Jump to content
egoist_79

Хонда Акорд 2.2 Vtec

Recommended Posts

Здравеите,имам Хонда Акорд 1996 края 2.2 VTEC 165 000км. Доста е запазена и върви много или поне на мене така ми се струва,за сефте карам 150 коня,но има една странна работа,която веЧе 2ма нещастни испански майстора не могат да ми кажат за какво става въпрос,а за съжаление в Барселона няма български :) Когато е на място работи като Часовник и от 1500 оборота запоЧва да вибрира и колкото и да съм лаик в тези неща,ясно ми е Че работят само 3те цилиндъра.Ако задържа повеЧе време и ускорявам бавно оЧевадно работи като трактор,но ако натисна рязко тръгва без замисляне или поне не се усеща да губи мощност.Най-силна е вибрацията когато поддържам една и съща скорост,Особенно между 70 и 90 е ужас.Смених свещи и горивен филтър,отворих делкото да видя дали не е омаслено,Че гарнитурата на капака на главата малко теЧе,но всиЧко вътре е сухо.Ако някой може да помогне,много ще съм му благодарен ако не,поне кажете дали да сменям колата,колкото и да не ми се ще.Николай

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам я абсолютно същата,че и тя от Испания,но досега никога не е имала проблеми.Притрисаше по едно време,но след смяна на свещи и кабели се оправи,но определено тоя мотор не обича ниските обороти.Та като е тъмно запали я,отвори капака и виж някой кабел дали не присветва(демек дали не е за смяна).Виж и старите свещи добре ли са работели.И сакън,не я сменяй колата,модела си е направо супер.Особено автопилота е страхотен.

Редактирано от ilkahilka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите,имам Хонда Акорд 1996 края 2.2 VTEC 165 000км. Доста е запазена и върви много или поне на мене така ми се струва,за сефте карам 150 коня,но има една странна работа,която веЧе 2ма нещастни испански майстора не могат да ми кажат за какво става въпрос,а за съжаление в Барселона няма български :worthy: Когато е на място работи като Часовник и от 1500 оборота запоЧва да вибрира и колкото и да съм лаик в тези неща,ясно ми е Че работят само 3те цилиндъра.Ако задържа повеЧе време и ускорявам бавно оЧевадно работи като трактор,но ако натисна рязко тръгва без замисляне или поне не се усеща да губи мощност.Най-силна е вибрацията когато поддържам една и съща скорост,Особенно между 70 и 90 е ужас.Смених свещи и горивен филтър,отворих делкото да видя дали не е омаслено,Че гарнитурата на капака на главата малко теЧе,но всиЧко вътре е сухо.Ако някой може да помогне,много ще съм му благодарен ако не,поне кажете дали да сменям колата,колкото и да не ми се ще.Николай

Дали е втек...????Зацепването на балансиращите валове как е,ако си я обслежвал????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да VTEC e 100% :cool: Все още не съм я обслужвал,остават и още 10 000,смених веднъж масло и филтър.За балансиращите валове нищо не знам,но вЧера отидох в руски сервиз,а момЧетата веднага ми казаха,Че Хонда така не работи.Най-вероятно тия мундари тука не са я обслужвали на време.Компресията е между 8 и 8.5 май е малко под нормата,какво ще кажеш???Духа здраво от капаЧката на маслото.Онзи ми каза нещо Че някакви прустени били хлабави,но не го разбрах на 100% ,но и тои не беше 100% сигурен,но ме посъветва да я продам.Единственото за което се съмнявам е ,4е много върви или поне много повеЧе от БМВ 320 150коня.Можеш ли да ме посъветваш как да постъпя,виждам че си много по наясно от мене.Благодаря ти!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможностите са много. От тук можем само да гадаем. Компресията ти е ужасно ниска. Вероятно сегменти... Гарнитура на главата? Ако не се лъжа на твоя мотор трябва да е над 10.5-11?!?!? Може и да бъркам. Има ли налепи по капачката на маслото? Самото масло наред ли е? Колата загрява ли?За претрисането, ако си сигурен, че е от мотора - възможни варианти:Лошо зацепен ремък на балансиращ валКофти кабелиКофти свещиПукнатини по капачка на делкоПрескочил зъб на ангр. ремъкЛошо предварение (про последните два варианта няма да върви добре като я настъпиш)Ако не си убеден, че вибрациите идват от мотора и ако се появяват само в движение и при определена скорост - карета, джанти, гуми, кормилни накрайници?Аз до преди 3-4 дни имах ужасни вибрации във волана между 90 и 130 км/ч. При рязко спиране от висока скорост също. Преди няколко дни смених джантите със втулки с точния централен отвор и всичко изчезна като с магия.Общо взето ако хвърляме боб шанса да познаем ще е същия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,с тая компресия направо е вкарвай в качествен сервиз.а другото много показателно нещо,че двигателя не е на ред е това,че ти вей силно от капачката за маслото.просто двигателя има много хлабавини отвътре.евала на руснаците,на парво четене са ти казали с голяма точност.просто е карана в лютеницата без никво обслужване.тоя мотор за да стигне на тоя хал.....представям си кво е видял.по добре май да си намериш друга,дето ще и се порадваш без толкова притеснения от самото начало.късмет

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е че тия нещастници испанците всичките са такива,карат до последно из лютеницата и после продават, да откриеш нещо читаво си е направо чудо.Благодаря ти за съвета!Пуснах и обявата вече.Готин ден и благодаря на всички за отзивчивоста :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам я абсолютно същата,че и тя от Испания,но досега никога не е имала проблеми.Притрисаше по едно време,но след смяна на свещи и кабели се оправи,но определено тоя мотор не обича ниските обороти.Та като е тъмно запали я,отвори капака и виж някой кабел дали не присветва(демек дали не е за смяна).Виж и старите свещи добре ли са работели.И сакън,не я сменяй колата,модела си е направо супер.Особено автопилота е страхотен.

Знам и на мене много ми хареса,но няма как ще се разделяме,тия глупаци направо са и взели здравето.По смотани са даже и от италианците в тва отношение.Учудвам се че твоята е испанска и е читава - късметлия си ти :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...