ВладоВТ 2 #1 Публикувано 20 Април, 2010 (Редактирано) Здравейте. Днес си купих изпускателен колектор за D-серия 2-ра ръка. По него има доста дефекти. Надявам се да ми дадете съвети за отстраняването им. Първият и най-сериозен проблем е отчупено парче на мястото на една от заварките. Колекторът е 4-2-1 и това се пада на една от 2-те тръби в 2-ката Щетата не е само повърхностна, ами си е направо отвор. След това има една леко забележима пукнатина ето тук Дали ще има ремонт и по нея. Възможно ли ще е да се заварят тези дефекти. Притесняваме, че ако материалът е чугун, заваряването е доста проблемно. Ето общ изглед на колектора Чугунен ли е или е стоманен. Ако е стоманен, добър избор ли е да мина през М-комплект да ми го заварят и поставят. Едната тръба е чукната и изкривена Мога ли да очаквам някакви сериозни неволи или проблемът е незначителен. Благодаря на отзовалите се. Редактирано 20 Април, 2010 от ВладоВТ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Жоро 77 #2 Отговорено 20 Април, 2010 (Редактирано) Стоманен е, караи го да го заварят и си свиркаи. Редактирано 20 Април, 2010 от Жоро Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВладоВТ 2 #3 Отговорено 20 Април, 2010 Това е добра новина, че ще се мине само с обикновена заварка А има ли смисъл да се заварява и малката пукнатина? За района на София М-комплект ли е най-удачния избор като място за смяната и заваряването на колектора? И още един въпрос - ламбдата ми е закачена веднага след обединяването на 4те изходящи тръби, а на този колектор гледам, че мястото за закачането и е само върху една от тръбите. Дали това ще доведе до грешки? Съжалявам за многото въпроси, но като съм невеж си питам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #4 Отговорено 20 Април, 2010 Лично мнение ! Не се занимавай с тоя колектор ,там кадето се събират двете тръби , пукнатината е гадна /не че неможе да се залепи/ но там пак ще се спука .На снимката /а почти съм сигурен / се виждат не една а повече пукнатини ,което според мен чисто и просто говори че И ръждата доста, са си взели своето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВладоВТ 2 #5 Отговорено 20 Април, 2010 Не ми се разделя още с него. Днес си го купих Пукнатината между тръбите не продължава по-назад. Това е което се вижда на снимката. Мисля, че ще има нормален достъп, че да се завари както трябва. Положението с ръждата не е толкова зле. Иска ми се да възродя колекторчето, а не да отива на боклука. Някой, ако може да сподели опит по останалите въпроси... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #6 Отговорено 20 Април, 2010 (Редактирано) Снимката с болтовете /първата/ това е от изтъняване на метала ,не се самозаблуждавай Редактирано 20 Април, 2010 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВладоВТ 2 #7 Отговорено 21 Април, 2010 Остава ми само да се надявам да се получи ремонта. Някой може ли да даде малко инфо по останалите въпроси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВладоВТ 2 #8 Отговорено 22 Април, 2010 Някой, нещо да сподели Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВладоВТ 2 #9 Отговорено 22 Април, 2010 Полезни ще са ми и мнения за сервиза на Крафт в Дружба, че гледам масово по другите форуми си оплакват от М-комплект. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове