Jump to content
icesonic

Теч от съединителя

Recommended Posts

Здравйте колеги!Та значи наскоро ми се наложи да сменям маншон на каре и покрай него видях че ми е протекла помпата на съединителя (според "майстора" нямаше от какво друго да е). Сменихме помпата и всичко изглеждаше наред до вчера. Сменях някой от пласмасите в купето и забелязах че пак е протекло, а казанчето пълно догоре. И въпросът ми е може ли да е друга причината или пак 100лв за нова помпа !!! ?Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за да ми олива педала на съединителя маи няма коя да е т.е. и двата пъти е горната. Ако е помпата де !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си си взел италианска и щом ти тече пак под съединителя, няма от какво друго да е !!!. Ако Омбре прочете темата на 99% съм сигурен, че ще ти каже: "Вземи си ремонтен комплект за горната помпа genuine Honda и забравяш за проблема. Всичко друго е с неочакавн резултат (според мен) :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че не беше италианска ма пак трябва да проверя...Ремонтния комплект беше само гумичкти за помпата или нещо такова май.... от каде да си го взема или направо при Омбре да ида.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само модераторите да не ме "праснат"

 

Ремонтния комплект, доколкото знам, може да се закупи от Бултрако. Цена по спомени от това, което съм чел във форума - около 120 лв. И накой, който да ти свърши работата като хората (без "Абе таа шайба нещо артиса ...абе може и без нея!) - при Омбре. И го казвам като човек, който не е ходил при него ... ама при всичките тия положителни отзиви от сервиза и работата му, ти го препоръчвам :rolleyes:.

 

П.С Координатите на сервиз Омбре << кликни

Редактирано от Nikolay Kozloduy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за съвета Колега.Само какво съдържа комплекта че е толкова пари при положение че помпата ми струваше 78лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма част от помпите които продават уж за японски или поне с японски надписи са корейски помпи.Омбре е прав за ремонтния комплект, но той няма да свърши работа ако има износване по цилиндърчето....течността си пробива лесно път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старата помпа беше само със заминали гумички ама трбва да видя дали ми я пазят.А тази си е нова невярвам да и е износено цилиндърчето ама все пак не се знае ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На новата със сигурност не е износено цилиндърчето, най вероятно от "качествени" уплътнения си е заминала.Моята старата оригинална помпа беше с износено цилиндърче, виждаше се навсякъде едно и също, освен в една зона където ясно личаха следи от износване и от там течността би преминала според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми да най - вероятно е така. Ще си оправя една от двете мисля че се продаваха комплекти само уплатнения за по 20лв.Мерси за съпричастността колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но ако ползваш оригиналния ремонтен комплект от Бултрако според мен трябва да си издириш старата помпа - все пак той е правен за нея.Комплектът съдържа буталцето с вс. уплътнения и преди 1-2г беше "само" 80-85лв. Не мога да си обясня какво е наложило цената да се вдигне с 50%...Аз съм доволен от ремонта на помпата с въпросния комплект и вече близо 20 хил.км "кара" без да е протекла, при положение, че съединителя се помпа като за световно в тия брутални задръствания.

Редактирано от Slade

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намесвам се понеже и моята помпа се е омазала нещо, някой може ли да каже как се сваля, освен двта болта които я държат ( горната помпа) има ли нещо друго за откачане в купето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да има и друго...маркуча към резервоарчето с течността, а вътре в купето буталото на помпата е съединено с един щифт с шплент към педала на съединителя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има много снимки в Нета на захващането на педала с щплент ама моя явно не е такъв, по скоро е с някаква зегерка. Проблема ми е основно че отделя горе, но винаги на едно и също място, в магазина качват че е нормално хондите да отделят високо, но на мен не ми се струва много нормално, иначе не приплъзва. Ще пробвам със смяна на гумички и ще видим какво ще стане

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има много снимки в Нета на захващането на педала с щплент ама моя явно не е такъв, по скоро е с някаква зегерка. Проблема ми е основно че отделя горе, но винаги на едно и също място, в магазина качват че е нормално хондите да отделят високо, но на мен не ми се струва много нормално, иначе не приплъзва. Ще пробвам със смяна на гумички и ще видим какво ще стане

Може да се регулира ама не съм сигурен точно как ставаше ще проверя и ще пиша пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...