PREDATORA 1 #1 Публикувано 2 Април, 2010 Здравейте колеги, ето и чудото което искам да подвържа,с това чудо ми дадоха и схема на връзване но е показана с подаване на контакт и тогава натискам ключа с предпазителя и той спира само захранването на стартера Ето Схемата но аз искам да си я направя след като затворя предпазителя и върне ключето на OFF автомобила да огасне ... с две думи да подам контакт на целият аввтомобил с натискането на ключа с предпазителя(той е 20А) ето и негова снимка ето как изглежда и в заден план ако някой може да удари 1 рамо как да го вържа и дали този ключ ще издържи! благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #2 Отговорено 2 Април, 2010 Мисля , че ще имаш проблеми с имобилайзера - като начало , ако ключа на автомобила не е на близо ...До колкото разбирам искаш с ключето да включваш/изключваш "на контакт" , а с бутона да пускаш стартера . Ако е така - не е никак сложно - от клемореда на съществуващият контактен ключ си пускаш паралелни кабели /2.5 квадватни мм. до метър растояние ще свърши работа/ до това "чудо" - разгледай ел.схемата на автомобила.И малката подробност с ключа на автомобила,който според мен трябва да е на сегашното му място / завъртян за да не блокира механично заключването на волана и да задейства имобилайзера/. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PREDATORA 1 #3 Отговорено 2 Април, 2010 точно това искам да направя =) тя колата имобилайзер няма за закл на волана съм съгласен -) сега си търся книжката да видя кое къде да сложа благодаря за инфото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pe6o74 41 #4 Отговорено 3 Април, 2010 Не си разваляй оригинала! Представи си колко време ще ти отнема всяко палене(а и гасене) : парво вкарваш ключа в патрона,после вдигаш тоз червения капак,даваш на он,пускаш капака,след това натискаш бутона старат-аз не бих си го причинил никога.За ежедневна употреба е даже и объркващо. Помисли и от гледна точка на сигурноста,която е по-важна в случая. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #5 Отговорено 3 Април, 2010 (Редактирано) http://vbox7.com/play:52d3eaa2 :D Извинявам се за оффа! Излищни разправий. Редактирано 3 Април, 2010 от fenabg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PREDATORA 1 #6 Отговорено 5 Април, 2010 Не си разваляй оригинала! Представи си колко време ще ти отнема всяко палене(а и гасене) : парво вкарваш ключа в патрона,после вдигаш тоз червения капак,даваш на он,пускаш капака,след това натискаш бутона старат-аз не бих си го причинил никога.За ежедневна употреба е даже и объркващо. Помисли и от гледна точка на сигурноста,която е по-важна в случая.при затваряне на капачето автоматично се връща на офф -) и тогава трябва да огасне колата с две думи след като я запаля и искам да огася само затварям червеният предпазител Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове