etrishest 0 #1 Публикувано 15 Март, 2010 (Редактирано) Имам проблем с мойта пазарска кошница - много й е висок разхода, чудя се от какво може да е, та се обръщам към вас за евентуален съвет. Пука ми между 10 и 11 бензин градско, но понякога пада и малко под 9. Тая кола на ден повече от 4-5 пъти над 3500 оборота не вижда, с редки изключения, когато просто искам да си направя кефа.Още като я взех авто-диагностиката показваше грешка с инжекторите... как да е, смених ги с на един познат, грешките изчезнаха, както и throttle-лагът на 2ра скорост. В последствие сменихме и компютрите (Бог знае защо), но промяна в горенето все още няма. Планирал съм един реглаж на клапаните в идните седмица-две, че нещо са се разчаткали... Сменил съм всичките ремъци, филтри, свещи, кабели, масла и т.н. с оригинални японски, а не корейски, турски или каквито и да било други.Всички датчици си работят както трябва, елконът показа, че сместа богатее съвсем леко (напълно в нормите), когато подмине 3000 оборота. Колата си върви супер, има си ряз, но още не мога да открия от къде идва тоя проблем. Ще съм много доволен, ако мога да я докарам до 8 - 8 и нещо.Дайте някакви съвети Благодаря предварителноEdit:Забравих да допълня: 3ти и 4ти цилиндър не държат хубаво налягане... гарнитурите са добре, ще видя какъв ще е резултатът от центровката на клапаните, а после евентуално сегменти . За 5-6 оборота на стартер 1ви и 2ри цилиндър правят ~12-13bara, а 3ти и 4ти - едва 6-7 Редактирано 15 Март, 2010 от etrishest Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #2 Отговорено 15 Март, 2010 (Редактирано) . За 5-6 оборота на стартер 1ви и 2ри цилиндър правят ~12-13bara, а 3ти и 4ти - едва 6-7 Еми колега,отговора ти се крие във въпроса-като няма компресия и харчи повече.Отделно 8;8 и малко градско е бая трудничко за постигане(освен ако не си с пенсионерска книжка в джоба ).Попълни си профила да се види от къде си да те насочим към сервиз да я погледнат,за да не си наливаш кинтите напразно(тва от опит го знам).п.п.обслужил ли си колата? Редактирано 15 Март, 2010 от войводата/cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
etrishest 0 #3 Отговорено 15 Март, 2010 (Редактирано) От Пловдив съм, написах го сега в профила, за друг път да го има п.п.: В предния пост бях написал - сменил съм ремъци - ангренажен и пистови, масла, филтри, обтяжна ролка, водна помпа, свещи + кабели. Само 1 шарнир остана, че предния собственик е бил баси мондара, но и той ще бъде заменен, само да дойде заплатата Редактирано 15 Март, 2010 от etrishest Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #4 Отговорено 15 Март, 2010 регулирай си клапаните и ако не се оправят нещата с компресията след това(което е малко вероятно при тези разлики) си смени сегментите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #5 Отговорено 15 Март, 2010 По време на регулажа, попитай майстора ти или сам провери дали клапаните на 3 и 4 цил не са прекалено стегнати... ако са с луфт буквално нула, има 2 варианта:1 - някой не ги е регулирал правилно2 - изгорели са и са пропаднали в леглатаИ в двата случая ако проблемът е от давна, най-вероятно ще се наложи сваляне на главата и напасване на клапаните или подмяна на клапани/леглаАко калапаните не са стегнати, остават сегменти, както ти е казал pitbuls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
etrishest 0 #6 Отговорено 19 Март, 2010 Направих реглаж на клапаните. Резултатът е: леко разхлабени изпусквателни клапани (всички) и леко натегнати 2 клапана (по 1 на 2ри и 3ти цилиндър), но като цяло хлабавините и натежките бяха в норма. Мерих налягане в цилиндрите... не знам дали ефектът се дължи на реглажа или на неправилно мерене миналия път (казаха ми, че се слагало масло в цилиндрите, когато се мери), но налягането им се изравни и сега е между 9.5 и 10.5 бар-а във всички.Чаткането не изчезна и като обсъждах проблема с един колега, той ми подметна, че на негов познат така е чаткало и виело лагера на валчето с датчиците в делкото, но при него е чаткало така само 1 седмица, преди да се развали, а при мен чатка така от няколко месеца... Залагах на чаткане от клапани, но сега ще видя да разглобя делкото и да сменя лагера.Отделно от това да се оплача .. изпатках си бобината вчера, незнайно как Минах през проверки на палец, комутатор, но накрая се оказа бобина, та днес всичко е както трябва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
etrishest 0 #7 Отговорено 24 Март, 2010 Замерих днес колицата на бензиностанцията - 410км за 32.5 литра... ще рече 7.9 л/100. В тези 410км имам 60км отиване-връщане до Калояново, но не може от такова малко разстояние разликата да е толкова голяма. Надеждата и все пак умира последна Надявам се да се е оправи разхода за постоянно...Никой нищо не е написал за лагерчето, което описах по-горе.. ако може да ми кажете дали са глупости или не Решил съм да го сменям така или иначе, но бих се радвал на някакво мнениеПоздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
C R V 0 #8 Отговорено 2 Април, 2010 здравеите колеги хондаджии,по темата на колегата, не мисля че горенето е идва от това че има разлика в комресията,моята бабичка дьржи 10 атмосфери но ми гори 8 градскоаз искам да попитам,като понатисна моята бабичка много пуши,дали сьм за сегменти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове