EmZvr 225 #1 Публикувано 7 Април, 2010 (Редактирано) Здравейте, късите ми светят слабичко и се чудя дали да смени крушките с такива с по-голяма просветляемост (Например Осрам +50%) или направо да взема нови фарове, защото гледам в bktuning има фарове за 120лв. Кой е по-добрият вариант според вас ? И тези фарове оригинални ли са, че ми се струват евтини ? Колата ми е Honda Civic англичанка 98'. Четох, че с времето фаровете се съсипват и би трябвало да има ефект от нови, а иначе не знам как да разбера моите в какво състояние са.пс. Извинявам се, объркал съм раздела, но късно видях. Редактирано 7 Април, 2010 от EmZvr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolai_fox 2 #2 Отговорено 7 Април, 2010 виж дали не са нагорели буксите - моите беха клеясалии светеха слабо - смених ги и се пооправи - иначе са си матови Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #3 Отговорено 7 Април, 2010 (Редактирано) Ксенон е по-доброто решение - цените започват от 90 - 115 лв. и 1 година гаранция .... Предпочитам най-лошият работещ ксенон пред най-добрите халогенни крушки - стига да са едни и същи като температура на светлината - келвини ... Редактирано 7 Април, 2010 от kokodaf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #4 Отговорено 7 Април, 2010 Колега, ти си с англичанка, за теб става само с оригинални фарове, такива в bktuning няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #5 Отговорено 7 Април, 2010 Колега, ти си с англичанка, за теб става само с оригинални фарове, такива в bktuning няма.Това май е голям проблем на англичанките. Вариянт е да си намериш читави втора употреба. Иначе може да пробваш със смяна на буксите, на крушките, да почистиш фара от вътре, да го жулиш със шкурка от вън после полир паста (или моито предлижение с паста за зъби само), о от личен опит ти казвам, че разликата ще е малка. Сигурно ксенона му е маиката, но не съм слагал и незнам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #6 Отговорено 7 Април, 2010 виж дали не са нагорели буксите - моите беха клеясалии светеха слабо - смених ги и се пооправи - иначе са си матовиБлагодаря, ще проверя Ксенон е по-доброто решение - цените започват от 90 - 115 лв. и 1 година гаранция .... Предпочитам най-лошият работещ ксенон пред най-добрите халогенни крушки - стига да са едни и същи като температура на светлината - келвини ...Не, че разбирам много, но четох, че за качествен ксенон трябва да се дадат около 1000лв, иначе не е добро решение. И че е добре да имаш ксенон само, ако оригинално колата е с ксенон.Колега, ти си с англичанка, за теб става само с оригинални фарове, такива в bktuning няма.Има ето това http://www.bktuning.net/Photos/Honda/Civic...ghtCivic5Dw.jpgФарове с бял мигач Honda civic 95-2001 5D с ел. задвижване Код на артикул: SWH95WЦена: 120 лв. / 1бр. В наличност !Точно като моите са. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #7 Отговорено 7 Април, 2010 Олее, не знаех, моя грешка, по рано нямаше. (Боби, сорри) Това вече е друго, за ксенона колега имай предвид, че на обикновен, рефлекрторен тип фар, ще заслепяваш кавото и да правиш (минах през този етап), за много хора това не е проблем, тъй-като са от другата страна на заслепяващите фарове.За тези, за които това има значение, давам този линк цък. Така направих аз и си реших всички проблеми с фаровете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
velko1 2 #8 Отговорено 8 Април, 2010 колега и аз карам една англичанка и го имах същия проблем с фароветепробвах с ксенон светят ама не е много готсега открих решениекупих си лупи с би-ксенон за H4 за 160 лв.и се родихстана супер и се вижда много добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TipoMan 15 #9 Отговорено 8 Април, 2010 Не, че разбирам много, но четох, че за качествен ксенон трябва да се дадат около 1000лв, иначе не е добро решение. И че е добре да имаш ксенон само, ако оригинално колата е с ксенон. Че то фабричен ксенон на нов автомобил струва по-малко Иначе нищо не ти пречи да пробваш с китайски за 70лв . Дори и да ти изгори някоя друга крушка, не е проблем, струва точно 10лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #10 Отговорено 8 Април, 2010 Еми да ви кажа само лоши неща съм чувал за тоя ксенон. Предпочитам да не решавам по този начин проблема. Някой сменял ли е фарове да каже подобрява ли се видимостта, все пак тия фарове са на над 10 години, но да не е да купя нови и да се окаже, че положението си е същото. А не ми се вярва толкова слабо да светят тия фарове, в момента жигулата на един приятел свети по-силно от моите..Stefan Milev добре се е получил ретрофита, но излиза скъпичко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #11 Отговорено 8 Април, 2010 Аз съм със същата кола като твойта и смених единия фар (по неволя) с нов тайвански за 120лв. Определено силата на светене е много по-голяма и фарът изглежда добре като е нов, но фокусирането на светлината е пълен шит. Междувпрочем не съм ходил на реглаж след смяната, а той може да подобри нещата.Бояджията ми пръсна слой лак върху външната повърхност на стария фар - никакъв ефект, просто си е мръсен отвътре и единственото решение е разглобяване, разлепяне и чистене (голяма мизерия). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #12 Отговорено 8 Април, 2010 (Редактирано) Еми да ви кажа само лоши неща съм чувал за тоя ксенон. Предпочитам да не решавам по този начин проблема. Някой сменял ли е фарове да каже подобрява ли се видимостта, все пак тия фарове са на над 10 години, но да не е да купя нови и да се окаже, че положението си е същото. А не ми се вярва толкова слабо да светят тия фарове, в момента жигулата на един приятел свети по-силно от моите..Stefan Milev добре се е получил ретрофита, но излиза скъпичко.Колега това си е проблем на англичанките.Не се коси, сложи си един ксенон 35вата до 6000 келвина макс, и забравяш за случая А и вече е много достъпен нищо не губиш. Редактирано 8 Април, 2010 от TYPE-S Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #13 Отговорено 29 Юни, 2010 За да не пускам нова тема реших да питам тук. След доста колебаене и търсене на алтернативи, в крайна сметка реших и аз да сложа ксенон. Някои гледам, че пишат, че и ксенона не помага на англичанката. Но това твърдение ми изглежда странно, тъй като фаровете й са перфектно направени за ксенон, тъй като набразденото стъкло е вътре и при слагането на ксенона се маха и колата изглежда като фабрично направено с ксенон. Говоря за ксенон с лупи. Но се оказа, че ксенон с лупи предлагат само на три места. xenon.bg и bktuning, като имам съмнение, че и двете фирми предлагат едно й също, и Luxima. Luxima като, че ли предлагат най-добрия ксенон, но тази цена от 400лв ме разби. Доста висока ми се вижда. Цял ден се чудих между ксенона от bktuning и Luxima.. Помислих си, че няма да усетя голяма разлика между двата комплекта, а ценовата разлика е 200лв... И накрая се спрях на ксенона от бктунинг и монтажа ще стане утре. Но имам няколко въпроса. Искам да разбера разликата между скъпия ксенон и евтиния. Лупите при различните ксенони и при тези два модела от луксима и бктунинг не виждам каква разлика може да имат, те не насочват ли само светлината ? Баластите до колкото знам, отговарят само за запалването на газа и ако не са качествени евентуално мога да имам проблема в зимата и по-бавен старт на фаровете. И стигнахме до крушките, които според мен само те определят силата на ксенона. И например, ако не съм доволен от силата на светено с една смяна на крушките и ще стане по-добър от луксимата. Не разбирам много, за това кажете така ли е както аз си го представям ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове