мег 0 #1 Публикувано 17 Март, 2010 здравейтеимам няколко въпроса към тенекеджиите от форума1. кой от двата капака е по лесен за изчукване така че и отдолу да изглежда като новкапак 1 http://img85.imageshack.us/g/10002841280x768.jpg/капак 2 http://milyshka.blogspot.com/2010/03/2.html2. какво мислите за този калник в добро състояние ли е? http://milyshka.blogspot.com/2010/03/blog-post.html3. как е най-безболеснено за колата да се изправи този заден калник http://milyshka.blogspot.com/2010/03/blog-post_17.html4. отместена предна част с 3 см нужен ли е стенд, по какъв друг начин може да се изправи , въобще как се процедира в такива случаи Не просто да паснат нещата а колата да е наистина като преди ударпредварително ви благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #2 Отговорено 17 Март, 2010 за задния калник така като го гледам е китосван.. а колата няма как да стане както си е била просто вземаи здрави части а преден капак много трудно се изправя и малко хора ще се навият не съм тенекджия така че си е лично мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rossi 1 #3 Отговорено 17 Март, 2010 (Редактирано) Колега наистина здравите части са най-добрия вариант..имай предвид, че преден капак и кит е много лоша комбинация. Моя преден капак е бил ударен като твоя "капак 2" и няма напасване..тежи, кита се е пукнал вече на едно място, а отдолу няма как да не личи..затова поне моя напролет отива на боклука успех Редактирано 17 Март, 2010 от Rossi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
W-POWERRRRR 3 #4 Отговорено 17 Март, 2010 преден капак на тенекиджия,няма кво да го даваш.никога няма да стане същия.аз пострадах от тая глупост,въпреки че ми бяха казали че не става Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #5 Отговорено 17 Март, 2010 от първия капак по може да стане нещо, но ще ти струва повече, отколкото да си купиш здрав втора употреба. предния калник е добре. задния панел- не знам от къде можеш да вземеш нов, втора употреба ако е без ръжди можешш да вземеш и да го сложиш. твоя също може да се направи без проблем. коя част на колата е отместена отпред??? рога ли е мръднал? може да се разпъне и без стенд, стига този, който ти го прави да има по ръка стенд за регулиране на преден мост. ако не мине регулаж, и със стенд няма да ти я докарат както трябва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
мег 0 #6 Отговорено 19 Март, 2010 за задния калник така като го гледам е китосван.. а колата няма как да стане както си е била просто вземаи здрави части а преден капак много трудно се изправя и малко хора ще се навият не съм тенекджия така че си е лично мнениеДа за мое съжаление преди две години платих за изчукване на колата и даже ми показаха една много сложна машина за изтегляне на частите но... както се вижда просто ми бяха набутали сто кила кит Аз си търся капак но тенекеджиите вече ми се смеят защото досега както те казват да са ми оправили колата. Видях един преден капак правен от човека само отдолу се вижда че ее правен там където е заваряван. Човека каза че ще се постарае заварката на гредите да не си личиКолега наистина здравите части са най-добрия вариант..имай предвид, че преден капак и кит е много лоша комбинация. Моя преден капак е бил ударен като твоя "капак 2" и няма напасване..тежи, кита се е пукнал вече на едно място, а отдолу няма как да не личи..затова поне моя напролет отива на боклука успехТака е Роси обаче е голяма цифромания а според единия майстор щего нагласи да е прав без кит , защото на думи всичко е лесно затова и пуснах допитване до тенекеджиите от форумаот първия капак по може да стане нещо, но ще ти струва повече, отколкото да си купиш здрав втора употреба. предния калник е добре. задния панел- не знам от къде можеш да вземеш нов, втора употреба ако е без ръжди можешш да вземеш и да го сложиш. твоя също може да се направи без проблем. коя част на колата е отместена отпред??? рога ли е мръднал? може да се разпъне и без стенд, стига този, който ти го прави да има по ръка стенд за регулиране на преден мост. ако не мине регулаж, и със стенд няма да ти я докарат както трябва.е тъка не знам един капак от варна струва 400лв колкото на мене ми струва цялото изправяне на колата капак калник и изместеното... така че за цени не говорим а за възможности за направяне и начини.задният капак няма да купувам от морга защото може да е изгнил а и трябва да се реже заварява... въпроса е дали да се избута откъм багажника или да се изтегли пробивайки ламаринатаза предницата която е отместена ти пращам ето тези снимки дано малко повече информация по въпроса да донесат, Колата е минавана на стенд за регулиране на преден мост, т измина 3000км в това състояние. тука не става въпрос толкова за носещите части на самата кола колкото до горната част на шасито там където се захваща калника , маската и предният капак. Тан където се захваща калника има един рог, под самият калник пак е извито , маската тя си е огъната и бутната навътре а капака се е изместил нагоре виждасе по пантите и на ляво тъй като е застъпил десният калникhttp://3.bp.blogspot.com/_2gTOjYwMSqE/SrOl...-h/Foto0004.jpghttp://4.bp.blogspot.com/_2gTOjYwMSqE/SsJC...-h/P1010005.JPGhttp://3.bp.blogspot.com/_2gTOjYwMSqE/SrOl...00/Foto0006.jpg http://1.bp.blogspot.com/_2gTOjYwMSqE/SsJO...-h/P1010108.JPGhttp://3.bp.blogspot.com/_2gTOjYwMSqE/SsJO...-h/P1010109.JPGhttp://1.bp.blogspot.com/_3eaOSvAwUxU/S6DE...-h/Foto0027.jpg колкото е преместена тази част толкоба е застъпил капака деснит калникhttp://milyshka.blogspot.com/2010/03/bizagras.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Стефан Пасков 3 #7 Отговорено 19 Март, 2010 така като чета ще изядеш хляба и на тенекиджии и на бояджии колежке,с още малко въпроси ще си ги направиш сама Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
мег 0 #8 Отговорено 19 Март, 2010 така като чета ще изядеш хляба и на тенекиджии и на бояджии колежке,с още малко въпроси ще си ги направиш самаспаско не се заяждай всеки си знае сам през какво е минал. сто тенеледжия сто мнения еми нека си събера още стом какво лошо има? а от тебе като тенекеджия и бояджия очаквах по друго изказване, е нищо като си решил да ме клъвнеш дано поне ти е станал по лек деня Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #9 Отговорено 19 Март, 2010 Посетете любимата ми страница-виж този сивик. колонки, предните греди(рогове) бяха опрели чак в земята. двигателя беше на земята и го оправихме без никакви машини. но няма начин да не си личи изобщо отвътре. със стенд(дозер) и хидравлична щипка пак ще е същото отвътре. ако е добър тенекеджията, да изчука максимално ламарината, ще влезе малко кит и няма да ти е проблем, освен този на предния капак. там ако не са изредени всички китове подред както трябва и ако е много дебел пласта, ще се напука със сигурност. кривите рогове могат да се оправят и без специална машина, не е проблем да се докарат и фугите, не е толкова зле. винаги е по-добре да се изчука ламрината отвътре, без да се дупчи или заваря по нея( но е по трудно и рядко ще се хване някой да ти сваля всички кори и пр, по скоро ще я изтеглят отвън и след време ще излезе ръжда).ето сивика готов-Посетете любимата ми страница Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
мег 0 #10 Отговорено 19 Март, 2010 Питбул мерси за снимките значи роговете не са мръднали, моето изкривяване е от дясно на ляво ако гледаш капака отпред и е само на горната част на маската и от ръба на който с закача калника и от пантите. Изкривяването на тази горна част най-вече си личи от изкривяването на скобата която захваща капака отпред и от повдигането на пантитеЗа съжаление капака всички искат да го режат изчукват лепят и после да го заварят, тука вече не е само до тенекеджия тъй като той само изчуква в моя случай друг ще боядисва...благодаря за съвета за садния калник ще си настоявам да махнат корите не е толкова трудно и да го избутат за да напма поне там заваркаОще една питанка имам какво значи ламарината да е опъната и какви са тези нервове във капака които се нараняват? угите предполагам че са застоянията между частите примрно капак калник... говориш за различни видове китове и ред на поставяне проблем ли щее да ми кажеш какви са и тн ако не тука на лично.МерсиСтрахотно е станал сивика поздравления Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #11 Отговорено 19 Март, 2010 ламарината да е опъната означава да се е разтеглила за нервовете мисля че е са гредичките отдолу а за китовете точна последователност няма казана всеки сам си решава питбулс е минал от там явно той налива акъл с голямото канче Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Стефан Пасков 3 #12 Отговорено 19 Март, 2010 спаско не се заяждай всеки си знае сам през какво е минал. сто тенеледжия сто мнения еми нека си събера още стом какво лошо има?а от тебе като тенекеджия и бояджия очаквах по друго изказване, е нищо като си решил да ме клъвнеш дано поне ти е станал по лек денядосега като съм ти чел постовете ми се струва че ти го избиваш на заяждане колежке,аз съм само бояджия не съм тенекиджияисках просто да се пошегувам,защото ми се струва темата ти неуместна1 защото си си наумила вече какво ще правиш с колата/по финансови или други причини ще чукаш детаилите а няма да ги сменяш2 не вярвам да си я правиш сама/остави работата на професионалистите/нищо лично Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #13 Отговорено 19 Март, 2010 Доста време премеждия с ламарините колежке При сходен удар имах и аз размествания (грубо 1,5 - 2 сантиметра) Ударът беше поет от калник и преден капак, без грам поражения при шасито и ходовата част. Не смених решетката, тъй като бе върната в старото си положение с поджодящи средства и машини доста успешно. Но друго ми прави впечатление - високите цени, които си получила за употребявани части. Това 400 лева е безумно за капак, макар и оригинален, но все пак не нов такъв. Защо не пуснеш една тема за нужните "ламарини" в съответния раздел, и просто да видиш какво ще ти се предложи, но в момента? Ремонт, изправяне, че и замесен кит не ми се вижда от най-удачните решения.. Дано скоро караш колата напълно изправна вече! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #14 Отговорено 19 Март, 2010 аз като я гледам тая кола всеки 2-ри може да я направи които е в бранша. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
мег 0 #15 Отговорено 20 Март, 2010 аз като я гледам тая кола всеки 2-ри може да я направи които е в бранша. ами то точно така изглежда аз затова си я докарах щото тука аламинут всички я оправят на запад сменят всичко с ново маска, капак, калник ... тука ако слагат ново по скъпо струва хехехе, айде че пак ще кажат че се заяждам кво да направя като ми е трудно да се зарадвам на толкова професионализъм...онзи ден намерих един тенекеджия и хонди прави и тунинг , дава ми цени и тн всичко ок... отивам в съседния гараж да ми погледнат механиката и питам дали познават съседа и какво мислят за него отговора беше еми гледай направил ми е колата (поглеждам не изглежда зле) а човека продължава - гледай как ми е провиснала бронята а я прави преди месец... е случва се, случва се също така да ти оставят колата отключена извън гаража ей така паркирана на шосето, тъпо звучи но си я пазих цяла нощ някой да не ми я вдигне а беше януари... те и тези хора специалисти разбират си от работата смениха ми ЕКУто с турско пак и с друг модел по евтинко... и машини страшни имат за изправяне ама мойта кола със сто кила кит я оправиха ей вижда се на снимката а за бронята да не говорим окапа и боята Та така доста се посмях та сега вече само се моля в църкавата този път по малко да се смея и повече да си карам колата Ха със здраве Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wolfcry 74 #16 Отговорено 22 Март, 2010 (Редактирано) мег, аз също имах сходен удар, но само отпред и като че ли малко по-тежък. На мен също ми даваха цени от рода на 400лв за преден капак итн.. Капакът ми беше по-зле от твоя, калникът също - правих ги при тенекиджия, не съм сменял нищо освен маската и бронята. Капакът ми е перфектно изпънат, калникът също, не си личи нито отгоре нито отдолу. Единственото, което не ме кефи, че все пак китът си е кит, като си отварям капака и го слагам на пръчката и си пропуква, нормално е. Та ако майсторът е добър, не се притеснявай, ше стане.На мен десния рог ми беше мръднал с около 5 сантиметра надясно, след изпъване итн. минах естествено стенд, но колата си беше перфектно права, както и преди удара, нито носи на някъде нито нищо. Та може би при теб няма да има нужда от стенд, тъй като моят удар беше по-сериозен и колата си беше "права" въпреки това. Поздрави не съм тенекиджия, просто съм бил на твоето "дередже" и споделям какво се случи при мен. Редактирано 22 Март, 2010 от Wolfcry Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #17 Отговорено 23 Март, 2010 само да не прозвучи като реклама но виж това http://forums.hondabg.com/index.php?showto...45&start=45поразпитай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #18 Отговорено 23 Март, 2010 Аз пък не мога да разбера кой ще ти даде компетентно мнение по снимка.Не го приемай като заяждане ама аз работя това от 10 години и никога няма да дам мнение по снимка.Намери кадърен майстор и се консултирай с него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове