Jump to content
paRADOx

Каква е разликата между

Recommended Posts

Интересува ме, защото разликата в конете на двата мотора е доста голяма. Единият е 133кс, а другият - 150кс.Ако разликата е само в главата, то тогава директно отивам в ebay да си търся глава от A5?! :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е по-изпилена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и на мен ми стана интересно, някой ако може да разясни...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един проявил интерес :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Явно има някаква грешка, защото всички сайтове които прерових съдържат противоречива информация:

 

F20A 1997 SOHC Carb Accord 89/93

F20A 1997 SOHC Accord 90/94

F20A 1997 DOHC Ascot, Ascot Innova 89/95

F20A2 1997 112 SOHC DualCarb Accord 90/93

F20A3 1997 106 SOHC DualCarb Accord 90/93

F20A4 1997 135 SOHC Accord, Prelude 90/93

F20A5 1997 135 SOHC Accord 90/93

F20A6 1997 106 SOHC DualCarb Accord 90/93

F20A7 1997 133 SOHC Accord 91/93

F20A8 1997 133 SOHC Accord 92/93

 

Specifications

Bore × Stroke: 85.0 × 88.0 mm

Displacement: 1997 cc

Compression ratio : 9.5:1

Valve Configuration: SOHC, 16 valves

Max output : F20A2 and F20A4 133 PS @ 5400 rpm (PGM-Fi), 110 PS @ 6000 rpm (PGM-carb)

Max output : F20A5 135 Ps @ 5400 rpm (PGM-Fi)

Max output : F20A7 147 PS @ 5600 rpm (PGM-Fi)

Max torque : F20A2 and F20A4 18.5 kg m @ 4300 rpm (PGM-Fi), 16.1 kg m @ 3800 rpm (PGM-carb)

Max torque : F20A7 19.3 kg m @ 4400 rpm (PGM-Fi)

 

Specifications

 

* Bore × Stroke: 85.0 × 88.0 mm

* Displacement: 1997 cc

* Compression ratio : 9.5:1

* Valve Configuration: SOHC, 16 valves

* Max output : F20A2 / F20A4 / F20A8 110 PS @ 6000 rpm (PGM-carb) 133 PS @ 5400 rpm (PGM-Fi),

* Max output : F20A5 135 Ps @ 5400 rpm (PGM-Fi)

* Max output : F20A7 147 PS @ 5600 rpm (PGM-Fi)

* Max torque : F20A2 / F20A4 / F20A8 18.5 kg m @ 4300 rpm (PGM-Fi), 16.1 kg m @ 3800 rpm (PGM-carb)

* Max torque : F20A7 19.3 kg m @ 4400 rpm (PGM-Fi)

 

Според мен всички F20 мотори са около 106 - 135к.с. :w00t:

И това е много жалко...защото тогава единственият вариант за подобрение на F20A4 е турбина, или swap с H22A

Редактирано от paRADOx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И Аз видях на няколко места, че е 135ps но реших че щом си написал 150ps значи имаш някаква информация за това.Не всички F20 са в границите на 106 - 135ps най-добрият пример за това е F20C1 :rolleyes:

Редактирано от garfi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

f20b :rolleyes::o:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
http://forums.hondabg.com/index.php?showto...mp;#entry418520Bore × Stroke: 85.0 × 88.0 mmDisplacement: 1997 ccCompression ratio : 9.5:1Valve Configuration: SOHC, 16 valvesMax output : F20A2 / F20A8 110 PS @ 6000 rpm (PGM-carb)Max output : F20A4 133 PS @ 5400 rpm (PGM-Fi)Max output : F20A5 150 Ps @ 5400 rpm (PGM-Fi)Max output : F20A7 147 PS @ 5600 rpm (PGM-Fi)Max torque : F20A2 / F20A4 / F20A8 18.5 kg m @ 4300 rpm (PGM-Fi), 16.1 kg m @ 3800 rpm (PGM-carb)Max torque : F20A7 19.3 kg m @ 4400 rpm (PGM-Fi)Fuel consumption (Japan Combined Cycle) : 9.6 km/l (PGM-Fi), 9.8 km/l (PGM-carb)F20AThis engine was used in the 1990-1993 CB3 and CB4Honda Accord 2.0Si and Si-T in Japan. And the Honda prelude BB3-BB9 96-01 in Europe.SpecificationsBore × Stroke: 85.0 × 88.0 mmDisplacement: 1997 ccValve Configuration: SOHC, 16 valvesCompression ratio: 9.5:1Max power: 150 hp (112 kW) @ 6100 rpmF20BThis engine series was used in the CF4, CF5, CF9, CL3 Honda Accord and Honda Torneo from Japan. It uses a DOHC VTEC cylinder head similar to the H22A found in the Prelude but was designed to comply with many countries' sub-2.0 liter tax. The automatic transmission versions received the lower hp version (180 hp), as it was tuned for more mid-range torque than its manual transmission counterpart.SpecificationsAccord SiR wagon, SiR-T F20B 97-01 2.0LValve train: 4 Cylinder, DOHC VTEC, 16 Valve !!!Bore: 85.0 mmStroke: 88.0 mmDisplacement: 1997 ccTorque: 145 ft•lbf (197 N•m) @ 5500 rpmHorsepower: 200 hp (150 kW) @ 7000 rpmRed Line: 8200 rpmCompression: 11.0:1Fuel Control: OBD-2Max torque: 137 ft•lbf (186 Nm) @ 5000 rpm Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

F20B

 

This engine series was used in the CF4, CF5, CF9, CL3 Honda Accord and Honda Torneo from Japan. It uses a DOHC VTEC cylinder head similar to the H22A found in the Prelude but was designed to comply with many countries' sub-2.0 liter tax. The automatic transmission versions received the lower hp version (180 hp), as it was tuned for more mid-range torque than its manual transmission counterpart.

 

Specifications

Accord SiR wagon, SiR-T F20B 97-01 2.0L

Valve train: 4 Cylinder, DOHC VTEC, 16 Valve !!!

Bore: 85.0 mm

Stroke: 88.0 mm

Displacement: 1997 cc

Torque: 145 ft•lbf (197 N•m) @ 5500 rpm

Horsepower: 200 hp (150 kW) @ 7000 rpm

Red Line: 8200 rpm

Compression: 11.0:1

Fuel Control: OBD-2

Max torque: 137 ft•lbf (186 Nm) @ 5000 rpm

Яааааа! 2,0 - 200к.с? В Accord! Този мотор за първи път го чувам. Но явно е факт:

 

F20B DOHC vtec ?.?:1CR 200hp ???lb/ft 6G 98-02 JDM SiR-T 85b/??s

F20B DOHC-1 1997cc DOHC VTEC, 180ps

F20B DOHC-2 1997cc DOHC VTEC, 200ps

F20B- J JDM 2.0L DOHC VTEC 90-93 Accord Si-R (190ps)

F20B SOHC 1997cc SOHC VTEC, 145ps(LEV)/148ps(4WD)/150ps

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Парадоксален.. продавах го този мотор ама няма кой да гледа :angry:

 

Публикувано изображение

 

Забележи че е с EPS :angry:

Редактирано от sand0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...