ivaivalito 8 #1 Публикувано 21 Март, 2010 Здравейте имам следният проблем Днеска цял ден колицата си ми вървеше перфектно .Вечерта тръгнах да обеснявам как е най -лесният начин да се провери дали работят цилиндрите тва е като се откачи кабела на свеща на дадения цилиндър и ако не си промени поведението значи не бачка. Та дърпам аз кабела на 4ти цилиндър гледам дали дава ток Пуска искри всичко ок тва на запален ДВГ тръгвам да го слагам и изгасна колата .Д15Б2 мотор Върни но не пали Какво ли не пробвах бушони ,бутах ме я въобще все едно няма ток нещо е изгоряло според мен .релета гледах бензин имам газ имам незнам .Никога не ми се е слу4вало има ли хондата Бубина комутатор ? Къде се намират евентуално и може ли да са ги изгорил нещо с тоя кабел да е дало на касо въобще супер куриозна случка... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #2 Отговорено 22 Март, 2010 Съвсем нормална случка. Не се вадят кабелите на свещите, защото бубината като не се разреди изгаря. Намира се в делкото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivaivalito 8 #3 Отговорено 22 Март, 2010 Съвсем нормална случка. Не се вадят кабелите на свещите, защото бубината като не се разреди изгаря. Намира се в делкото.Тя ли е за смяна и лесно ли се сменя ?Тва само при хонда ли е щото на другите коли не съм имал такъв проблем ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #4 Отговорено 22 Март, 2010 Бобината по-описаная от теб начин гърми на мига....баща ми така гръмна моята..не е скъпа ,към 60 кинта и се сменя лесно! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #5 Отговорено 22 Март, 2010 И аз така си играх един път, и смених комутатор това е проблема 99% или бубината ама те нали са в едно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #6 Отговорено 22 Март, 2010 Комутатора и бубината са в делкото, но не са на едно Сваля се капачката на делкото, бубината е това най-голямото и черно с 2 кабелчета, държи се на 2 болта. Сменя се за 5 минути Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivaivalito 8 #7 Отговорено 22 Март, 2010 (Редактирано) A как да разбера кое от двете е изгоряло ?И мога ли да объркам нещо центровка ? Редактирано 22 Март, 2010 от войводата/cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #8 Отговорено 22 Март, 2010 Можеш като измериш съпротивлението на 1вичната и 2ричната намотка дали е в норми(има ги в повечето мануал-и) или да вземеш от приятел бобина/комутатор за тест. Не можеш да объркаш центровката докато не развиеш болтовете на делкото тези с които е захванато за главата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
j0r0 0 #9 Отговорено 22 Март, 2010 Да,не разглобявай делкото от главата или отбележи положението му с нещо което не се изтрива лесно Свали само капачката,ще имаш достъп навсякъде и няма да имаш ядове после Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TYPE-S 1 #10 Отговорено 22 Март, 2010 Комутатора и бубината са в делкото, но не са на едно Сваля се капачката на делкото, бубината е това най-голямото и черно с 2 кабелчета, държи се на 2 болта. Сменя се за 5 минути Имах предвид, че са в делкото и двете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #11 Отговорено 22 Март, 2010 Да,не разглобявай делкото от главата или отбележи положението му с нещо което не се изтрива лесно Свали само капачката,ще имаш достъп навсякъде и няма да имаш ядове послесамо внимавай със свалянето на палеца..има си чалъм поне при акорда е така...но един невежа го блъска с чука докат го строши...а то си ръгаш пета буташ полека колата и винчето на палеца се появява... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivaivalito 8 #12 Отговорено 22 Март, 2010 Смених Бубината и се оправи Палеца го строших защото миналата година като го сменях не му слоvих малко смазка и беше запекъл .Той е 11 лв Но благодаря за бързата диагностика Бубината е 46 лв на Magnet MArelli .Развивах всички болтрове с удърната отверка супер затегнати .Проблем ли е че на палеца не сложих оригиналното жълто болче защоото го изгубих сложих бяло те да не са тия жълтите нещо специални ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chirenski 18 #13 Отговорено 23 Март, 2010 Карай смело, няма нищо специално само гледай да е добре стегнато. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове