respawn 26 #1 Публикувано 2 Април, 2010 Здравейте Въпрос с повишена трудност.Значи на колата ми има понижаващи пружини H&R 45/45. До тук добре искам да я смъкна опред с 2-3 см, но тук идва вече проблема как? Не искам да режа пружините и възможно ли е да се получи някак си? Може би ще има въпроси защо искам да я смъкна с толкова,ами чудех се защо се получава тази разлика в разтоянието между гумата и калниците отпред и отзад. Самата кола опред е по-ниска, от колкото отзаде ама рализката в калниците е огромна одзад има разтояние м/у гумата и калника 3 пръста а опред е почти 5. И за това искам да го направя някак си за да я няма рази разлика или поне да ги изравня защото така не стои както трябва. Аз мислех и стигнах до извода ,че може пружините да са омекнали одзад,но днес се разрових из нета за снимки с такива пружини на кончерто и те седят така "горзно" а не бяха 1-2 снимки. Давайте идеи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #2 Отговорено 3 Април, 2010 4 см никак не са малко за смъкване. Ако искаш все пак да имаш караема кола по нашите хубави пътища, по-добре не я смъквай повече. Предлагам ти да се поразровиш за повече инфо, дали няма начин да подложиш нещо отзад. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #3 Отговорено 3 Април, 2010 Колата не е толкова ниска и позволява да се смъкне малко опред,но не съм казал че искам да я смъкна 4 санта ами искам малко да компенсирам това разтояние в калниците дори то да е 1 пръст Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #4 Отговорено 5 Април, 2010 Никой ли няма идеи как да я смъкна ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #5 Отговорено 5 Април, 2010 (Редактирано) Пружините ти за отгоре със сбити намотки като моето ФК предполагам?Това ти позволява дори и като я резнеш 1,2 намотки после със флекса да я изравниш носещата намотка ,така че да стане оригиналдъ! Играй им със флекса,и аз така мисля да правя ,че и моите са малко по високи от колкото трябва да са . Пружините понижаващите са достатъчно твърди,за да си позволиш рязане със 1,2 намотки.Разликата от преди да я резнеш няма да е осезаема,гаранция!П.П. Със колко намотки е ХР-а? Моето ФК е 13 отпред и 12 отзад. Редактирано 5 Април, 2010 от PETE_TONG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #6 Отговорено 6 Април, 2010 То кончерото нали малко РОВЕР пауър си пада и опред е с различно окачване но отзад до колкото виждам е като на сивик 5 и 6. Но намотките неги заня колко са ,ще провея и ще пиша. Тия дни ще сваля пружините да обмисля вариянта какъв да е.П.с. А това с лапата на амортисиора дали няма да стане да се захване малко по нагоре от оригиналното му място и така колата ще падне малко надоло :? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #7 Отговорено 7 Април, 2010 опред са 7 витки а отзад 11, трябва тия дни да ги смъкна и да обмисля вариянт ,но никой ли няма идея дали ще стане с качването на лапата по нагоре на амортисиора ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sliokoto 0 #8 Отговорено 26 Април, 2010 аз сам с сащият проблем ровер 216 92г. тои има 4 вариянта които не занм дали са много удачни 1. да режиш прожините ( но не ми се режат защото може да стане нестабилна ) 2. да се смени предното окачване това означава главини носачи и темподобни 3. да се продалжи на амортисиора наи малкото ф коеро го закрепва за тампона с 4 5 см така че да се навие още 4. да се пуснат по далги вежди Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #9 Отговорено 27 Април, 2010 Хммм по 1... можеш ,но пружината ти ще стане по твърда може да изкача горе от чашата също така вече е доста по чуплива! 2 по добре си вземи едни кит от всичко нужно на АВО който е с регулировка3 това няма да можеш да го направиш защото аз си изгубих един ден в това да се разглобява и т.н. Защото стержена е на 2 размера а за да се пристърже на струг трябва да се хване а няма как, просто както е самата гайка горе варви на един диаметър а после става надоло двойно по-голям.4 няма да коментирам Има решение по върпоса с по ефтин вариянт от 1 до 4 но да видим ако стане тук ще напиша Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #10 Отговорено 27 Април, 2010 (Редактирано) Няма проблем да се нареже резба на стержина,стига стругаря да си разбира от работата. Аз лично съм виждал как се няразва резба и става почти като оригиналната резба,и момчета до ден днешен няма грижи. Това е препоръчително да се направи на стоков амортизатор ,ако смъкваш повече от 40мм,защото заради вече окъселия ход на амортисьора който вече е и под напрежение заради спортните пружини,ще почне да не обира толкова добре постъпателните движения на купето и ще подскачаш като пуканка. Да оставим на страна ,че ще ти се види сметката на шоковите тампони за 1 месец.П.П. Аз съм отпред 40мм надолу със стоков амортисьор и няма проблеми като подскачане,клатене,нестабилност във завой и прочеее. Имам проблем вече със задържането на стоковата седалка във завой! :lol: Редактирано 27 Април, 2010 от PETE_TONG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #11 Отговорено 27 Април, 2010 Можеш да смъкнеш с ибай-ските коиловери, но с заводски амортисьор ще подскачаш. Бях с такива за няколко месеца и ги махнах просто скачаше много и друсаше много. На пук на всички мнения и легенди за счупени, измъкнали и т.н пружини си отразях моите само с по една витка. Получи се точно това което исках малко по стегната и доста по ниска от заводското. Единственото за което ме е яд,че отзад остана малко по висока и трябваше да отрежа още половин витка. Карам така вече четвърти месец не съм намалил на завой(както преди така и се си влизам в тях) колата не скача, не карам с макс 40км/ч в града(това се получава с ибейските) и не са излезли от никъде. Това е лично моето мнение, пределно ми ясно че окачване за 1000$ е по добро от рязаните пружини, но при положение,че колата ми струва има няма 2к и че се кара само в града мисля,че рязаните пружини са по добрата инвестиция. п.с. само да добавя,че в момента моето окачване не отстъпва на нищо пред едно ФК за 400-500лв. проверено същата кола, същия мотор, само дето с ФК ти падат зъбите... за жълти амортсисьори и червени пружини става дума, не регулируемо, не знам точно коя серия е. п.с.2 не се заяждам с никой, не убеждавам никой, просто си изказвам мнението. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #12 Отговорено 27 Април, 2010 Отделих 1 ден за да разглобя окачването опред и да проверя исках да я смъкна с около 2см още. Нищо че е смъкната с 4,5 см от нормалните пружини. При когото ходих ми каваха че няма да стане това с пристръгване на стержена и навиване на още резбра надоло за да свие пружината при самото натягане отгоре на гайката. И ги питах защо нали, доста хора ми казаха ,че така можело да се смъква. И отговора беше че когато амортисиора е на колата той не седи в най-горно положение за да свие пружината от нарязаната резба надоло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове