Jump to content
Еди Ведър

Полуоска на сивик

Recommended Posts

...едно въпросче имам като хвана полуоската с ръка и се мърда навън/навътре поне 2/3 см.Нормално ли е да се мърда така на Маздата не мога да ги местя така.Сменях карета и след това се появи шум като виене при скорост над 50/60км/ч на свободна на скорост все същото :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вътрешното каре е свободно, но външното не трябва да мърда повече от 1-2мм. Според мен трябва да погледнеш въпросното каре какво се случва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...значи днес пак го проверявах само едната мърда с около 0.5см а не с 2/3 см явно съм се объркал,но това явно е над допустимото както казва колегата Vex на какво се дължи незнам :D .По принцип от това би ли се появило това виене след 60км/ч първо си бях помислил,че е от гумите но сложих летните и се оказа,че и с тях се чува.Вече си мисля,че при поставянето да съм разбил нещо понеже не ги свалях полуоските от колата а на място сменях каретата така правих и при смяната на маншоните не имало такъв проблем.Никой ли друг не е проверявал колко му мърдат полуоските ;)

Редактирано от Еди Ведър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В нас ми се търкалят едни полуоски от D серия, и външното каре мърда около 2-3мм. Но не мисля, че виенето идва от луфта който има при теб, и 0.5см си е повечко, но пък може канала за пръстена който застопорява полуоската в карето да е по-широк и от там да идва...Виенето променя ли се при малък/голям завой и еднаква скорост? Да не би да ти вият лагерите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брей, винаги съм си мислил че полуоската трябва да се движи в карето ама явно съм се омотал нещо. Я вземете я заварете към карето .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виенето променя ли се при малък/голям завой и еднаква скорост? Да не би да ти вият лагерите?

...виенето е при движение направо завоите не влияят даже си мисля,че при завой не вие .И аз си помислих лагери но точно след смяната на каретата да се обади преди това си беше безшумна притеснявах се като ги набивах каретата да не съм разбил нещо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

...днес се загледах в старите карета и видях,че са различни а при смяната не съм го збелязал :blink: .Та въпроса ми е ко е ляво и кое е дясно щото новите направо ги сложих без да ги огледам мислех,че са еднакви и може би затова се е появил тоя шум

 

Публикувано изображение

 

...възможно ли е за изминати около 1000км да се е усложнило нещо :angry:

Редактирано от Еди Ведър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Външните карета са еднакви, по-скоро са различни марки. И като гледаm това в дясно е по-гадното :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...има развитие по темата днес разголбих дясното каре понеже от там се разшумя повече и се оказа,че зегерката която придържа карето да не мърда навън навътре се е счупила.Направих нова от стоманена тел и засега виенето изчезна,но я карах много малко,че няма бензин у нея :honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...