Ivo Koynov 12 #1 Публикувано 12 Април, 2010 (Редактирано) Здравейте,От известно време насам check-a се осветка ....В тази връзка - някой сблъсквал ли се е със следните грешки:P0300 Random Misfire ;P0301 Misfire Cyl. 1 Or Random Misfire ;P0303 Misfire Cyl. 3 Or Random Misfire ;"Check engine"-а се пали най-често (да не кажа винаги) след студен старт. Иначе двигателя си работи съвсем нормално в целия оборотен диапазон, не плете/прекъсва и др. подобни, колата има нормално ускорение и динамика, обаче тая гадна оранжева ламБа не ми дава покой! ;) Благодаря предварително на отзовалите се!P.S. Касае се за 2001 Honda CR-V, двигател: B20Z1 Редактирано 12 Април, 2010 от 100NX Golf Destroyer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #2 Отговорено 13 Април, 2010 Газово имаш ли??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #3 Отговорено 13 Април, 2010 Свещи и кабели сменял ли си ?Клапаните кога си регулирал ?Провери съпротивлението на инжекторите в норма ли е ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivo Koynov 12 #4 Отговорено 14 Април, 2010 Привет отново,To: Miyamoto - да, имам газов инжекцион, слаган е миналото лято, преди около 20 000 км. Хлабинте на капаните съм ги проверявал малко след слагането на газовия инжекцион - бяха в норма. Вчера пак направих проверка на хлабините на клапаните. Всички всмукателни бяха в норма - 0.10 (+/- 0.01), изпускателните - на 1-ви цилиндър бяха леко затегнали, другите бяха ОК. Реглажа на всички изпускателни беше направен на 0.20 - на долната граница на допуска - демек лека презастраховка. Имам и омаслител за клапани Flashlube (бла-бла), ако изобщо има някакво отношение в случая. "CHECK ENGINE"-а обаче се пали независимо на какво гориво се кара колата?!? То: Sebulba - И свещи, и кабели съм сменял. В момента карам с NGK ZFR6FIX-11 - иридиеви, по начина на работа н двигателя - не мисля, че имам някакъв проблем със свещите и кабелите - пали лесно, работи равномерно, без колебания в оборотите, има нормална мощност. Въпрос -каква е нормата за съпротивлението на инжекторите на B20Z1 ? Ами това е засега - продължавам с търсенето на проблема, благодаря за отговорите и давайте още акъл, моля Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #5 Отговорено 14 Април, 2010 За инжекторите... / не го четох /.За грешките : http://www.honda-tech.com/showthread.php?t...2&highlight Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #6 Отговорено 15 Април, 2010 И аз се боря със същия проблем само, че моята работи като трактор под 2000 оборота Когато се рових в нета изнамерих възможни решения : P0300 Random MisfireP0301 No. 1 Cylinder MisfireP0302 No. 2 Cylinder MisfireP0303 No. 3 Cylinder MisfireP0304 No. 4 Cylinder MisfireCommon Problems That Trigger the P0300 * Worn out spark plugs, ignition wires, coil(s), distributor cap and rotor (when applicable) * Incorrect ignition timing * Vacuum leak(s) * Low or weak fuel pressure * Improperly functioning EGR system * Defective Mass Air Flow Sensor * Defective Crankshaft and/or Camshaft Sensor * Defective Throttle Position Sensor * Mechanical engine problems (i.e.—low compression, leaking head gasket(s), or valve problems Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dialin 0 #7 Отговорено 18 Април, 2010 Здравей, колега. Аз ще споделя и бих се радвал, ако тази информация ти бъде полезна. В петък Веско/писано е немалко за него/ ми постави газов инжекцион. Момчето не е измислен майстор, а специалист. Още в петък при първото тръгване светна чек-ът, а колата започна да губи мощност. Отидох при Веско вчера, той направи съответните корекции и за късмет тръгнахме заедно с колите, когато чек-ът отново светна. Обратно в сервиза и отново корекции, като изводът му беше- "Бедна смес"- каквото и да означава това. Отново корекции, след което с включен лаптоп направихме една 5-6 километрова обиколка из улиците. Проблемът беше решен. На лаишкото ми мнение- по-добре да харчи повече, но да не свети тази пуста лампа, той отговори- "Напротив, сега именно ще харчи най- оптимално" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivo Koynov 12 #8 Отговорено 18 Април, 2010 Съзнателно изчаках няколко дни и няколкостотин навъртяни км. преди да пиша отново в тази тема.Пети ден след реглажа на клапаните "check engine"-а не е светнал. Възцари се най-сетне спокойствие и нормален изглед на таблото (не ми вади очите гадната оранжева ламБа ). Разхода на гориво също се нормализира и достигна обичайните си стойности. Бях започнал да елиминирам всички възможни причини за тези грешки - нови кабели, нови свещи, измерване на компресията в цилиндрите, всичко беше ОК и явно причината не беше там. Накрая за мой късмет нещата се оправиха с един реглаж на клапани. Определено изпускателните клапани имат склоност към "натягане" и после става лошо . Така, че моята гореща препоръка - независимо на какво гориво карате, независимо дали ползвате разните му там системи за омасляване на клапаните (със съмнителен според мен ефект) - винаги си правете реглаж на клапаните на около 20 000 км (или по-малко, няма да навреди) До: dialin - естествено, че рахода на гориво е оптимален при оптимална горивна смес. Бедна смес не значи обезателно нисък разход btw - те уж всичките "майстори" са специалисти - ама като гледам повечето са си измислени! Благодаря на всички, които се включиха в темата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове