румен петков 2 #1 Публикувано 4 Април, 2010 Става въпрос за Хонда CR-V.Какво означава светещият знак на таблото горе в ляво на снимката? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #2 Отговорено 4 Април, 2010 Не се вижда снимката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
румен петков 2 #3 Отговорено 5 Април, 2010 (Редактирано) http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2959/16...JPHcASwCBUm.JPG Редактирано 5 Април, 2010 от румен петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #4 Отговорено 5 Април, 2010 Катализатор, а мове да е и ламбда сенсор, ако нямаш отделна лампа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #5 Отговорено 5 Април, 2010 Ламбда сонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
румен петков 2 #6 Отговорено 5 Април, 2010 (Редактирано) Имайте в предвид че двигателя работи перфектно.CR-V-то е 1-ва генерация,98г.,126 к.с.Разход бензин извънградско-7,комбиниран-10 литра.Мисля че ако е катализатора,колата ще бъде удушена и няма да върви,а пък аз без проблем вдигнах 100 мили (160 км) в час.Ако пък е ламбда сондата не би ли трябвало разхода да е повишен? Редактирано 5 Април, 2010 от румен петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zeefod 0 #7 Отговорено 6 Април, 2010 и при мен свети. Ако двигателя загрее и го угася и пак запаля не свети, но на студен двигател... Малко като уиндоус-а е , а колата върви перфектно, не мога да я пробвам до 100 мили, защото ограничението е 70 на магистралата, а глобата си я бива, но ускорява перфектно . Инак ми казаха че е ламбда сонда. Мисля, че е около 70 паунда нова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #8 Отговорено 6 Април, 2010 Вероятно може да е подгряването на сондата. Поне такъв проблем има един приятел... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #9 Отговорено 6 Април, 2010 Мисля, че тая лампа е за катализатора... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batkosio 15 #10 Отговорено 6 Април, 2010 На Прелюд 4 и Сивик 5 е индикатор за повишена температура на катализатора, би трябвало и тук да означава същото. А това, че свети не значи че веднага трябва да "удуши" колата, просто в Япония и най-малките проблеми се отстраняват навреме. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
румен петков 2 #11 Отговорено 6 Април, 2010 Индикаторът,свети и при студен двигател,още при запалването.Обаче като загрее колата отвреме на време угасва за няколко секунди.Ако е прегряване на катализатора,би трябвало отначало докато двигателя е студен да не свети. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batkosio 15 #12 Отговорено 6 Април, 2010 Напротив, ще продължи да свети докато не отстраниш проблема- в случая смениш катализатора. Като ти свети чек-енджина как е, и тук е същото. Това, че угасва понякога, значи че има още хляб в него Пиши като разбереш, че имам намерение да монтирам такъв датчик на моята. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
румен петков 2 #13 Отговорено 9 Април, 2010 Да ама знаеш ли колко струва нов катализатор?Аз не знам и не искам да знам.Втора употреба не ми се слага,че не се знае дали няма да има същия проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batkosio 15 #14 Отговорено 10 Април, 2010 В сървиз менюала трябва да има процедура как да се тества дали работи самия датчик- в какви граници трябва да е съпротивлението му обикновено. Провери това и го тествай. Друго не се сещам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
румен петков 2 #15 Отговорено 12 Април, 2010 Нямам ръководство за експлоатация ако това имаш впредвид.Купих колата на старо,и слава богу,ако изключим липсата на ръководство,всичко друго си е на мястото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
румен петков 2 #16 Отговорено 12 Април, 2010 Имам смътни подозрения,че става въпрос за проблем със втората Ламбда сонда която е след катализатора.Някой чувал ли е за подобен проблем и възможните начини за отстраняване? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #17 Отговорено 23 Април, 2010 След като установихме, че колите ни са еднакви, мога да ти кажа на 100%, какъв ти е проблема (вчера го установих на моята).От три дни се опитвам да си намеря гърнета, включително и катализатор. Е за нашите JDM-ки няма, поне не и в мойто градче. Само поръчка от Япония за една камара пари. Та затова минах на вариант преправяне на гърнета от англичанка.Сега по темата. Като свалих моя кат. се втрещих, половината тяло вътре липсва. Изгоряло и издухано назад. Та това, което свети при теб се оказа точно температурен датчик завинтен в катализатора. Моя не светеше, но може и да е светил някога преди да купя колата.Утре сглобявам новите части и ако лампата светне ме посъветваха да дам просто на късо двата кабела от сензора, които се намират под шофьорската седалка и да си карам така без сензор. Не би трябвало да има проблем с работата на колатап.п. Катализатора и двете гърнета ми излязоха £200. За Японските искаха 400. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yor 0 #18 Отговорено 24 Април, 2010 Ако си сигурен че е катализатора може да го замениш с резонаторно гърне,но не от арабите.Ето тук може да проверишhttp://www.lazarov90.com/index.php?option=com_contact&view=contact&id=1&Itemid=3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #19 Отговорено 24 Април, 2010 Благодаря, но не става :Първо, защото съм в UK.Второ - изчистих това, което беше останало в кат-а, и не можах да мина на теста за газове. Висок СО. Нямам АГУ и не искам да имам.Трето - тук законите са по-строги. Имат си даже подвижни станции за ГТП и могат да ти направят ГТП, където те спрат на пътя. Това, че работя в център за ГТП в случая е "утежняващо вината обстоятелство". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
румен петков 2 #20 Отговорено 26 Април, 2010 Та това, което свети при теб се оказа точно температурен датчик завинтен в катализатора.Мерси за информацията,но къде под шофьорската седалка са тези кабели-под мокета,или под дюшемето?Под самата седалка открих само това: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #21 Отговорено 26 Април, 2010 (Редактирано) И при мен е същото, явно буксата е между мокета и пода, но не съм я търсил. Редактирано 26 Април, 2010 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
румен петков 2 #22 Отговорено 15 Януари, 2011 Сега по темата. Като свалих моя кат. се втрещих, половината тяло вътре липсва. Изгоряло и издухано назад. Та това, което свети при теб се оказа точно температурен датчик завинтен в катализатора. Моя не светеше, но може и да е светил някога преди да купя колата.Утре сглобявам новите части и ако лампата светне ме посъветваха да дам просто на късо двата кабела от сензора, които се намират под шофьорската седалка и да си карам така без сензор. Не би трябвало да има проблем с работата на колатаВнимание.Хора,не сменяйте лекомислено катализатора с резонаторно гърне.Аз го направих и резултатът бе че разхода се вдигна с 3-4 литра на 100 км.Писах на Бултрако и от там ми казаха,че температурния датчик в катализатора струва 300 лв.,а самия катализатор -2000 лв....?Значи за да сложите резонаторно гърне и да махнете катализатора с датчика,трябва да сте много убедени в необходимостта от това действие! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #23 Отговорено 16 Януари, 2011 (Редактирано) Явно са ти дали цени за оригинални, JDM части. Помоли някой със CR-V '97-'99-а да ти поръча, или да ти даде VIN-а си, да си ги поръчаш ти. Но, първо поръчай катализатора и виж, дали има отвор за температурен датчик, защото на този дето купих аз нямаше. Ако купиш само кат. ще се наложи да преправяш средното гърне, защото има разлика в дължините на JDM и нормалния катализатори. Ако купиш кат + средно гърне = няма проблем, направо монтираш. Задните гърнета май бяха абсолютно еднакви. Каквото и да решиш, препоръчвам да си завариш гъвкава (мека) връзка на тръбата пред средното гърне.Успех Редактирано 16 Януари, 2011 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
румен петков 2 #24 Отговорено 25 Януари, 2011 Пич (Красимире),вече не знам какво да мисля.Значи контактувах с представител на Хонда във Варна по емайла!!!,и знаеш ли какво ми каза той.По серийния номер на шасито ми каза че моето ЦРВ е било произведено за японския пазар,но внесено в Англия защото и там е с дясна дирекция.Това обяснява защо имам такива екстри като климатроник и автоматично сгъване на огледалата...Та значи този пич ми каза че повишаването на разхода не може да е от температурния датчик на катализатора,а най-вероятно от недобра регулировка на клапаните?Утре бягам да ги регулирам,и ще пиша за резултата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Red 4 #25 Отговорено 26 Януари, 2011 (Редактирано) Пич (Красимире),вече не знам какво да мисля.Значи контактувах с представител на Хонда във Варна по емайла,и знаеш ли какво ми каза той.По серийния номер на шасито ми каза че моето ЦРВ е било произведено за японския пазар,но внесено в Англия защото и там е с дясна дирекция.Това обяснява защо имам такива екстри като климатроник и автоматично сгъване на огледалата...Та значи този пич ми каза че повишаването на разхода не може да е от температурния датчик на катализатора,а най-вероятно от недобра регулировка на клапаните?Утре бягам да ги регулирам,и ще пиша за резултата.Ако не си спечели от 6 от 49 по-добре спри да "контактуваш" с представителството на Хонда!!! Редактирано 26 Януари, 2011 от Red Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #26 Отговорено 26 Януари, 2011 По- високия разход мисля, идва от това, че си махнал катализатора, а не от температурния датчик. За клапаните не знам, може и от тях да е.И да, спри да контактуваш с Хонда дилъра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
broker- 7 #27 Отговорено 26 Януари, 2011 И особено с "КАРАДА" Варна. Несериозни и некомпетентни са. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Red 4 #28 Отговорено 26 Януари, 2011 Пълни срутници са !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
low_rider 0 #29 Отговорено 26 Януари, 2011 момци мооомммцциии момци .................. това е OBD2-A което ще рече че е с 2-ламдсонди първата на колекторите всеки знае за какво е 2-рата е да мери количеството преработени изгорели емиисии от кат-та това всичко е направено за екология ............. и сега по темата ............ изкарваш 2-рата сонда и е запушваш с друга няква ............ а тази 2-рата сонда е връзваш някъде около тубата на кат-та без да го откачаш от буксите и наи много да ти светне веднъж за година и след като изгасиш колата сичко се трие след това като е запалиш нищо няма да свети.................. общо казано това е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #30 Отговорено 26 Януари, 2011 Младеж, младееееееееееж, младеж ........... колата е JDM, с 10-цифрен VIN. Има две букси с 2/3 пина за (само)диагностика. Ламбда сондата е точно пред кат-а, а отзад в самия кат има температурен датчик. Ако кат-а прегрее светва жълта лампа на таблото(не енджин-чека, а отделна).Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madrugada 12 #31 Отговорено 26 Януари, 2011 баце закачи я на компа някаде и ше ти кажат за кво става въпрос Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
low_rider 0 #32 Отговорено 26 Януари, 2011 хахаха......... кат-та почва да работи ефективно след 450-градуса .......а това което ти го казваш е се едно да сложиш термо датчик на огън и да го чакаш да прегреее .......... неадекватна логика имаш успех с нея аз сам до тука Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #33 Отговорено 26 Януари, 2011 (Редактирано) Я да видим, какво има тук - "Ръководство за експлоатация на CR-V". A в него хоп ........................... "неадекватната" ми логика в картинки .................................. Контролни прибори. Какво е номер 6 .................................. Катализатор .................................. Червена стрелка - датчик за прегряване на катализатора. Червено кръгче - ламбда сонда. ..........................хахахахахахахахахахахахахахахахахахахах Редактирано 26 Януари, 2011 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #34 Отговорено 26 Януари, 2011 (Редактирано) Др.Паунов ходихте ли при Добри знам че при него малко на тото го играе но поне една диагностика предполагам ще успее да направи.Ако не тихомир като се прибере от софия / момчето си разбира от работата / ще ви каже кое как и защо Успех ! Редактирано 26 Януари, 2011 от SH3M37A Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
румен петков 2 #35 Отговорено 26 Януари, 2011 Др.Паунов ходихте ли при Добри знам че при него малко на тото го играе но поне една диагностика предполагам ще успее да направи.Ако не тихомир като се прибере от софия / момчето си разбира от работата / ще ви каже кое как и защо Успех !Пич,явно си от Тутракан.Има го варианта и при Добри,но вече станах хахо.От една страна,явно забелязах че след махането на катализатора,разходът се вдигна,а от друга представителят на Карада Варна каза че е от реглажа на клапаните.Май не му вярвам,защото двигателят работи идеално,свещите са като нови и бели,няма пляскане сутрин при запалване като е студена.Благодаря за съветите,но имайте в предвид все пак,че моето ЦР-В е особено животно,само за японци и има САМО 1 ДАТЧИК на катализатора!В юзър гайда който видях по-горе се виждат 2 датчика на катализатора.Говорих с един приятел който има същото ЦР-В,и той ме посъветва да не бараме клапаните,че не се знае каква беля ще направим.Последно пак се насочвам към датчика,но ще търся втора употреба,защото в Карада ми казаха, че за да ми го доставят,трябва да го поръчат от Япония и ще дойде след повече от месец.Пак мерси за съветите.Нямам самочувствието на непогрешим и приемам съвети от всеки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
румен петков 2 #36 Отговорено 26 Януари, 2011 Я да видим, какво има тук - "Ръководство за експлоатация на CR-V". A в него хоп ........................... "неадекватната" ми логика в картинки .................................. Контролни прибори. Какво е номер 6 .................................. Катализатор .................................. Червена стрелка - датчик за прегряване на катализатора. Червено кръгче - ламбда сонда. ..........................хахахахахахахахахахахахахахахахахахахах Красимире,явно имаш юзър гайда на руски.Що не ми го пратиш на doktor_paunov@abv.bgЩе ти бъда много благодарен, Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #37 Отговорено 27 Януари, 2011 Да от Тутракан съм родум но живея в Варна от доста време Не мога да сравня лекия автомобил с джип-а но предполагам катализатора играе еднаква роля за всички но може и да греша.При премахването на катализатора при моя сивик разхода си остана 1 и същ стана само още по шумна от обичайното ;) ,не знам дали от 1 катализатор може да ти се покачи с 2 литра разхода при положение,че той играе роля на филтър.А на една кола катализатора се запушва от некачествени горива или добавки към горивото, както и ако колата гори маслоили става на мармалад вътре понеже вече е стар и са разпада вътре...и все пак си го махнал дано си сложил резонансно гърне на негово място не просто тръба.за клапаните ми са струва че оня те качва яко на крушата с тези клапани... не ти ли чукат не бери грижа , а и съм чувал че е по добре да ти чукат отколкото да са ти натегнати а и след премахването на катализатора този датчик увисва / би трябвало да бъде изолиран и зачистена грешката на компа / така разсъждавам азУспех ще следя темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #38 Отговорено 27 Януари, 2011 Румене пробвай да го свалиш от тукhttp://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=14345&pid=136092&st=0entry136092В пост N9 - "Слави CR-V" е това ръководство. Ако не стане, ще ти го изпратя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
румен петков 2 #39 Отговорено 27 Януари, 2011 Румене пробвай да го свалиш от тукhttp://forums.hondab...=0В пост N9 - "Слави CR-V" е това ръководство. Ако не стане, ще ти го изпратя.Ок,стана.Сега почвам да го чета.Еди въпрос ако знае някой.Може ли разхода да се вдигне от недостатъчно масло в двигателя?Днес се сетих да погледна щеката и се оказа че нивото е под минимума. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZAPPA 39 #40 Отговорено 27 Януари, 2011 (Редактирано) Колега, прочетох цялата тема и искам да ти кажа,че повишаването на разхода на гориво не е свързано с махането на катализатора (или поне не драстично повишаване с 3-4 литра, както си писал), това че маслото ти е било под минимума също не може да влияе на разхода на бензин, просто не си долял навреме. Ако мотора ти е тих, не пипай клапаните и въобще тази операция я възложи на много проверен механик. Ако искаш колата ти да е в ред, просто започни от кадърна диагностика, тогава сменяй датчик, сонда или катализатор (и то с оригинални). Всичко друго е гадаене, преправяне по нашенски и накрая изакване върху автомобила . Между другото, освен Хонда имам и едно Мицубиши, на което ми присветваше чека при яки скорости, т.е. при здраво нагряване на катализатора. Изтърбуших го, с което реших проблема. Освен това започна да върви още по - добре, а разхода не ми се е променял (като имаме предвид, че и без това гори като ламя ) Редактирано 27 Януари, 2011 от ZAPPA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове