valio.civic 1 #1 Публикувано 21 Април, 2010 Здравейте, колеги! Заиграх се малко с капака на клапаните на Д13-ката и реших да го постна във форума. Първоначалната идея беше целият капак да се полира, но в последствие се оказа, че това е почти невъзможно заради множеството извивки. Затова реших само предната част да бъде полирана, а останалата да се боядиса в някакъв цвят. И така се започна едно зверско търкане докато се заглади грубата отливка на алуминия. Започнах първо с шкурка 240 след това 320. След това започнах с водните като минах номера: 300, 400, 800, 1000, 1500. Набавих си паста за полиране на алуминий Metabo (представлява бяло, твърдо блокче), изрязах си кече и го приспособих за бормашина, и така се стигна до резултата от снимките. Малко автобоя на спрей за останалата част от капака и термоустойчив спрей за кожуха около изпускателния колектор и готово. Има какво да се желае още но трябва подходяща машинка за полиране, защото с бормашината резултата не е мн. задоволителен. Ето и малко снимки: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoian stoianov 24 #2 Отговорено 21 Април, 2010 браво колега добре се е получило...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #3 Отговорено 21 Април, 2010 ...много е добре аз така мисля да си полирам лъчовете на джантите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valio.civic 1 #4 Отговорено 21 Април, 2010 И аз съм намислил нещо такова с джантите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #5 Отговорено 21 Април, 2010 Много добре се е получило! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
W-POWERRRRR 3 #6 Отговорено 21 Април, 2010 екстра,много ми хареса и на мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #7 Отговорено 21 Април, 2010 Колега valio.civic, предполагам си се сетил,че ако не запечаташ полирания алуминий той ще матира пак. Та с лак ли го запечата и ако да какъв е лака? Нещо специално за алуминий или обикновен? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valio.civic 1 #8 Отговорено 22 Април, 2010 (Редактирано) За сега не съм го запечатал с нищо. Четох в някои теми, че лака не се задържа на полиран алуминий и пада много бързо на люспи. За един месец не съм забелязал окис, но предполагам след една автомивка на двигатела положението ще е съвсем различно. Ако се появи нещо ще го мина на ръка с паста. Редактирано 22 Април, 2010 от valio.civic Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #9 Отговорено 22 Април, 2010 лака не се задържа на полиран алуминий и пада много бързо на люспи....абсолютно правилно и проверено и аз мислех с лак,но видях последствията и разбрах,че не става Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 50 #10 Отговорено 23 Април, 2010 По-добрият вариант е да се лакира капака след свалянето на боята и после се полира самият лак. Ефекта е много добър Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #11 Отговорено 23 Април, 2010 Мише,колкото и да полираш лака който си положил в/у самия капак,неможе да се постигне ефекта на добре полирания алуминий! Полирал съм джанти и разни други алуминиеви елементи и ти го казвам от собствен опит. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 50 #12 Отговорено 29 Април, 2010 Да, съгласен съм, но идеята тук е как да се запази по-дълго време лъскавината, на е пак да хване патина.Вариянти много, обсъждаме за да стигнем до оптималният , нали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #13 Отговорено 29 Април, 2010 Лакираш ли полирания алуминий:1) Губи се поне 50% от блясъка на полирания метал,металическия блясък!2)Алуминия е толкова гладък,че лака не залепва като хората,и след 1-вото измиване на двигателя да не кажа и преди това е паднал на юфка.3)Със добри пасти за метал,алуминия не се оксидира толкова бързо колкото си мислиш. На 5 месеца само трябва със едно парцалче да им се прави рефреш със пастичката,което отнема 30мин. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weezer 0 #14 Отговорено 29 Април, 2010 понеже целяит двигател ми е полиран, търсих на доста места как да го запечатам и намерих една кутийка в коятоима една рядка течност. Пише че е лак, който е един вид силикон който издържа на 600 градусаи се нанася с четка, намазах си скоростната кутия не си личи че има нещо отгоре. Не сам сложил още двигателя в коша и нз при него как схте се получи като вземе да грее. Ако някой иска повече инфо да поше на лични. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valio.civic 1 #15 Отговорено 29 Април, 2010 (Редактирано) До колкото знам двигатела си излиза от завода с такъв тип силиконова паста. На някои двигатели си личи където е паднала на места се вижда разликата. Особено по маркучета и такива неща се различава като леко жълтеникаво покритие. На моя двигател обача няма такива работи. В един магазин се продаваше лак за двигатели на спрей. Някой ако има впечатления от него ще е добре да сподели. Редактирано 29 Април, 2010 от valio.civic Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prodan 0 #16 Отговорено 29 Април, 2010 Не знаех,че може да се постигне такъв резултат и с капака,но вече имам занимание за почивните дни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
weezer 0 #17 Отговорено 29 Април, 2010 До колкото знам двигатела си излиза от завода с такъв тип силиконова паста. На някои двигатели си личи където е паднала на места се вижда разликата. Особено по маркучета и такива неща се различава като леко жълтеникаво покритие. На моя двигател обача няма такива работи. В един магазин се продаваше лак за двигатели на спрей. Някой ако има впечатления от него ще е добре да сподели.Ами като го нанасяш ще внимаваш, аз го нанасям на свален двигател затова при мен е по лесно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове