Jump to content
ШМИРГЕЛ

Аутсмух на Акорд'95 Usa Aerodeck

Recommended Posts

Здравейте!Имам на 1800-1900 оборота едно издрънчаване на аспуха, много дразнещо.От коментари с колеги разбрах, че не е рядкост при този Акорд.Имам усещането, че е заради задната мека връзка, но незнам какво да я правя.Аспухджиите вдигат ръце.Меката връзка е здрава, на около три години, купена от БГ, но явно добра.Задното гърне ми е на 1 седмица.Тампончетата по аспуха са нови с точни размери, по каталог от Walker в Пловдив.Предния тампон на мотора е сменен преди година.Тези ремонти са правени защото са били нужни заради тях си.Дрънченето си го е имало и преди тях и след тях.Преди три години, когато си докарах колата от Германия го нямаше, но задната мека връзка беше издухана.След смяната на меката връзка не дрънчеше известно време, но постепенно се появи.Има ли компетентни аутсмухджии във форума по отвратителния ми проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаха брато смени гЪрнето и ше се опраи на 100 процента е от тва вече се е исипало.. значи това го прави само на 1 и същи обороти нали и предимно на по ниските :) ебати ауспухаджиите.. слагаи един пожарогасител Узад и забраваш и тоя шум.. (е може да се появят по дразнещи но поне ще ти прави кеф на душата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

А сигурен ли си че не закачано някаде на бордюр примерно докато паркираш на задна?Има го тоя момент леко да се изкриви тръбата и да придрънква....Огледай самата тръба да не е подбита?Аз на англичанката 4 пъти вече сменявам "завоя" преди гърнето.Изкриви се леко и почва на ниски да придрънква(удря се в резервоара :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,има едни ламаринени кожуси на катализатора или първото гърне.те са от две половини и са хванати с болтчета с глави 10мм.много често като минат годините и когато ръждата си каже думата започват да дрънкат и вибрират в самото гърне.имаш ли такива неща по колата си отдолу?ако имаш сигурно те те дразят точно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, благодаря ти за идеята, но просто съм пропуснал да го спомена.Когато се появи дрънченето, една по една изкормих всички ламарини, та чак и тази-на колекторите.Проблема не е там със сигурност.Господата, контролиращи цензурата, трябва ли специално да бъдат сезирани?Момци, карайте си GTI-ките и ги сменяйте с GSI-ки, а не със Сивици.Благодаря за разбирането!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаш ли накрайник, може от него да е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше точно от накрайник. Като потеглях дрънчах все едно имам вързана празна консерва отзад. Свалих го, изкормих го (извадих една ламаринка дето се беше разпоила), стегнах го и всичко е ток.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не търпя такива накрайници и каквото и да било увеличаващо шума в каквато и да е степен.Дрънченето го има и с новото и със старото гърне, така че няма да е от там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Еми правиш план"б"-качваш я на канал,някой дава газ от купето до към 1800-2000 хил оборота и гледаш от къде дрънчи :dry: После е лесно.Успех и дано съм бил полезен. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

качваш я на канал,някой дава газ

Правено е. Проблема е, че на празен ход го няма и трябва да се прави на полусъединител. Преди да си сменя съединителя го правих няколко пъти до запалване на феродото и нямаше резултат. След като го смених вече ме е страх да го правя, защото не се знае новия ми "марков" съединител от с.Марково колко ще изкара. Редактирано от AERO-ШМИРГЕЛ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Имам едно предположение.Не е от АУСТМУХА....Ти всичко си пробвал брат.Аз не разбирам по принцип, ама като гледам...

Редактирано от uBaHoB

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз го имах този проблем, незнам как се появи, но пак се появяваше при определени обороти. Предполагам че е свързано с резонанса. И аз лягах от долу но така и не разбрах от къде идва. Накрая с една дъска го заудрях навсякъде, не силно разбира се, и взе че се оправи, естествено незнам как. Пробвай и пиши.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Проблема е, че на празен ход го няма и трябва да се прави на полусъединител.

План "В" тогава :( Качваш я на канал.Щом само на полусъединител ракзклати крайното гърне и ако опира някаде е от сгъвката.Пояснявам-слизаш под колата,хващаш крайното гърне и го разклащаш леко наляво и надясно.Гледай дали не опира от завоя преди гърнето;)Пак да те питам-закачал ли си я в бордюр(камък,неравност) на пракиране на заден ход-ако да е от там на 99% съм сигурен.може да си изкривил и "ухото"на гърнето където се закача тампона.Разгледай(опипай) и тръбата за не е подбита.Да си махал катализатор?п.п.Времето днес е добро за преглед.успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро ще мина на номера с дъската.Никъде не е удряно, гърнето е чисто ново, на 10 дни.Правеше го и със старото гърне.Катализатора не е пипан.Имам съмнение в меката връзка и ще обясня:Възможно ли е оригиналната мека връзка да е направена само от мрежа на няколко пласта, а връзките, които се продават са между мрежите с една лента като гофре? Ламелите на гофрето вибрират удряйки се едни в други заради това, че вибрата е аксиална спрямо посоката на газовете. Трябва да започна да свалям отделните части от зад една по една за да си проличи от къде е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...