Jump to content
ReMeR

Crx: пак с моето кипене :@

Recommended Posts

смених гарнитурата процхистих блока радиатора маркучите смених термустата дори се пробвах да го махна перката работи дори постояно с запалването но си кипим паак днес като я запалех за пръв път след ремента отнаЧало беше добре понастапах я и пак си закипяхме моля за савети!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никои ли н еможе да помогне и да ми даде съвет

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

шлаифа ли главата? да няма спукано, както и крив или спукан блок!!! ако всичко си е направено както трябва, не би трябвало да има ядове. оберзвъздуши ли? казанчето разширителното знаеш, че на студена кола трябва да е почти празно!!! смени капачката на радиатора, че ако не ти държи налягане, ще си кипиш винаги.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

че каква е логиката ако не даржи налягане да ми кипи колата щото налягане няма как да даржи понеже ми е спукано от горна страна разшерителното ще пробвам утре ще го сменя капачката според мен си се затваря платно ще пробвам утре тва но се пак каква е логиката ? (по принцип знам че трябва да има 1 атмосвера в охладителната система)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а самото разшерително на теб доло под акомулатора ли ти седи защото мойто е под акомлатора и добре виждам как при загряла може да велезе в него вода но не виждам когато не достига в радиатора как може да се врне вътре по точно неможе много под нивото на радиатора е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може, може. не го мисли, връща се :) като нямаш налягане в системата и циркулацията е лоша, а като не ти държи капачката изхвърля водата през нея, все едно кипи/като напънеш колата/.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не не просто като я спра огася и се чува как кипи втре балбука

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако всичко е наред с блок,глава,гарнитура и капачка не би трябвало да ти кипи.Обезвъзуши ли добре системата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

че каква е логиката ако не даржи налягане да ми кипи колата щото налягане няма как да даржи понеже ми е спукано от горна страна разшерителното ще пробвам утре ще го сменя капачката според мен си се затваря платно ще пробвам утре тва но се пак каква е логиката ? (по принцип знам че трябва да има 1 атмосвера в охладителната система)

Логиката е , че водата завира по-късно когато е под налягане :D При налягане от 1.1 може би водата до 110 градуса си стои в течно състояние, без да ври и да става на пара. Има разни таблици из нета да се изчисли при какво надморско равнище на колко градуса завира водата, така, че примерно ако не ти държи налягане капачката може и на 95 да вриш вече.А при теб май проблема, е че не ти е херметизирана добре системата и когато загасиш колата водната помпа спира и температурата на водата се вдига за секунди с 10-20 градуса и ето ти кипене...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как по точно да го направя ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А температурата стабилна ли е или отива в червеното? Все си мисля, че ако системата е херметична и водата чак кипи - ще има яко загряване (температура и налягане нарастват паралелно), или греша? Ако колегите са прави - може наистина капачката да не държи 1.1 бара?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не бе колеги пак благодаря за отговорите помогнахте ми но не е от капачката разшерителното ми казанче е пръснато има дупка или по скоро на самата дупка има остатак от казанче :P;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, Та аз си реших целият проблем с едно шише концентрат-антифриз. Карам си аз към едно село 30 км от моят град на всеки 4-5 км спирам да доливам вода защото я хвърляше.Когато стигнах там карах доста но вече ми умразна и викам си квото да става ня и наливам постояно да се занимавам аз и така я карах сигорно имаше минимално количество вода в нея защото на сутринта сабра литър и нещо . На връщане спирам аз да долея пак на 10 км от тва село и кво да гледам нямам вода в колата ,гледам едно шише антифриз концентрат 1 литър налях го аз цялото събра го дори неможа да се напълни и тръгвъм си аз от тогава до сега мина 1 седмица не спирам аз моето рексче но колата нито е кипнала нито нищо стрелката ми седи до половината наи много отварям капачката антивриза си седи логика нямам :D:D благодаря все пак на всички

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смях в залата... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...