horsepower: 200 hp (150 kW) @ 7000 rpm Red Line: 8200 rpm Compression: 11.0:1 Fuel Control: OBD-2 Max torque: 137 ft•lbf (186 Nm) @ 5000 rpm Яааааа! 2,0 - 200к.с? В Accord! Този мотор за първи път го чувам. Но явно е факт: F20B DOHC vtec ?.?:1CR 200hp ???lb/ft 6G 98-02 JDM SiR-T 85b/??s F20B DOHC-1 1997cc DOHC VTEC, 180ps F20B DOHC-2 1997cc DOHC VTEC, 200ps F20B- J JDM 2.0L DOHC VTEC 90-93 Accord Si-R (190ps) F20B SOHC 1997cc SOHC VTEC, 145ps(LEV)/148ps(4WD)/150ps Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #10 Отговорено 17 Май, 2010 (Редактирано) Парадоксален.. продавах го този мотор ама няма кой да гледа Забележи че е с EPS Редактирано 17 Май, 2010 от sand0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове