Jump to content
valio.civic

Полиране на капак на главата.

Recommended Posts

Здравейте, колеги! Заиграх се малко с капака на клапаните на Д13-ката и реших да го постна във форума. Първоначалната идея беше целият капак да се полира, но в последствие се оказа, че това е почти невъзможно заради множеството извивки. Затова реших само предната част да бъде полирана, а останалата да се боядиса в някакъв цвят. И така се започна едно зверско търкане докато се заглади грубата отливка на алуминия. Започнах първо с шкурка 240 след това 320. След това започнах с водните като минах номера: 300, 400, 800, 1000, 1500. Набавих си паста за полиране на алуминий Metabo (представлява бяло, твърдо блокче), изрязах си кече и го приспособих за бормашина, и така се стигна до резултата от снимките. Малко автобоя на спрей за останалата част от капака и термоустойчив спрей за кожуха около изпускателния колектор и готово. Има какво да се желае още но трябва подходяща машинка за полиране, защото с бормашината резултата не е мн. задоволителен. Ето и малко снимки:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...много е добре аз така мисля да си полирам лъчовете на джантите :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм намислил нещо такова с джантите :drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре се е получило!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

екстра,много ми хареса и на мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега valio.civic, предполагам си се сетил,че ако не запечаташ полирания алуминий той ще матира пак.

Та с лак ли го запечата и ако да какъв е лака? Нещо специално за алуминий или обикновен?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега не съм го запечатал с нищо. Четох в някои теми, че лака не се задържа на полиран алуминий и пада много бързо на люспи. За един месец не съм забелязал окис, но предполагам след една автомивка на двигатела положението ще е съвсем различно. Ако се появи нещо ще го мина на ръка с паста.

Редактирано от valio.civic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лака не се задържа на полиран алуминий и пада много бързо на люспи.

...абсолютно правилно и проверено и аз мислех с лак,но видях последствията и разбрах,че не става :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добрият вариант е да се лакира капака след свалянето на боята и после се полира самият лак. Ефекта е много добър!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мише,колкото и да полираш лака който си положил в/у самия капак,неможе да се постигне ефекта на добре полирания алуминий! :D Полирал съм джанти и разни други алуминиеви елементи и ти го казвам от собствен опит.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, съгласен съм, но идеята тук е как да се запази по-дълго време лъскавината, на е пак да хване патина.Вариянти много, обсъждаме за да стигнем до оптималният , нали? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лакираш ли полирания алуминий:1) Губи се поне 50% от блясъка на полирания метал,металическия блясък!2)Алуминия е толкова гладък,че лака не залепва като хората,и след 1-вото измиване на двигателя да не кажа и преди това е паднал на юфка.3)Със добри пасти за метал,алуминия не се оксидира толкова бързо колкото си мислиш. :D На 5 месеца само трябва със едно парцалче да им се прави рефреш със пастичката,което отнема 30мин. Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

понеже целяит двигател ми е полиран, търсих на доста места как да го запечатам и намерих една кутийка в коятоима една рядка течност. Пише че е лак, който е един вид силикон който издържа на 600 градусаи се нанася с четка, намазах си скоростната кутия не си личи че има нещо отгоре. Не сам сложил още двигателя в коша и нз при него как схте се получи като вземе да грее. Ако някой иска повече инфо да поше на лични.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам двигатела си излиза от завода с такъв тип силиконова паста. На някои двигатели си личи където е паднала на места се вижда разликата. Особено по маркучета и такива неща се различава като леко жълтеникаво покритие. На моя двигател обача няма такива работи. В един магазин се продаваше лак за двигатели на спрей. Някой ако има впечатления от него ще е добре да сподели.

Редактирано от valio.civic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знаех,че може да се постигне такъв резултат и с капака,но вече имам занимание за почивните дни :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам двигатела си излиза от завода с такъв тип силиконова паста. На някои двигатели си личи където е паднала на места се вижда разликата. Особено по маркучета и такива неща се различава като леко жълтеникаво покритие. На моя двигател обача няма такива работи. В един магазин се продаваше лак за двигатели на спрей. Някой ако има впечатления от него ще е добре да сподели.

Ами като го нанасяш ще внимаваш, аз го нанасям на свален двигател затова при мен е по лесно :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...