CreX 0 #1 Публикувано 9 Май, 2010 Здравейте! На всички фенове на Хонда ЦРХ!Наскоро си купих от една автокуща една такава количка от Германия...Та гледах в документите (които са на немски) и при мотора или някаде по купето да пише модела на двигателя, е не можах да го намеря ?В документите ми пише, че е туп ED 9 двигателя. 96 кW 1.6-16в. Та за мнозина може да се струва много глупав въпроса ми но найстина искам да знам коя серия е.. b16.. d16...Според мен е Д1675, така пошеше на една лепенка, погледнах но такава номерация не съществува! Не е вузможно и да е D16Z5 защото са други kW... Някой може ли да ме насочи по - точно къде да гледам на мотора или на документите. Сигорен съм, че ще се намери някой да помогне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoian stoianov 24 #2 Отговорено 9 Май, 2010 виж в ляво от колектора-- там трябва да е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #3 Отговорено 9 Май, 2010 d серия ти е двигателя, сигурно д16а8 124 к.с. на мойта номера на двигатела е отзад, под смукателните колектори към кутията. много зор се вижда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CreX 0 #4 Отговорено 9 Май, 2010 Възможно ли е на друго място да го пише? Ще се радвам и ако ми дъде, някой малко съвети за тази кола. Защото знам, че са малко опасни на пътя, защото са с мощни двигатели и с леки купета.Също така, как мога да разбера, тези коли имат ли двигатели който са "херметизирани". Ще обясня... може и да не е това точната дума, но знам, че Японците правят коли, който двигатели след определени километри не стават за нищо. И през това време не се правят никакви ремонти по двигателя. Моят двигател е МНОГО запазен, за това искам да знам, преди да я регистрирам на мое име. Чувал съм, че само механик може да ми каже дали е такъв. Но знам, че тук има доста хора занимаващи се с ремонти и с тунин и с какво ли още не. Благодаря предварително! Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CreX 0 #5 Отговорено 9 Май, 2010 d серия ти е двигателя, сигурно д16а8 124 к.с. на мойта номера на двигатела е отзад, под смукателните колектори към кутията. много зор се вижда.Продавача ми каза 136 кс. за това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #6 Отговорено 9 Май, 2010 Първо честит ти автомобил, много да те радва.Второ и според мен трябва да е от пред в ляво, но не съм сигурен, огледаи отвсякъде хубаво.Трето кви са тия херметизирани двигатели, тва за пръв път го чувам и ми е много интересно някои да разкаже нещо за тях. А аз искам да покажа те тфа клипче на човека http://www.vbox7.com/play:db083631 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #7 Отговорено 9 Май, 2010 ми д16а9 е 131 кс. може и такъв да е с кой цифри и букви почва номера на двигателя в талона?двигателя ти не е херметизиран, както се изразяваш. не питай никой, да не ти се смеят. с херметизиран сигурно визираш роторен/ванкелов/двигател, при наще модели няма такъв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #8 Отговорено 9 Май, 2010 Коя година ти е ЦРХ-а?Ако е 2ген. до 92г. мотора най-вероятно е Д16Z5 или Д16А8/9.Ако е Дел Сол е с Д16Z6 и съответно ако пише на капака ВТЕК е Б16А2.Това за херметизацията да не ти го е казал някой фен на немските марки? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CreX 0 #9 Отговорено 9 Май, 2010 След като поизътих малко масло ми цъфна номера - D16Z5 Колкото до херметизацията на мотора, ми го каза баща ми, които е чул от колега и така...Благодаря за оказаното съдеиствие за номера, но никой не ми даде малко съвети за тази кола. Просто с цел да избегна някой инцидент. Естествено няма да се правя на "Шумахер", но искам да знам малко повече информация за модела. Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #10 Отговорено 9 Май, 2010 е ква повече информация- колкото бързо набира, толкова бавно спира понеже са леки, има голяма склонност към пързаляне. имай си едно на ум, взимай мерки по отдалеко. аз почти винаги използвам спиране на скорост, и рядко натискам силно спирачка. цените на частите са както на всяка друга кола- нормални, клонящи към ниски. внимавай и спазвай дистанция, че с црх един път се блускаш, с тия слабите гредички отпред подържай си я добре колата и ще си я караш дълго. смени си задължително ролка и ремъци, масло и маслен филтър, горивен и въздушен и си 6.обърни внимание и на маслото в скоросната кутия (за твоя модел се сипва двигателно масло полусинтетика 10в40). не я настъпвай студена! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kiko 24 #11 Отговорено 9 Май, 2010 Не жали пари за хубаво масло следи антифриза и газ!Тва е ХОНДАп.с.Дано преди теб са правили същото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
saro_crx 0 #12 Отговорено 9 Май, 2010 Мнението е редактирано заради нарушена т.1 от Правилата на форума. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CreX 0 #13 Отговорено 9 Май, 2010 е ква повече информация- колкото бързо набира, толкова бавно спира понеже са леки, има голяма склонност към пързаляне. имай си едно на ум, взимай мерки по отдалеко. аз почти винаги използвам спиране на скорост, и рядко натискам силно спирачка. цените на частите са както на всяка друга кола- нормални, клонящи към ниски. внимавай и спазвай дистанция, че с црх един път се блускаш, с тия слабите гредички отпред подържай си я добре колата и ще си я караш дълго. смени си задължително ролка и ремъци, масло и маслен филтър, горивен и въздушен и си 6.обърни внимание и на маслото в скоросната кутия (за твоя модел се сипва двигателно масло полусинтетика 10в40). не я настъпвай студена!Благодаrя за съветите! Маслото и масления филтър ги смених. Само проблема ми е, че не мога да затегна задния споилер. Този който е оригиналния ниския издаден назат. клати се много, не мога да разбера от, каде да го разглобя за да мога да го затегна по добре. Според мен се закача но не с болтове. Пробвах да развия отвътрешната страна има едни тапи с болт хванати отдолу - нагоре. Другия ми проблем е теча в багажника! Които ме мучи от няколко дни. Водата достига и до задните капаци на стоповете и се събира там. Пробвах да я силигонирам но нямаше никъв ефект. Единствения начин май е да вляза в багахника и да гледам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #14 Отговорено 9 Май, 2010 като отвориш багажника си почисти каналите за оттичане, свали стоповете и си оправи оплатненията и ги стегни пак хубаво. отвори си люка и почисти и неговите канали за оттичане и продухай маркучите/по един в 4те края/ и няма да имаш ядове. спойлера най-вероятно е хванат отвътре под кората на багажника Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CreX 0 #15 Отговорено 9 Май, 2010 Водата ми се стича чак на дуното в багажника се събира (при резервната гума). Утре ще направя това което каза, но ми се струва, че тря се оплатнява допълнително някаде... Понеже тва ми е първата кола която копувам, и нямма много опит с автомобилите, камо ли с хонда... карал до ся рено 9... знам кво е ражда и теч! Също искам да пипитам, 17' или 15' джанти е по - добре? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #16 Отговорено 9 Май, 2010 (Редактирано) С тези пътища по-добре си сложи 15-ките и не си похабявай колата. Не говоря само за ходова част, а за автомобила като цяло. Разскърцват се кори, пукат се конзолите за парното и редица други гадости.Поздрави за избора.Първа кола, но пък за сметка на това КЛАСИКА Редактирано 9 Май, 2010 от Founder Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CreX 0 #17 Отговорено 9 Май, 2010 Ето я моята кола: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове