Jump to content
honda_9977

Какво може да се барне по двигателя

Recommended Posts

Първо да се извиня ако темата не е за този раздел.Колеги искам да попитам какво може да се барне по двигателя за да може да живне малко акорда,или не си заслижава на тази кола,давайте мнения очаквам да ми помгнете,говоря за чип шлайфане на глава или нещо от тоя род.Просто не знам от къде да тръгна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мога да ти предложа най-лесния вариант.Колекторчета, генерация от край до край , система за студен въздух / cold air intake / с което ще живнеш :tooth:Недей да бараш глави , блокове и тем подобни неща.Евентуално след това мога да ти доработя и всмукателя , главата и изпускателя чрез портване и полиране от части :D

Редактирано от Founder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ти предложа най-лесния вариант.Колекторчета, генерация от край до край , система за студен въздух / cold air intake / с което ще живнеш :DНедей да бараш глави , блокове и тем подобни неща.Евентуално след това мога да ти доработя и всмукателя , главата и изпускателя чрез портване и полиране от части :D

Може ли малко снимкив материал колега и работата е там че незнам от къде да започна,защото няма да е лесно,относно финансите и ще се прави дълго време,но това ме кара да го желая още повече :Dно едно се чудя дали има смисъл да се влагат кинти в тази неспортна кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да ме намериш почти по всяко време на скайп:Skype: NoLimit-bgили на телефон 088888 76 75 и да поговорим по на дълго и на широко какво точно искаш и дали има смисъл от него :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз ще ти дам едно друго предложение което според мен е доста ефикасно. Смени свещите със иридиеви и кабелите да са силиконови, това обезателно ще ти даде голямо отряжение да разход и на вървене. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предимно на разход ... ще изхарчиш едни пари за гллупости :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предимно на разход ... ще изхарчиш едни пари за гллупости :dry:

Защо да са глупости ако свещите не са ти наред смяташ ли че каквото и да правиш по колата ще има голямо отражение. Свещите и кабелите и делкото това са най- първите неща за сменяне ако решиш поизцедиш малко двигателя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако свещите ти не са наред, смени ги с нормални - не си давай парите за глупости още в началото ... за кабелите няма да говоря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите и кабелите и делкото това са най- първите неща за сменяне ако решиш поизцедиш малко двигателя

Сега остана и да кажеш с какво да смени делкото. Сигурно някакво спортно да сложи а? Истината е че каквото и да си купи колегата за тоя двигател са хвърлени пари на вятъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да го барне но трябва да му остави само блока. Колкото и евтини да са частите накрая пак излиза колко един Х22, че и повече сигурно. Примерно на bisimoto Хондата е 455 коня с блок от ф18 и глава от ф22ах (ф20а4).  :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свещите и кабелите и делкото това са най- първите неща за сменяне ако решиш поизцедиш малко двигателя

Сега остана и да кажеш с какво да смени делкото. Сигурно някакво спортно да сложи а? Истината е че каквото и да си купи колегата за тоя двигател са хвърлени пари на вятъра.
Колега в каккъв смисъл го казваш че ще си хвърля парите на вятъра,аз не изкам да я правя турбиниран самолет,просто искам да е малко по бързичка защото тези 116 коня за това купе ми се виждат малко,но въпроса е там,че и дори да направя нещо ще има някава разлика или да си го оставя така и к'вото е такова :devil:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега.И аз мисля че като за начало (cold air intake) не е много скъпо, а пак е ефектижно със сигурност и някакъв вид предава на колата после може да се помисли и за глава или колектори и изпускателна система .Поне аз така планирам мойте работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега в каккъв смисъл го казваш че ще си хвърля парите на вятъра

Това си е мое мнение не те ангажирам с него; работата е там че качествен филтър и изпускателни колектори като за твоя мотор отиват към 250-300 лева нови. А смяна на генерацията с по-голяма е още толкова, ако не и повече там зависи от майстора и материалите вече. И реално вече си 600 лева назад а ползата е 5-6 коня я има я не. Така че според мен са хвърлени пари на вятъра. Ако наистина искаш да усетиш разлика събери едни 1000-1200 лева и сложи ф20 втек (не знам как му е точно номера) който е 147 коня и наистина ще усетиш подобрение. Реално ти трябва само мотора и ЕКУ-то мисля че всичко останало може да ползваш от твоя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега в каккъв смисъл го казваш че ще си хвърля парите на вятъра

Това си е мое мнение не те ангажирам с него; работата е там че качествен филтър и изпускателни колектори като за твоя мотор отиват към 250-300 лева нови. А смяна на генерацията с по-голяма е още толкова, ако не и повече там зависи от майстора и материалите вече. И реално вече си 600 лева назад а ползата е 5-6 коня я има я не. Така че според мен са хвърлени пари на вятъра. Ако наистина искаш да усетиш разлика събери едни 1000-1200 лева и сложи ф20 втек (не знам как му е точно номера) който е 147 коня и наистина ще усетиш подобрение. Реално ти трябва само мотора и ЕКУ-то мисля че всичко останало може да ползваш от твоя.
Колегата е прав за това ето и доказателсвото ф20б7 на прелюд 5г 1300+кг

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега в каккъв смисъл го казваш че ще си хвърля парите на вятъра

Това си е мое мнение не те ангажирам с него; работата е там че качествен филтър и изпускателни колектори като за твоя мотор отиват към 250-300 лева нови. А смяна на генерацията с по-голяма е още толкова, ако не и повече там зависи от майстора и материалите вече. И реално вече си 600 лева назад а ползата е 5-6 коня я има я не. Така че според мен са хвърлени пари на вятъра. Ако наистина искаш да усетиш разлика събери едни 1000-1200 лева и сложи ф20 втек (не знам как му е точно номера) който е 147 коня и наистина ще усетиш подобрение. Реално ти трябва само мотора и ЕКУ-то мисля че всичко останало може да ползваш от твоя.
Колегата е прав за това ето и доказателсвото ф20б7 на прелюд 5г 1300+кг
това е ясно,но и кинтите са доста ясни,пък моя мотор още не е за смяна,има доста хляб в него,не мисля да го хвърлям,и да питам с този интейк има ли особена разлика или само краси двигателя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...