Еди Ведър 135 #1 Публикувано 20 Април, 2010 ...едно въпросче имам като хвана полуоската с ръка и се мърда навън/навътре поне 2/3 см.Нормално ли е да се мърда така на Маздата не мога да ги местя така.Сменях карета и след това се появи шум като виене при скорост над 50/60км/ч на свободна на скорост все същото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #2 Отговорено 20 Април, 2010 Вътрешното каре е свободно, но външното не трябва да мърда повече от 1-2мм. Според мен трябва да погледнеш въпросното каре какво се случва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #3 Отговорено 22 Април, 2010 (Редактирано) ...значи днес пак го проверявах само едната мърда с около 0.5см а не с 2/3 см явно съм се объркал,но това явно е над допустимото както казва колегата Vex на какво се дължи незнам .По принцип от това би ли се появило това виене след 60км/ч първо си бях помислил,че е от гумите но сложих летните и се оказа,че и с тях се чува.Вече си мисля,че при поставянето да съм разбил нещо понеже не ги свалях полуоските от колата а на място сменях каретата така правих и при смяната на маншоните не имало такъв проблем.Никой ли друг не е проверявал колко му мърдат полуоските Редактирано 22 Април, 2010 от Еди Ведър Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #4 Отговорено 22 Април, 2010 В нас ми се търкалят едни полуоски от D серия, и външното каре мърда около 2-3мм. Но не мисля, че виенето идва от луфта който има при теб, и 0.5см си е повечко, но пък може канала за пръстена който застопорява полуоската в карето да е по-широк и от там да идва...Виенето променя ли се при малък/голям завой и еднаква скорост? Да не би да ти вият лагерите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #5 Отговорено 22 Април, 2010 Брей, винаги съм си мислил че полуоската трябва да се движи в карето ама явно съм се омотал нещо. Я вземете я заварете към карето ..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #6 Отговорено 23 Април, 2010 Виенето променя ли се при малък/голям завой и еднаква скорост? Да не би да ти вият лагерите?...виенето е при движение направо завоите не влияят даже си мисля,че при завой не вие .И аз си помислих лагери но точно след смяната на каретата да се обади преди това си беше безшумна притеснявах се като ги набивах каретата да не съм разбил нещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #7 Отговорено 18 Юли, 2010 (Редактирано) ...днес се загледах в старите карета и видях,че са различни а при смяната не съм го збелязал .Та въпроса ми е ко е ляво и кое е дясно щото новите направо ги сложих без да ги огледам мислех,че са еднакви и може би затова се е появил тоя шум ...възможно ли е за изминати около 1000км да се е усложнило нещо Редактирано 18 Юли, 2010 от Еди Ведър Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #8 Отговорено 18 Юли, 2010 Външните карета са еднакви, по-скоро са различни марки. И като гледаm това в дясно е по-гадното Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #9 Отговорено 22 Септември, 2010 ...има развитие по темата днес разголбих дясното каре понеже от там се разшумя повече и се оказа,че зегерката която придържа карето да не мърда навън навътре се е счупила.Направих нова от стоманена тел и засега виенето изчезна,но я карах много малко,че няма бензин у нея Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове