Jump to content

Recommended Posts

Заводските лагери са със широчина приблизително 17,5 мм,но се наложи подмяна.Свиркам си с уста,поръчвам ги по каталожен номер и ми идват с широчина 19,4.До тука добре биелата и петата носят тази широчина,НО след поставянето на широките лагери се получава асиметрично разминаване-разминават се с по 1 мм по оста на сечение на шийката на вала.Върнах тези лагери и поръчах от друго място и с друга марка пак по каталожен номер,но проблема си остана-отново дойдоха широките лагери,които се разминават.При така създалата се ситуация се налага да поръчам лагери от Б18Ц ИТР,въпреки че и там излизат двата размера(поне излиза и този който ми трябва,но ги няма в наличност в БГ) и точно тези два размера ме озадачиха,защото на ИТР биелите е абсурдно слагането на широките лагери,защото биелите изобщо нямат широчина за тях. Моля,който се е сблъсквал с подобен проблем да сподели решението !!!

Редактирано от Martin Raynov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

брато ето ти номер.. виж тези дали ще ти свършат работа :cool: AEB4592 :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиша бързо и ясно ! така значи на този мотор НЯМА слагани такива лагери ! нито на 1.6 , 1.5 ,2.0 , 2.3 и прочие сичките са от 18.5 до 20 интервал масово са 19.5 и 18.5. Така и мисалта ми е следната значи ако си с тея размери лагери 41.976-41.998 шииката на вала и 1.501 дебелина на 17.5 широчина.. значи коляновиа вал е от ЕР - мотор на прелуд :Д които е 82 г - 90 г модел :D само на този модел го има този размер лагери :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери ли в сървиз менюъла какво пише за тези лагери?До колкото аз оспях да се изуча лагерите са на цветове с различни размери и луфтове.На вала има едни букви и цифри който обозначават къде какъв лагер тр да сложиш.като го сложиш, мериш луфта, при по-голям слагаш следващия по мярка по-малък лагер, при по-малък обратното.Не съм специалист, но това съм прочел това споделям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,споделих конкретни факти,но май не сте ме разбрали правилно.Забравете за сервизни каталози,справки в нета и други тем подобни.Говоря ви от името на човек,който в момента има два разглобени двигатела в гаража(Б18Ц4 и Б18Ц-спек Р)и пак казвам,че и двата двигатела са с лагери със широчина приблизително 17,4-5(не съм ги мерил с микрометър и не ми се търсят размерите с точност до стотна).Забравете за колянови валове от Прелюди и други тем подобни,защото проблемът е сериозен(лично за мен не е толкова сериозен,защото ще поръчам от чужбина АЦЛ-и със сериен номер 4Б1925 и ще си реша проблема) и нека заедно да разберем къде е уловката.ПС:Пиша бавно,но явно не толкова ясно-направил съм доста моторетки(и трите ИТР-ски мотора,за които аз знам в БГ са минали през моите ръце),така че не приемам хипотези,а конкретни случаи свързани с практика и реално разрешаване на проблема.ПС2:Ако мога утре ще пусна снимки,с които ще матирам всеки теоретик :cool: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

The connecting rod bearing width on the B16A,B17A, B20B/Z, and B18A/B is apporoximately 19.5 mm. The connecting rod bearing width for the B18C1, B18C5, and B16B is approximately 17.5 mm (ca. 1.4-2mm narrower at the crank). The same narrower width happens at the small end of the rod. The B18C small end width is approx. 2mm narrower than the other Honda B series rods' small end width Страшно инфо !!!http://forums.hondatuningmagazine.com/70/6...uild/index.html

Редактирано от Martin Raynov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И са кво коляновия вал не е от PRELUDE така ли ? :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

къв прелюд кви 5лв.... просто това са т.нар GSR лагери и те са по-тесни и с друго покритие и да, на другите Б серии са различни.Марто сори ама чак сега ти видях темата. Ако разбирам правилно си се оправил с информацията нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Емо благодаря,че изказа мнение и подкрепяш моята теория(взаимствана и потвърдена от по-горния линк)!ПС:Не се доверявайте безкористно на специалистите в магазините за авточасти!!!

Редактирано от Martin Raynov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е да се каже в прав текст , че лагерите на б18ц1 ГСР ( ц4 ) и б18ц5 Тайпер са едни и същи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно това исках да кажа и аз. До сега съм слагал само лагери на ACL но и в двата случая поръчвах такива за b18c1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...