Jump to content
kalmara

По какво се познава, че...

Recommended Posts

Приятели, яви ми се проблем от няколко дни. ВТ'то ма не слуша! :P Нещо ми се разтропа предницата...ся ше кажете - баси проблема! :DТропането е със много странни симптоми : отначало започна на скорости над 30-40 да го прави, но за въпросните "няколко" дни съм навъртял ~50км щото ме е страх и тази сутрин като я изкарвах за малко тропането се явява дори и на първа със мнооого малко газ. Когато съм на свободна скорост не се обажда въобще, ако ще със 70 да се засиля (което е опасно, защото подскача цялата предница и цялата кола вибрира), като връщам на задна го няма, като пускам по инерция на скорост също го няма, само когато е на някоя от предните предавки :D и съм подал газ! Много тъпо обяснение, но поради тея симптоми съм елиминирал крива гума/джанта, остава въпроса кое точно трака?Тракането е във синхрон със скоростта на движение, и се чува (усеща) от лявата страна на предницата, та това ме навява на мисълта да е туй средното каре между двете къси полуоски, а то пък от своя страна си е постоянно под ъгъл, тъй че е нормално да тропа и на право, нали?Качвах се на една естекада да я заничам, ма на мен главата ми почти грам не разбира от окачване и ходова част ... :D Всичко изглежда прилично, като изключим позакъсаният маншон точно на средното каре, и левия долен шарнир изглежда малко посмачкан - всичко останало *изглежда* перфектно, поне за моите очи. :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко е тревожно, че го прави само, когато се движиш напред и когато си на скорост. Дано не съм лош пророк, но е възможно да се случва нещо в кутията. От друга страна пък чувал ли си, че който не сменя маншони купува карета? Пробвай да правиш кръгчета на пълен ляв/десен, за да чуеш дали ти трака каре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм проблем с вътрешното каре,само че на пежо и не тракаше,а се усещаха вибрации на пода в краката на шофьора и се усилваха с увеличаване на скороста

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Симптомите са като за вътрешно/и каре(та).Аз доста време имах проблем с тези странни вибрациии и чак като смених и двете вътр. карета се оправи проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубу, за ся все още събирам мнения, но пропуснах още един джокер да дам - след като пренощува колата на другия ден като я изкарам не започва веднага шума, а след като покарам 3-400 метра. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен си за вътрешните карета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Дай още един жокер - усилва ли се шума в завой или не? Щом лявата ти полуоска е от две части имаш и опорен лагер, но ако е разбит би трябвало да се чува постоянно.

Редактирано от pr0f1t

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление не мога да ти отговоря на този въпрос, но мисля че е еднакво СИЛЕН шума и направо и при завой. :dry:Както и да е - днес (т.е. вчера) вдигнахме предницата от ляво на трупче и при запалена кола на първа скорост без газ като отпуснах лекичко съединителя да приплъзне зацепи само лявото точило (на свалена джанта тва) ... като го загледахме от страни то тва така нареченото от мен "средно каре" има ебахти маниашкия радиален луфт...мисля че за съжаление е то. :dry: Проблема е че незнам дали ще мога да си намеря само карето, то таз лапа дето се лови на блока е няква странна и преди 2-3 дена като писах на един колега за това вътрешно каре той ми предложи офета за цялата полуоска (само че от рекс д16 двувалка, която няма да ми свърши работа). Според вас има ли смисъл да си търся оригинално японско каре втора злоупотреба (от какъвто и да е двигател) или да търся ново? :D((

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обърни се към колегата MOНИ-MS AUTO Много точен и ще ти свърши работа на 100%

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искрено се надявам да не излезе като моя проблем! Проблем с тампон или каре, взех тампон опред на предната греда смених го след това , взех каре ама се оказа оста която държи планетите вътре в дифа на кутията ,беше направо изядена и имаше луфт в зъпчатките и там се получаваше луфт в карето.Виж когато хванеш чашата на карето дали тя има луфт със самата ос в кутията! Ако тя има луфт диференциялати е заминал, но ако има луфт от самата полуоска а чашата не се върти имаш касмет и ще се разминеш с каренце само :D Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, а някой има ли на представа дали вътрешните карета от двуваловите D16 имат нещо общо със тези на VT'то? :angry: Някой да може някви размери да ми даде - примерно диаметър на оста, брой шлици, някви други ориентировъчни данни, по които мога да ги сравня с моето каре. :(п.п. Respawn - когато я вдигах ми направи впечатление че само *чашата* на карето ми се разхождаше нагоре-надолу, полуоската освен въртеливото движение други мърдания май нямаше. :thumbs2:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако казваш ,че чашата играе нагоре надоло значи имаш луфт в самата кутия или по точно диференциала. Но ако хванеш полуоската и тя мърда в самата чаша зачи карето вътре е заминало. Влез някаде на канал, хвани самата чаша и гледай от каде идва луфта ако е от кутията лошо, но дано не е ! Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек, не ме плаши така. Играеше ми чашата на карето и външната половина на лявата полуоска, това в горния пост за освен въртеливото движение го казах за вътрешната част - тази от стойката на блока до кутията. Пък и като е на място луфт не се усеща кой знае колко, като се запали колата с вдигната предна лява гума и гледам от външната страна (беше на трупче, нямаше как да се завра от долу) - видимо подскачаха само чашата и тая външната полуоска дето е със балансиращия тампон на нея, или знам ли го кво е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интересно аз съм със същия проблем и при мен ми намирисва деференциала...щото има луфт откъм кутията!!!(((

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако съм те разбрал правилно значи ти играе чашата на карето и другата половина на полуостака, но на каде е луфта?Напред назад или нагоре надоло. Принципно ако имаш луфт назад напред въртеливо движение е горе-доло нормално ,защото то се получава от кутията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... като го загледахме от страни то тва така нареченото от мен "средно каре" има ебахти маниашкия радиален луфт...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...