Jump to content

Recommended Posts

ЗдравейтеДнес по време на движене, както не бях палил колата 2 дни (и през тия два дни се изля пороен дъжд, както и да е) докато си маневрирах из улиците колата изгасна и светна чек-а. Следващите мигновени 2 - 3 опита да запаля бяха неуспешни (върти на стартер и светва чека). Тествам веднага насред улицата - излиза грешка 15. Изчаках 1 минута без нищо да правя и рекох да запаля - запалих, няма проблем :plane: След което докато си карам за да стигна до работа, при тръгване от сфетофар, забелязвам че като изръчкам колата, при около 4000 оборота оборотомера започва да прави магарии - до около 3500 об стрелката си се вдига плавно, всичко точно, като мине 4000 оборота започва да прескача и прави идиотски движения (по-възрастните, ако се сещат как правеше стрелката на километража на москвич осмак или ЖУК, как стрелката играе между 40-80км/ч - ето така ми играеше стрелката на оборотомера). Стигам си до работата, махам минусовата клема на акумулатора за около минута - две, след което тествам - няма грешка, няма нищо, рекох да изпробвам на място оборотомера - работи отлично, стрелката си се движи плавно, няма да "прескача", няма ядове, все едно нищо не е било. Само стрелката на оборотмера се шашка, иначе колата я усещам че си набира и влиза в обороти, не се дави или нещо от сорта, но оборотомера не показваше точни данни.Колата е тази която е написана в профила ми (Сивик 5 с D15B2).На какво може да се държат тия аномалии ? Цяла зима не съм имал подобни ядове и т.н. Да не би някоя хлабава връзка от това че 2 дни валя дъжд и се е появил окис нещо или запотавяне по кабели (по-скоро контакти, буксите) вътре в делкото ? Не е меин реле-то, не ми го предлагайте като вариант ;)Мерси.

Редактирано от Mahadeva

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аномалиите ти се дължат на намокрено делко и най-вероятно сцепена капачка и/или кабели на свещите. грешка 15 обикновено е признак за скапан комутатор. Ако искрата прескача където не и е мястото е съвсем нормално да ти се шашка и оборотомера, все пак кабела за оборотомера тръгва от комутатора, които е на 10мм от бобината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, как да се уверя, че от капачка и/или кабелите е проблема ? На тъмно да гледам дали прескача искра, да пръскам с вода или ? Или по-точно, как да проверя комутатора дали е добре... ?PS: сутринта когато ги правеше тези магарии, около мотора беше сухо като в Сахара, видно нямаше вода никъде около делкото и т.н., но все пак едно е да е мокро, друго да е влага (а от тия дъждове, със сигурност е влажно).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера пак по същия начин изгаснах по време на движение и колегата беше прав - капачката бе сцепена и прехвърчаше искра. Въпреки че външно не се личеше къде е спукана капачката, отвътре се виждаше цепнатината. Сега сложих нова, да се надявам че повече няма да имам проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...