BLEIN MONO 148 #1 Публикувано 8 Май, 2010 Здравейте колеги, да се наредя с питането за трудно поемане на оборотите, само на напълно студен двигател, получава се нещо като замисляне, за 1 - 2 секунди след запалване сутрин, след това всичко е нормално, всеки следващ път пали нормално и нормално си вдига оборотите. Мотора е д16з5.п.с. Като я взех преди 5 месеца ми правеше магарията като я угася топла да не пали - типичен синдром за т.н. студени спойки на главното реле, но като се постопли не го е правила и затова отложих презапояването.Колата е обслужена, нови свещи, кабели, палец и капачка на делкото.Благодаря предварително на отзовалите се! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #2 Отговорено 10 Май, 2010 На мен лично не ми звучи да е от главното реле. То като не работи - не работи. Няма как да се бъзика и двигателя да работи дори и кофти, защото това реле ти спира подаването на няколко жизнено важни захранвания. Презапои си го профилактично, но проблемът ти според мен не на друго място.Малко ме съмнява проблемът ти да е само при напълно студен двигател. Помисли дали и на загрял двигател го няма, но примерно много леко изразен. Така от растояние няма как да отгатна, но може да са тривиални неща като зацапан автоматичен смукач (IACV) или дори натегнати клапани. Последното за клапаните е мнооооого хипотетично предложение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #3 Отговорено 3 Юни, 2010 Главното реле е презапоено, дросела и EACV-то почистени, също и входящия колектор, проблема остава.Ако сутрин завъртя леко, без да я паля, от втория път пали добре, но ако я паля с първото въртене си прави същото-претриса за две-три секунди, все едно не и стига горивото, и след това работи перфектно.Като се замисля, сякаш го има това замисляне и при топла кола, но почти незабележимо.Имам чувството че в първия момент помпата не може да нагнети достатъчно гориво, има ли клапан, който да не позволява на бензина да се оттича?Благодаря на отзовалите се! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #4 Отговорено 3 Юни, 2010 (Редактирано) 1. чип ако е чипосана 2. свещи - това че са нови не значи че са хубави и работят добре ! 3. бензинов регулатор или запушени инжектори, бензинов филтър провери в реда, който съм ги написал Редактирано 3 Юни, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #5 Отговорено 3 Юни, 2010 Ако сутрин завъртя леко, без да я паля, от втория път пали добре, но ако я паля с първото въртене си прави същото-претриса за две-три секунди, все едно не и стига горивото, и след това работи перфектно.и двата ми рекса го правят това, и сивика 4г и тойврътна четвърт оборот, изключа и пак врътна и от четвърт оборот пали, но от втория опитако искам да запали от първия път, трябва да въртя 5-6 оборота -- което пък си има предимства, вдига налягане на маслото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове