Jump to content
Percussive

Въпрос относно биелни лагери

Recommended Posts

Колеги имам въпрос.Наскоро писах в друга тема,на която още нямам отговор,но какво мога да направя.Става въпрос за биелните лагери.Всяка сутрин когато паля колата и е студена се чува притропване и спира,обаче след като позагрее,а и студена да е над 2300-400 оборота пак се чуват,но не много силно.Днес даже ми загасна няколко пъти на светофари,а ако не загасваше ми премигваше лампата на маслото като оборотите падаха почти до 0.Мотора е сгъстен,но оше не съм сменил електрониката.Какво може да се случи ако продължа да карам и има ли опасност да се е получила елипса на вала?Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако се чува нещо като причукване сменяй лагерите ,но не мисля че само те ще са засегнати не си прави експерименти защото да карош колата така защото посля ще сменяш двигател ,защото ремонта няма да излезе по евтино

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам въпрос.Наскоро писах в друга тема,на която още нямам отговор,но какво мога да направя.Става въпрос за биелните лагери.Всяка сутрин когато паля колата и е студена се чува притропване и спира,обаче след като позагрее,а и студена да е над 2300-400 оборота пак се чуват,но не много силно.Днес даже ми загасна няколко пъти на светофари,а ако не загасваше ми премигваше лампата на маслото като оборотите падаха почти до 0.Мотора е сгъстен,но оше не съм сменил електрониката.Какво може да се случи ако продължа да карам и има ли опасност да се е получила елипса на вала?Благодаря предварително!

Хм де да знам сигурно ли е че са биелни лагери?Може клапаните да ти притопват.Не отваряй докато не си сигурен.Лампата на маслото кога ти премигва преди да ти загасне кам 100-200 оборота ли?Или дори на 900-1000об.пак свети?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На кола от клапани не и присветква маслото а от лагери.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

колега ако си харесваш и обичаш колата и марката, не я карай... казвам ти от личен опит.... после пътя който трябва да извървиш и платиш е безкраен.. за да я докараш пак на ход... казвам ти от собствен опит... моя рекс го карах от 2 месеца и след предпоследното каране ми загасна в движение после последва дупка в блока, счупена биела,преебано бутало, пробит картер, начупен маслен път долу до картера и черешката на тортата запушена цедка пълна с стружки.. сега вече знам че хонда изгасне ли в движение по добре пътна помощ...P.S.... Надявам се при теб да е най най най малкия дявол.. Надявам се от все сърце да е така..Защото сега ми е кофти да си гледам рекса завит с найлони цялостно пребоядисан, накипрен, черен таван, черен капак, от време на време сядам на седалката за да почувствам какво беше преди....Не знам дали беше биелни лагери или блокирал бутален болт, но болката е голяма....Надявам се да не съм бил отегчителен но просто това е което чувствам!!!!

Редактирано от kalinski84

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не си отегчителен.За това съм пуснал темата за да ми пишат хора като теб,а и другите за съвети.До колегата vipbeels:Не са клапани,защото както съм написал мотора наскоро е сгъстен,а главата е свалена,шлайфана е 9 десети,сменени са всички гарнитури,семерини,о пръстен,клапани гумички и водачи.Лампата светва точно преди да изгасне колата.Случи се няколко пъти и след това спря,което не е гаранция,че ако карам няма да стане пак и ми е пределно ясно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На кола от клапани не и присветква маслото а от лагери.

;) и мойте се обаждаха...биелните де...едно много странно ромолене като дрънчене...но ги смених овреме;;нищо пари са ;;;сваляй картера! Редактирано от едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би ли го описал това дрънчене/ромолене по-подробно?При какви условия/обороти/температури и т.н. Светеше ли лампата на маслото?Как се реши да отвориш картера - с разузнавателна цел или беше сигурен поради....... причини?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен се чуваше над 3000 оборота ситно отчетливо дрънчене---лампата на маслото ми гаснеше късно след даване на контакт,реших да я отворя защото успоредно с това духнах гарнитура!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...лампата на маслото ми гаснеше късно след даване на контакт,реших да я отворя защото успоредно с това духнах гарнитура!

То моята лампа за маслото като е на контакт, постоянно си свети - гасне като завърти стартера... !!!

П.П. Я кажи за гарнитурата ? :o

П.П.П. Percussive, нормално е при обороти "0" лампата да светне, освен ако не е като при колегата Едмундо да гасне на контакт. :lol:

Щом като тропането липсва при загрял двигател, хлабината на клапаните ти е в повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

лошо се изразих...лампата ми гаснеше след секунди при запалване на маторя.писна ми от тая гарнитура .кво те интересува за нея да ти обясня ако тряаа на лични.така купих шибания акорд!!!!!

Редактирано от едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега сменяй си лагерите бяха някъде към 70-80 лв и се сменят сравнително лесно а ако продължи да чатка те очаква дързост и красота

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ясно, разбрах. Лампата за маслото е един от основните признаци на заминали лагери в двигателя.Аз имам едно не много силно глухо трополене над 2500об, което не се променя особено нито при студен, нито при загрял двг, но интересно, че лятото не се усещаше, а предишната зима пак беше налице.Лампата за маслото при мен гасне успоредно с тази на акумулатора, а ако стартерът повърти 1-2 оборота повече сутрин - гасне даже преди тази на акумулатора.

Редактирано от Slade

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другият проблем,който изникна в последстие е,че не мога да си намеря ACL racing лагери за моя мотор,защото е рядък.Затова от Хеед направиха запитване до ACL и сега ми пращат лагери,за които не са 100% сигурни дали ще станат.Затова мисля тези дни колата да влезе в сервиз и да се разглоби за да мога да имам лагерите нагледно,а и да знам размерите им съответно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На кола от клапани не и присветква маслото а от лагери.

Присветка,присветка както е писал колегата под 100об/м. ще присветне и твоята,ако ще лагерите да са сменени преди 5 мин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

колега сменяй си лагерите бяха някъде към 70-80 лв и се сменят сравнително лесно а ако продължи да чатка те очаква дързост и красота

дори ги намерих за 40 кинта ...и то от известен и реномиран магазин ;) Редактирано от едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересува ме точно за моя мотор ли сте намерили лагери,защото предполагам има разлика между ф20 и ф22б5.Другото,което е,че ми трябват рейсингови.Предложете ми от къде мога да си намеря и ако някой е купувал оригинални от Хонда да каже за колко пари ги е купил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен това тези за 40-80лв някакъв усреднен размер ли са? Нали по принцип има хиляда цвята за тия лагери - зелен, бембен, лайнян и се мерят по 100 пъти докато се уцели точния размер (греша ли)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не винаги е гаранция,че като се поръчат лагери ще дойдат същите особено когато става въпрос за рейсингови както е при мен.Най-добре става при свалени лагери.Иначе цветовете наистина са много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги свалихме мотора понеже имаше съмнение,че вала е тръгнал и се оказа,че единият биелен лагер беше счупен на 4 :(.Валът може да се шлайфа,но не на първи,а на втори ремонт,което мисля,че няма да е много добре.Интересува ме дали някой може да ми помогне с намиране на друг вал втора употреба от работещ двигател или ако знае от друг мотор може ли да има съвпадение във валовете.Според вас този вал дали е същия:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/94-97-Honda...#ht_1469wt_1165

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...