MakaveliTheDon 0 #1 Публикувано 29 Март, 2010 Здравейте, всичко беше нормално до днес сутринта,когато се качих и ми направи впечатление,че скоростите влизат трудно след това установих че съединителя е доста омекнал от последното каране Интересува ме ако евентуално това е проблема цената на съединител за Прелюд 98ма и също така как е устроен(2 помпи ли са или една и т.н.) Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #2 Отговорено 29 Март, 2010 Като за начало погледни дали има достатъчно течност в казанчето на съединителя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MakaveliTheDon 0 #3 Отговорено 30 Март, 2010 (Редактирано) Има течност... от какво може да е друго? Педала е доста мек и вече почти не могат да се вкарат скорости,когато е запалена колата,когато е изгасена скоростите си влизат ..... а съединителя определено не е наред Помагайте .. Редактирано 30 Март, 2010 от MakaveliTheDon Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
logoH 12 #4 Отговорено 30 Март, 2010 Отиди при Омбре и ще ти се реши проблема.Цената на съединителя варира , за качествен около 300 кинта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #5 Отговорено 30 Март, 2010 Помпите са две / долната някои наричат "работен цилиндър" / и твоят проблем е от там. Вариант за ремонт при Омбре, но не за смяна на съединител. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel Panayotov 4 #6 Отговорено 30 Март, 2010 ако е долната помпа ще губи течност аз съм за горна помпа гумичките са заминали и не прави налягане щот връща в казанчето залагам една бира за горна помпа но след нея ще се обади и долната Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #7 Отговорено 30 Март, 2010 Ако е горната ... - хич не губи и що четеш това в скобите с другото ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MakaveliTheDon 0 #8 Отговорено 31 Март, 2010 (Редактирано) Така тъй като казанчетата са били две и не сме видяли,че в едното няма нищо,сипах спирачна течност и бащата го обезвъздуши и всичко се оправи,но когато я оставих за смяна на консумативите днес майстора каза,че течността вътре имала странен цвят,каквото и да означава това .. ? Редактирано 31 Март, 2010 от MakaveliTheDon Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #9 Отговорено 31 Март, 2010 Вероятно си гледал в казанчето за спирачките. Това за съединителя е по-малкото, пак със спирачна течност и е само едно. Странен цвят вероятно означава, че е потъмняла течноста и е за смяна. Вие каква сипахте? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko iolov 0 #10 Отговорено 31 Март, 2010 и на мен ми стана така и се оказа че не съм доливал скоро течност и като долях тррябваше да се обезвъздушава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
submarin 0 #11 Отговорено 31 Март, 2010 И аз имам същия проблем със съединителя от няколко дни на моята хонда акорд `95 купе .симптомите са доста подобни с тези на прелюда.Омекна педала няма загуба на спирачна течност ,доливах и обезваздуших но проблема си остана също така и при мен старата спирачната течност има тъмен цвят.Благодарско предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
predatov 58 #12 Отговорено 31 Март, 2010 Така тъй като съм сменил, първо долна защото просто една сутрин станах отидох до колата натиснах педала на съединителя, и той просто падна долу и не стана След като го сменихме майстора ми каза, че често се случва след смяна на някоя от помпите тръгва пък другата като след приблизително 1000 2000 километра почва да пада и тя. Та след смяната минах към 2000 километра и почна бавно и славно да пада съединителя и така докато не смених и тази помпа която беше се испишкала в купето зад педалите.Можеш да погледнеш за теч там, ако е от горната, а и по принцип долната ако испусне течност пада изведнъш не постепено.Това от мен Акорд купе 1996 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Percussive 2 #13 Отговорено 31 Март, 2010 И аз имам акорд като на колегата над мен.И при мен се случи същото.Една сутрин се качих в колата и видях,че зад педалите ми е изтекла течност.Отворих,налях до горе за да ида до сервиза,свалиха ми и двете,защото и двете бяха заминали занесох ги на Симеон в една от пресечките понеже има един много добър майстор,който ги рециклира и за 40лв ги направи и двете с гаранция 1год.Ако колегата го интересува да пише и ще му дам координати.Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MakaveliTheDon 0 #14 Отговорено 1 Април, 2010 Странен цвят вероятно означава, че е потъмняла течноста и е за смяна. Вие каква сипахте?Сложихме Дот 4,но майстора каза че ще я смени цялата,че не му харесвала .Благодаря за отговорите колеги Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
submarin 0 #15 Отговорено 1 Април, 2010 И аз имам акорд като на колегата над мен.И при мен се случи същото.Една сутрин се качих в колата и видях,че зад педалите ми е изтекла течност.Отворих,налях до горе за да ида до сервиза,свалиха ми и двете,защото и двете бяха заминали занесох ги на Симеон в една от пресечките понеже има един много добър майстор,който ги рециклира и за 40лв ги направи и двете с гаранция 1год.Ако колегата го интересува да пише и ще му дам координати.Поздрави!благодаря за предложението но не живея в бг . идва така че трябва да сменя двете помпи наведнъж за да нямама главоболия пак с тях близко бъдеще? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toniemi 0 #16 Отговорено 5 Април, 2010 И на мен ми се случи вчера същото,омекна педала и трудно включваше.В казанчето нямаше течност,долях ДОТ-3 така пише на капачката,не се подобри положението.Когато реших да обезвъздуша ,педала ептен пропадна и колкото и да помпах не се вдигаше.Два пъти обезвъздушавах,почти се бях отказъл вече когато приложих следното.Хватах педала с ръка и го движих с многократни,рязки и силни движения напред-назад,докато най-после помпичката засмука от казанчето и педала се вдигна.Но пак е мек и има няколко см празен ход,не знам дали това е нормално,иначе всичко си работи нормално,включва скоростите добре.Долната помпичка ми е леко омаслена при маншончето,явно е за смяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toniemi 0 #17 Отговорено 5 Април, 2010 (Редактирано) Да попитам,за тези помпи продават ли се нови гумички или се сменят целите?ЦРВ-98.Къде и колко струват? Редактирано 5 Април, 2010 от войводата/cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове