honda_9977 39 #1 Публикувано 1 Май, 2010 Първо да се извиня ако темата не е за този раздел.Колеги искам да попитам какво може да се барне по двигателя за да може да живне малко акорда,или не си заслижава на тази кола,давайте мнения очаквам да ми помгнете,говоря за чип шлайфане на глава или нещо от тоя род.Просто не знам от къде да тръгна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #2 Отговорено 1 Май, 2010 (Редактирано) Мога да ти предложа най-лесния вариант.Колекторчета, генерация от край до край , система за студен въздух / cold air intake / с което ще живнеш Недей да бараш глави , блокове и тем подобни неща.Евентуално след това мога да ти доработя и всмукателя , главата и изпускателя чрез портване и полиране от части Редактирано 1 Май, 2010 от Founder Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_9977 39 #3 Отговорено 1 Май, 2010 Мога да ти предложа най-лесния вариант.Колекторчета, генерация от край до край , система за студен въздух / cold air intake / с което ще живнеш Недей да бараш глави , блокове и тем подобни неща.Евентуално след това мога да ти доработя и всмукателя , главата и изпускателя чрез портване и полиране от части Може ли малко снимкив материал колега и работата е там че незнам от къде да започна,защото няма да е лесно,относно финансите и ще се прави дълго време,но това ме кара да го желая още повече но едно се чудя дали има смисъл да се влагат кинти в тази неспортна кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #4 Отговорено 1 Май, 2010 Може да ме намериш почти по всяко време на скайп:Skype: NoLimit-bgили на телефон 088888 76 75 и да поговорим по на дълго и на широко какво точно искаш и дали има смисъл от него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weezer 0 #5 Отговорено 2 Май, 2010 аз ще ти дам едно друго предложение което според мен е доста ефикасно. Смени свещите със иридиеви и кабелите да са силиконови, това обезателно ще ти даде голямо отряжение да разход и на вървене. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #6 Отговорено 2 Май, 2010 предимно на разход ... ще изхарчиш едни пари за гллупости Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weezer 0 #7 Отговорено 3 Май, 2010 предимно на разход ... ще изхарчиш едни пари за гллупости Защо да са глупости ако свещите не са ти наред смяташ ли че каквото и да правиш по колата ще има голямо отражение. Свещите и кабелите и делкото това са най- първите неща за сменяне ако решиш поизцедиш малко двигателя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #8 Отговорено 3 Май, 2010 ако свещите ти не са наред, смени ги с нормални - не си давай парите за глупости още в началото ... за кабелите няма да говоря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #9 Отговорено 3 Май, 2010 Свещите и кабелите и делкото това са най- първите неща за сменяне ако решиш поизцедиш малко двигателяСега остана и да кажеш с какво да смени делкото. Сигурно някакво спортно да сложи а? Истината е че каквото и да си купи колегата за тоя двигател са хвърлени пари на вятъра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aλexandro 12 #10 Отговорено 3 Май, 2010 може да го барне но трябва да му остави само блока. Колкото и евтини да са частите накрая пак излиза колко един Х22, че и повече сигурно. Примерно на bisimoto Хондата е 455 коня с блок от ф18 и глава от ф22ах (ф20а4). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_9977 39 #11 Отговорено 10 Май, 2010 Свещите и кабелите и делкото това са най- първите неща за сменяне ако решиш поизцедиш малко двигателяСега остана и да кажеш с какво да смени делкото. Сигурно някакво спортно да сложи а? Истината е че каквото и да си купи колегата за тоя двигател са хвърлени пари на вятъра.Колега в каккъв смисъл го казваш че ще си хвърля парите на вятъра,аз не изкам да я правя турбиниран самолет,просто искам да е малко по бързичка защото тези 116 коня за това купе ми се виждат малко,но въпроса е там,че и дори да направя нещо ще има някава разлика или да си го оставя така и к'вото е такова Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Loony 26 #12 Отговорено 10 Май, 2010 Здравей колега.И аз мисля че като за начало (cold air intake) не е много скъпо, а пак е ефектижно със сигурност и някакъв вид предава на колата после може да се помисли и за глава или колектори и изпускателна система .Поне аз така планирам мойте работи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #13 Отговорено 10 Май, 2010 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #14 Отговорено 10 Май, 2010 Колега в каккъв смисъл го казваш че ще си хвърля парите на вятъраТова си е мое мнение не те ангажирам с него; работата е там че качествен филтър и изпускателни колектори като за твоя мотор отиват към 250-300 лева нови. А смяна на генерацията с по-голяма е още толкова, ако не и повече там зависи от майстора и материалите вече. И реално вече си 600 лева назад а ползата е 5-6 коня я има я не. Така че според мен са хвърлени пари на вятъра. Ако наистина искаш да усетиш разлика събери едни 1000-1200 лева и сложи ф20 втек (не знам как му е точно номера) който е 147 коня и наистина ще усетиш подобрение. Реално ти трябва само мотора и ЕКУ-то мисля че всичко останало може да ползваш от твоя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gospod 4 #15 Отговорено 10 Май, 2010 Колега в каккъв смисъл го казваш че ще си хвърля парите на вятъраТова си е мое мнение не те ангажирам с него; работата е там че качествен филтър и изпускателни колектори като за твоя мотор отиват към 250-300 лева нови. А смяна на генерацията с по-голяма е още толкова, ако не и повече там зависи от майстора и материалите вече. И реално вече си 600 лева назад а ползата е 5-6 коня я има я не. Така че според мен са хвърлени пари на вятъра. Ако наистина искаш да усетиш разлика събери едни 1000-1200 лева и сложи ф20 втек (не знам как му е точно номера) който е 147 коня и наистина ще усетиш подобрение. Реално ти трябва само мотора и ЕКУ-то мисля че всичко останало може да ползваш от твоя.Колегата е прав за това ето и доказателсвото ф20б7 на прелюд 5г 1300+кг Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_9977 39 #16 Отговорено 10 Май, 2010 Колега в каккъв смисъл го казваш че ще си хвърля парите на вятъраТова си е мое мнение не те ангажирам с него; работата е там че качествен филтър и изпускателни колектори като за твоя мотор отиват към 250-300 лева нови. А смяна на генерацията с по-голяма е още толкова, ако не и повече там зависи от майстора и материалите вече. И реално вече си 600 лева назад а ползата е 5-6 коня я има я не. Така че според мен са хвърлени пари на вятъра. Ако наистина искаш да усетиш разлика събери едни 1000-1200 лева и сложи ф20 втек (не знам как му е точно номера) който е 147 коня и наистина ще усетиш подобрение. Реално ти трябва само мотора и ЕКУ-то мисля че всичко останало може да ползваш от твоя.Колегата е прав за това ето и доказателсвото ф20б7 на прелюд 5г 1300+кг това е ясно,но и кинтите са доста ясни,пък моя мотор още не е за смяна,има доста хляб в него,не мисля да го хвърлям,и да питам с този интейк има ли особена разлика или само краси двигателя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове